PDA

View Full Version : maffe japanners...



Flipkoos
24 september 2006, 13:27
checkt u maar es weer:

http://www.youtube.com/watch?v=NW-VtY4J8ZI&mode=related&search=

Groetjes, Peter

iwamoto
24 september 2006, 13:36
ja heel maf zeg, mannen die lekker met zn 3e shredden, heb je wel eens de G3 gezien, dat zijn helemaaaaaal mafkezen






;)

Danny Drug
24 september 2006, 13:45
shredden op een explorer.. nou heb ik alles gezien :)

wietse
24 september 2006, 14:14
wat is hier maf aan?
of doel je op de kleding van die vent met de explorer want dat is wel behoorlijk fout.

fullorder
24 september 2006, 14:19
vind het niet zo maf, wel slaapverwekkend, gaaaap.....

Flipkoos
24 september 2006, 16:31
ik bedoel natuurlijk dat die jappaners letterlijk alles nadoen...en nog goed ook, het ziet er alleen niet uit :)

Tho
24 september 2006, 16:48
hoor je wel wat je zegt? Jij bedoelt dus dat amerikanen/europeanen origineel zijn als ze dat doen, en dat japanners het maar nadoen? Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, maar het klopt natuurlijk niet he ;)

Flipkoos
24 september 2006, 17:14
Nou wou je zeggen dat dergelijke dingen nou typisch bij de Japanse cultuur en traditie horen? Japanners hebben nu eenmaal een nogal grote honger naar alles wat in het westen gebeurt.
Het Bach Collegium Japan zingt bijvoorbeeld beter Duits dan de meeste Duitse koren...
Niet denegrerend of discriminerend bedoeld, maar het valt gewoon op.

Jeffrey
24 september 2006, 19:20
Nou wou je zeggen dat dergelijke dingen nou typisch bij de Japanse cultuur en traditie horen? Japanners hebben nu eenmaal een nogal grote honger naar alles wat in het westen gebeurt.
Het Bach Collegium Japan zingt bijvoorbeeld beter Duits dan de meeste Duitse koren...
Niet denegrerend of discriminerend bedoeld, maar het valt gewoon op.

Er wordt ook zo veel van Japanners na ge-aapt. Dus niet gelijk rare conclusies trekken.

Het zijn btw nieteens Japanners volgens mij. Ze zien er wel hip uit hehe.

Flipkoos
24 september 2006, 19:46
ok...misschien moet ik dan de topictitel veranderen in gewone japanners... :)
hihi bergijp me niet verkeerd, ik bedoelde het allemaal goed.

Daevren
24 september 2006, 21:13
Het zijn Chinezen.

Japan is een erg vreemd land. Aan de ene kant absorberen ze westerse cultuur als een spons, aan de andere kant zijn ze gemiddeld genomen erg in zichzelf gekeerd.

Trouwens zijn nog steeds de meeste tekenfilms op tv Japanse tekenfilms. En men heeft in Japan ook nog hun eigen cultuur.

Aron Maiden
7 oktober 2006, 13:00
die rechtse heeft anders wel een keiharde relic, !!


die gitaar vind ik niet echt mooi ofzo:P

freddietjetje
9 oktober 2006, 13:51
Wat een herrie O.o

Ze zijn wel snel.

Koekjes zijn lekker
17 oktober 2006, 09:19
Wat vreselijk. Hoe kun je hier naar luisteren? Ik snap zulke "nummers" of jams niet. Er zit totaal geen melodie in...

lackofsanity
17 oktober 2006, 23:32
Het zijn Japanners, en ze zijn maf, dus het zijn maffe japanners. Of andere Japanners ook maf zijn laat ik even in het midden.
Ik kan het absoluut niet spelen dat wat ze spelen, ik kan dr jammer genoeg ook niet lang naar luisteren.

Daevren
18 oktober 2006, 00:33
Als het echt Japanners zouden zijn dan zou het raar, maar denkbaar, kunnen zijn dat ze, of iemand anders, in hun video's Chinees zetten. Maar dat ze daarna ook nog eens een Chinese site met een chineese naam in het zouden maken om daar op te zetten dat 'ze' uit Bejing komen is wel een beetje heel raar. Dus hoezo denk je dat het toch Japanners zijn?

Om samen te vatten, het is denkbaar dat deze video is gemaakt op de Chinese gitaarschool 风华艺校 maar dat dit toch een Japanese band is.


Mensen uit andere culturen zijn altijd raar. Dit is omdat mensen raar zijn. Alleen is onze raarheid voor ons normaal. Wat dacht je van het Nederlandse toilet, speciaal ontwerpen op advies van doctoren zodat mensen hun uitwerpselen kunnen inspecteren.

fullorder
18 oktober 2006, 09:41
Mensen uit andere culturen zijn altijd raar. Dit is omdat mensen raar zijn. Alleen is onze raarheid voor ons normaal. Wat dacht je van het Nederlandse toilet, speciaal ontwerpen op advies van doctoren zodat mensen hun uitwerpselen kunnen inspecteren.

En foto's van maken en posten op ratemypoo.com (http://ratemypoo.com/) :D :D

Trocar
18 oktober 2006, 12:48
Om samen te vatten, het is denkbaar dat deze video is gemaakt op de Chinese gitaarschool 风华艺校 maar dat dit toch een Japanese band is.


In de commentaren onder het filmpje staat dat precies dit het geval is.
Althans, de muziekschool is uit Bejing, maar de mensen in de commentaren herkennen de 3 gitaristen en zeggen dat ze allen Japans zijn. Dus misschien zijn ze verhuisd (dan zijn het Japanners, die uit Bejing komen). ;)

lackofsanity
18 oktober 2006, 15:48
UIT WELK LAND ZE OOK KOMEN.....

ze zijn gewoon maf.

Brent Ray Vaughan
14 november 2006, 23:25
Geef mij maar een simpel akkoordje!!!

BamBuFan1
15 november 2006, 16:32
ja heel maf zeg, mannen die lekker met zn 3e shredden, heb je wel eens de G3 gezien, dat zijn helemaaaaaal mafkezen ;)

Ik zou d'r echt knettergek van worden als ik dit een hele avond aan moest horen. De 3 minuten van die video zijn al aardig aan mijn limiet.