PDA

View Full Version : Losse snaren



Narvox
23 september 2006, 19:59
Ik was laatst een beetje hevig en die dingen aan het jammen enzo, enja dat was precies niet zo slim:p het lijk nu wel of sommige snaren zitten gewoon losser, en als ik ze induw hangen ze precies verder omhoog, de klank echter is wel nog goed enzo, dus tis ni dat ik perongeluk centimeters snaar eruit heb gejamd:p. weet iemand of zoiets kwaad kan? bv die dunste snaar gaat met gemak af de gitaar enzo:p

dirty-harry
23 september 2006, 20:05
Staat jouw gitaar nog in stemming??????????????????

Narvox
23 september 2006, 20:15
hu?:s:p
als het er op neer komt of ze nog juist klinkt? mijn oor vind van wel;p

dirty-harry
24 september 2006, 00:18
En wat zegt het stemapparaat, en niet je oor.

Gearjunkie
24 september 2006, 00:24
Ik was laatst een beetje hevig en die dingen aan het jammen enzo, enja dat was precies niet zo slim:p het lijk nu wel of sommige snaren zitten gewoon losser, en als ik ze induw hangen ze precies verder omhoog, de klank echter is wel nog goed enzo, dus tis ni dat ik perongeluk centimeters snaar eruit heb gejamd:p. weet iemand of zoiets kwaad kan? bv die dunste snaar gaat met gemak af de gitaar enzo:p

damn... wat schrijf jij slecht!

dirty-harry
24 september 2006, 11:47
Leg gewoon eens uit wat je gedaan hebt en wat je met de gitaar hebt uitgestoken.
Zo kunnen we een klarekijk krijgen op de zaak, want ik vind het alles behalve normaal.
Met welke gitaar speel je en hoe oud zijn je snaren.

Narvox
24 september 2006, 13:10
het probleem is opgelost hoor:) maar dankje iig.

Roy K.
24 september 2006, 18:29
................

sembo
24 september 2006, 18:31
misschien staat zijn gitaar wel in c gestemd lol man

en stem apparaat kan dan geen kwaad om hem goed te zetten :rockon:

Narvox
25 september 2006, 16:48
ik heb feitelijk wel stemapparaatje hoor:p 2 om precies te zijn:pen hij is ordinary tuned:)