PDA

View Full Version : (metal)Gitarist uit Enschede zoekt band



Chrizzz
24 september 2006, 17:18
Ik ben een 18-jarige student met 2 jaar akoestisch en 4 jaar electrisch ervaring. Tot nu toe maar semi-serieus gespeeld maar bereid om 100% in te zetten voor een band. Ik ben in het bezit van een Epi Les Paul Custom (Zakk's Bullseye) en als mijn stufi het toe laat schaf ik binnenkort een degelijk versterker aan.

Ik zoek een beginnende band en ben niet heel kieskeurig qua speelstyle, als het maar binnen het metal gebied valt. Ik ben bereikbaar op chrizzzz@gmail.com, of post gewoon hier mocht je nog wat willen weten.

Chrizzz
25 september 2006, 00:09
In de weekenden ben ik trouwens in Woubrugge (Zuid-holland, omgeving Alphen a/d Rijn)

Mr. Me
29 september 2006, 21:51
hoe breed binnen metal val je, puur heavy/trash (tallica) of ook intresse in new en altern rock/metal?

Chrizzz
30 september 2006, 15:50
hoe breed binnen metal val je, puur heavy/trash (tallica) of ook intresse in new en altern rock/metal?

Heavy/trash heeft mijn voorkeur, maar altern metal vind ik ook best.

Arjan Ltd
30 september 2006, 17:56
Hey chris,
Ik woon zelf net 2 maand in Enschede en ben ook op zoek naar wat muzikanten, heb nu eindelijk wat tijd over ;)
Ik heb zelf redelijk wat bandervaring, ik heb met mijn vorige band moeten stoppen omdat ik o.a. dus moest verhuizen. Maar dat was dus ook iets in de richting van trashmetal en die stijl bevalt mij prima, dus als je een band zou willen starten ipv. in een bestaande band meedoen, hou ik me aanbevolen. dus als je even een mailtje stuurt naar arjan_dijsselhof@hotmail.com kunnen we misschien wel ff verder kijken.
ajoo

Chrizzz
5 oktober 2006, 13:19
Hey chris,
Ik woon zelf net 2 maand in Enschede en ben ook op zoek naar wat muzikanten, heb nu eindelijk wat tijd over ;)
Ik heb zelf redelijk wat bandervaring, ik heb met mijn vorige band moeten stoppen omdat ik o.a. dus moest verhuizen. Maar dat was dus ook iets in de richting van trashmetal en die stijl bevalt mij prima, dus als je een band zou willen starten ipv. in een bestaande band meedoen, hou ik me aanbevolen. dus als je even een mailtje stuurt naar arjan_dijsselhof@hotmail.com kunnen we misschien wel ff verder kijken.
ajoo

Lijkt me tof, en je hebt mail!