PDA

View Full Version : Welke effecten



Michael Amott
26 september 2006, 08:42
Wie kan mij helpen.. ik heb nu een RM100m maar ik wil ook wat effecten hebben zoals delay, noise gate, wah, chorus. wat kan ik nou het beste doen.. een rack effecten iets kopen of losse stompboxjes? en als ik dan een rackbak aan moet schaffen welke?? wie wil of kan me helpen?

ateng
26 september 2006, 09:31
Ik zou een fx-processor kopen zodat je die samen met je versterker
MIDI kan besturen. Een Intellifex is 2e hands niet zo duur meer.

Michael Amott
26 september 2006, 10:00
ok maar wat heb ik dan nog nodig als ik die intelliflex heb en wat is dit voor een apparaat??

Dude
26 september 2006, 10:33
ik was helemaal niet van de pedaaltjes en heb nu een boss ME-50, zoek anders mijn topics effe op van afgelopen week hier in effecten, had een beetje dezelfde vraag als jij.

succes

lampz
26 september 2006, 10:51
Ik zou inderdaad ook voor een multi-effect gaan. Racks moet je pas aan beginnen als je écht weet wat je wilt én als je weet hoe alles werkt! Voordeel van het multi-effect is dat je nog even lekker kunt experimenteren wat je wel en niet gebruikt. Hierna kun je altijd nog overstappen naar losse stompboxjes of racks...

Michael Amott
26 september 2006, 11:02
dus niet voor zo'n intelliflex gaan? en kan ik een multieffecten processor als die boss wel op mijn buizenbak aansluiten daar zitten toch ook preamps in waardoor mijn hele sound verneukt word.. (miscuzi voor my language)

Lacrymosa
26 september 2006, 11:08
Ik heb zelfs sinds een tijdje een TC Gmajor, klinkt echt helemaal geweldig