PDA

View Full Version : Goede online muziekwinkel...



Jehuty
25 september 2006, 20:16
...die of in Nederland zit of WEL naar Nederland shipt? Musiciansfriend kom ik dus net achter dat die niet naar Nederland shippen, terwijl ze juist die gitaren hebben met die finishes die je hier niet zo gauw ziet. Ik was eerst van plan een Agile aan te schaffen maar die shippen dus ook niet naar Nederland. :angry:

Nederland Muziek ken ik al, en het is een goede winkel, maar hebben niet PRECIES wat ik zoek.

Any help is appreciated.

stumpy
25 september 2006, 20:19
De grote duitse winkels:
www.musik-produktiv.de (http://www.musik-produktiv.de)
www.musik-schmidt.de
www.music-store.de

Tho
25 september 2006, 20:22
schmidt is wel leuk omdat ze veel 'real-live' foto's hebben, maar produktiv is echt damn groot.. Ga anders ff naar google.de en tik in wat je wilt.. kom je vast wel bij grote duitse megastores

Wizz
25 september 2006, 20:29
Nederland Muziek ken ik al, en het is een goede winkel, maar hebben niet PRECIES wat ik zoek.

Any help is appreciated.

Het compliment wordt ook zeer geapprecieerd, dus : Wat zoek je dan PRECIES ?

Wizz

Jehuty
25 september 2006, 20:30
Kort vraagje: Wat is het verschil tussen een Epiphone Les Paul Standard en een Epiphone Les Paul Standard Plus? Ik zie dat ze op die duitse sites bijna geen Les Paul Standards hebben maar wel Standard Plus.

Bedankt voor de reacties.

Jehuty
25 september 2006, 20:33
Het compliment wordt ook zeer geapprecieerd, dus : Wat zoek je dan PRECIES ?

Wizz

Bepaalde finishes, ala Wine Red ofzo.

Geen disrespect hoor naar NM, NM is een ongelovelijke winkel en ik kom er zeer graag.

Wizz
25 september 2006, 20:34
Er is geen verschil. Officieel heeft een "plus" een tijgerstreepje en een "gewone" niet. In de meeste Europese landen worden echter geen ongestreepte Standards geïmporteerd.

Wizz

stumpy
25 september 2006, 20:41
schmidt is wel leuk omdat ze veel 'real-live' foto's hebben, maar produktiv is echt damn groot.. Ga anders ff naar google.de en tik in wat je wilt.. kom je vast wel bij grote duitse megastores

Schmidt heeft wel veel meer gitaren probeerklaar in de winkel zelf. Is leuk om een keer heen te gaan. Zoveel staat niet klaar voor je bij de musik produktiv of store. Echt te gekke winkel. Heel erg vriendelijke mensen ook. Familiebedrijf. Staat zelfs nog een vrouwtje van rond de 80 tussen de gitaren.

Tho
25 september 2006, 21:48
haha okey.. En als ik nou voor een vette amp naar duitsland wil.. moet ik dan naar schmidt of naar produktiv..?

stumpy
25 september 2006, 21:51
Dat is een moeilijke. Beide winkels hebben heel veel. Mesa's,Marshalls, Diezel (ik weet niet zeker of ik die ook bij de mp heb gezien..), noem maar op! Maar de Schmidt is iets rustiger. Naar mijn mening kun je er relaxter testen. Je moet daar wel altijd vragen of je een nieuwe gitaar mag pakken o.i.d. Het is maar net wat je het fijnst vind..

Mauser
27 september 2006, 15:44
Vraagje voor de mensen die al eens besteld hebben vanuit Duitsland:

Wat zijn de verzendkosten en op welke manieren kun je betalen?

FruscianteFan
27 september 2006, 16:44
De verzendkosten zijn afhankelijk van de site waar je bestelt. Thomann rekent 8 euro per verzending.

Je kunt op verschillende manieren betalen, maar volgens mij is creditcard het meest voor de hand liggend.

Mauser
27 september 2006, 17:57
8 Euro naar Nederland?? Dat is niks :P

En Creditcard gaat erg lastig worden...

Rockmo(ther)
27 september 2006, 18:02
Heb bij Thomann besteld. Is idd 8 Euro aan verzendkosten (wat je ook besteld).
Kunt ook per overschrijving betalen, hoor.