PDA

View Full Version : Visual Sound Jekyll & Hyde



strat58
23 september 2006, 18:09
Hoi vandaag even naar Fedback geweest om een gitaar te kopen voor een leerling, even wat pedaaltjes getest en jahoor deze was het beste.
Nu speel ik al heel lang met TS9 pedalen dus er is niet zoveel risico :)
Vandaag even uitgeprobeert op mijn trusty Bassman (met pensioen sinds de Super Reverb om de hoek kwam kijken) en wauw wat een sound precies wat ik zocht mooi chruncy slaggeluid en met de Hyde kant een te gek klinkend sologeluid. Mijn Fuzz Face pedalen houden er ook van dus geen storing op dat gebied. Mijn zoektocht is voorlopig ten einde heb nu precies de sound die ik zocht en kan zelfs afwisselen met de Fuzz Face (voor Red House enzo :)
gitaar-Area 51-Jekyll & Hyde Fuzz Face-Voodoo1-CS9-amp.
Ben benieuwd hoe hij klinkt met de repetities.
Je moet naturlijk wel houden van het TS808 geluid maar dan is hij het geld dubbel en dwars waard.
Peace Strat58

mcannegieter
23 september 2006, 18:15
Gefeliciteerd met je aankoop. Na vele pedaaltjes getest te hebben (MXR DimeDistortion, Proco Rat, FullDrive,...) vond ik deze toch het allerlekkerste klinken. Nu krijg ik een lekkere distortion uit mn Fender met een heerlijke sustain.

strat58
23 september 2006, 18:36
Gefeliciteerd met je aankoop. Na vele pedaaltjes getest te hebben (MXR DimeDistortion, Proco Rat, FullDrive,...) vond ik deze toch het allerlekkerste klinken. Nu krijg ik een lekkere distortion uit mn Fender met een heerlijke sustain.

Ook gefeliciteerd met de goede keus en dat was precie swat ik zocht een lekkere distortion ui tmijn Fende (Super Reverb), speelde de laatste tijd met 2 TS9 pedalen en was toch niet helemaal wat ik zocht. Deze is veel beter regelbaar en met alle 2 aan is precies wat ik zocht. :)
Peace Strat58