PDA

View Full Version : Welke is nou beter: RG620QM of RG620X



Jellep87
6 december 2002, 19:31
Ik kan aan een RG620QM komen voor 639 euro
en aan een RG620X voor dezelfde prijs..

Ik zit zelf erg te twijfelen..

Kan iemand mij een paar tips geven???


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jellep87 op 2002-12-09 16:45 ]</font>

Anders Destium
6 december 2002, 19:56
Er zitten belangrijke verschillen tussen die 2 gitaren, het belangrijkste verschil is de piezo-brug van de 620X, hiermee kan je je elektrische gitaar ook laten klinken als een akoestische (hij heeft ook 2 uitgangen). De 620QM is een veel mooiere gitaar om te zien vanwege de quilted top en hij heeft toch ook gouden hardware?

Als ik nu de keuze had zou ik denk ik voor de 620QM, maar ik wil hoe dan ook eens een gitaar met piezo-brug, dat is gewoon supergaaf :smile:

urezna
8 december 2002, 11:43
persoonlijk zou ik voor piezo gaan, een geweldige uitvinding vind ik!!!
ik zag dat de body en de nek ook verschillen, tja dat is een kwestie van smaak en voorkeur... als je ze beiden kan proberen, zeker doen!
maar als je een mooi clean geluidje wilt...PIEZO!!! :smile:)
enne, qua uiterlijk vind ik ze allebei niet verkeerd....

Fvddungen
8 december 2002, 13:02
Hey Jellep,

Zou jij mij kunnen vertellen waar je die 620X voor 639 euro kunt krijgen? Is dat ook bij Feedback of ergens anders?

Jellep87
8 december 2002, 14:01
Euhm ik kan dat eigenlijk niet zeggen..

Het spijt me maar die aanbieding geld alleen voor mij vanwege connecties met de muziekwereld...

Geef me anders even je email adres dan kan ik als het alsnog wel kan je een mailtje sturen... alleen ik kan niet bij dezelfde zaak 2 gitaren kopen

het was of de ene of de andere maar als ik de RG620QM bij de feedback vandaan kan halen heb je mazzel en dan kan ik wel wat regelen..
By the way.. Het is een zwarte.

Ik hoor het wel

Fvddungen
8 december 2002, 22:13
Mijn e-mailadres is frank.van.den.dunge@chello.nl.

Maar als het niet kan, dan houdt het op, joh. Je hoeft voor mij niet speciaal moeite te doen. Maar als het wel zou lukken, zou het onwijs cool zijn.