PDA

View Full Version : Rack 'em up! - LBBB



Bouke
25 september 2006, 23:12
Nou, maar weer eens eentje van mijn livebandje dan...

Rack 'em up (Jonny Lang), opgenomen op 16 september in PéGé Café Gieten.

Download Rack 'em up (http://www.lbbb.nl/music/Gieten2006/LBBB-Gieten_2006-Rack_em_up.wma)

Café bluesje met ondergetekende op gitaar en zang. (tele, redsnapper, super reverb, sm57, korg 8-track digirecorder)

Have fun,

Bouke

bluegate
26 september 2006, 00:10
Klinkt goed! :cooler:

Zang en gitaar klinken lekker, zeker gezien het hier een live opname betreft.

meul
26 september 2006, 10:12
Hai Bauke,

Klinkt goed, vooral je zang vind ik nog steeds opvallend oke. verder loopt het gewoon lekker soepel. de gitaar solo vind ik wel wat erg integer :-) ik weet dat je kan spelen en hoor je gewoon liever wat meer over de top gaan.
niet te volwassen gaan worden hoor in je gitaarspel, saaaaai :-)

Gr,
Jan

Bouke
26 september 2006, 20:35
@Bluegate: Danku!

@Meul: Danku! Ja, is een beetje een 'kleine' solo, maar voor de afwisseling in de set is het wel eens lekker om wat ingetogen te spelen, beetje old school in de stijl van het liedje. Over de top doen we wel in andere nummers hehehe :D

Ennehhhh.... volwassen worden?!? Dat hoeft nou toch nog niet?! :D

Ik heb even een nieuwe file online gezet die geen licenties nodig heeft :D (vakje te veel aangeklikt tijdens het rippen van de cd)

Groets,

Bouke

meul
26 september 2006, 21:37
@Meul: Danku! Ja, is een beetje een 'kleine' solo, maar voor de afwisseling in de set is het wel eens lekker om wat ingetogen te spelen, beetje old school in de stijl van het liedje. Over de top doen we wel in andere nummers hehehe :D

Ennehhhh.... volwassen worden?!? Dat hoeft nou toch nog niet?! :D


nou vooruit, maar laat dit niet nog een keer gebeuren anders komen we gewoon ff bij je langs met de 'gitaarnet metal basterds from hell punishment squat' voor een drastische aangezichts renovatie wegens het spelen van Pling plonK :)

wie wil er nu volwassen zijn :hippie: