PDA

View Full Version : 2ehands engl powerball.



soulnerve
26 september 2006, 15:43
Dag mensen,

Ik ben nieuw hier, dus bij deze aangenaam ik ben Nick. :hippie:
Ok dat dan weer gehad nu mijn vraag:

Ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe Top. Ik heb mijn marshall 50 wat Buizencombo verkocht, omdat ik hierop geen fatsoenlijk metalgeluid kon halen. Ik gebruikte er een metalzone bij 8). Nu wil ik dus een Powerball halen. Ik kan hem tweedehands overnemen. Alleen zitten er nieuwe buizen in en ik heb geen idee of dit goede buizen zijn of niet en of het de orginele zijn. Wie weet er wat vanaf?

4 x 5881 winged “C” svetlana eindbuizen en 4 x Electro Harmonix ECC83’s in de pre amp.

gerrekat
26 september 2006, 16:38
Dat moet mjin PB zijn, en ja geloof me ze zijn net zo goed of beter dan de stock ENGL buizen.

soulnerve
26 september 2006, 17:18
Ik had al zo mijn vermoedens dat de eigenaar van de powerball zich op dit forum bevind. Bij deze bedankt voor het antwoord ;) Ik heb je onderhand alweer een mail gestuurd. Tenzij je het toch niet bent.

jorrit
26 september 2006, 19:13
toen ik de buizen combi las dacht ik al te weten van wie ie was, zijn goede buizen, mijn favo combo in mn top. (denk k zal je een tweede mening dr bij geven)

AART
26 september 2006, 19:19
prima buizen hoor, bovendien heeft gerrekat volgens mij wel verstand van ene goede metalsound :satisfie:

Maar sinds wanneer doe jij je PB eigenlijk weg?
Vroeger was je er bezeten van volgens mij, bevallen de SE en de mesa te goed? ;)

gerrekat
26 september 2006, 19:44
Ik vind de Powerball nog steeds een waanzinnig amp, nieta lleen voor metal trouwens. Maar ja ik heb de SE die gewoon voor mij het be all, end all is. De Mesa bevalt prima, en als t.z.t. de INVADER me aanspreekt gaat de Mesa de deur uit.

gorgasm
27 september 2006, 18:57
de SE die gewoon voor mij het be all, end all is.
+1!
njaaaagh

sembo
27 september 2006, 20:19
ik hebeem keer op de tunderball gespeeld maar daar kan je een goed geluid uit halen!

van metal tot een mooi clean geluidje. het zit er allemaal in