PDA

View Full Version : gitaar apart



Narvox
23 september 2006, 18:02
Sorry voor mij vreemde titel, en voor het eerder off topic bericht:p Ik zou willen weten of het ergens mogelijk is liedjes te vinden waar de vocals en ev bass, drums zijn weggelaten. Voor moment ben ik the Zephyr Song aan het leren, en die gitaar klinkt daar zeer slecht door tov Anthonies stem.
Daarom, is er ergens een programma waar ik de liedjes kan afspelen zonder de vocals? (hoewel anthony wel in orde klinkt hoor:p)


Edit door Bassbitch: Downloaden doen we hier niet, ik heb je vraag een beetje aangepast. Vragen/opmerkingen -> PM

Burning_Flames
23 september 2006, 18:35
Sorry voor mij vreemde titel, en voor het eerder off topic bericht:p Ik zou willen weten of het ergens mogelijk is liedjes te vinden waar de vocals en ev bass, drums zijn weggelaten. Voor moment ben ik the Zephyr Song aan het leren, en die gitaar klinkt daar zeer slecht door tov Anthonies stem.
Daarom, is er ergens een programma waar ik de liedjes kan afspelen zonder de vocals? (hoewel anthony wel in orde klinkt hoor:p)

Wat je kan doen is Guitar pro 5 uitproberen dit programma speelt speciaal gemaakte bestandjes af die je op bv. www.ultimate-guitar.com (http://www.ultimate-guitar.com/) kan vinden.
En hiermee kun je de sporen (gitaar,bas etc ) apart afspelen of eventueel zelfs aanpassen.

Shift
24 september 2006, 16:52
Sommige programma's kunnen wel de vocalen "weglaten" maar in de praktijk blijf je het altijd nog wat horen dan, het is niet mogelijk om de stem helemaal weg te halen en de rest nog gewoon te horen.
Je kunt wel inderdaad alleen de gitaarpartij luisteren in programma's als Guitar Pro maar dat is niet het originele geluid uiteraard maar geluiden van het programma.

sjoerd5
24 september 2006, 16:58
Wat je kan doen is Guitar pro 5 uitproberen dit programma speelt speciaal gemaakte bestandjes af die je op bv. www.ultimate-guitar.com (http://www.ultimate-guitar.com/) kan vinden.
En hiermee kun je de sporen (gitaar,bas etc ) apart afspelen of eventueel zelfs aanpassen.


leg is veder uit?

Zou je dat eens wat verder uit willen leggen?

Graag begrijpelijk en zoveel mogelijk correct nederlands typen.