PDA

View Full Version : Bands gezocht!



Wouter!
23 september 2006, 15:24
Omdat veel kleine bands nauwelijks aan optredens kunnen komen wil mijn band hier iets tegen doen. We gaan een festival organiseren voor bands met leden die tussen de 12 en de 18 zijn. Die covers of eigen nummer hebben.
Het zal plaats vinden in Holtum (Limburg).

de precieze datum, tijd, plaats etc moet nog allemaal bekeken worden (het zal in 2007 worden). Maar we wilden eerst graag kijken of er genoeg aanmeldingen komen. Dus lijkt het je wat om op te treden met je band. Of wil je gewoon wat meer informatie, mail of PM me dan. Als band heb je geen installatie nodig daar kunnen wij voor zorgen, alleen de instrumenten, versterkers en kabels. Zodra de band toch iets moeten meenemen zullen wij dit zo spoedig mogelijk melden.

Je kunt je nu ook al opgeven met je band. Stuur dan een demo van een liedje wat je met je band speelt naar mijn mail adres.

Speel je niet in een band maar ben je goed met het regelen, of wil je gewoon helpen mail dan ook!

Ps: Het zou handig zijn als het bands uit de regio waren, dit ivm vervoer.

Groeten Wouter!

Dude
24 september 2006, 00:25
We gaan een festival organiseren voor bands met een MAX. leeftijd van 18.

Uitgaande van een 4 mans formatie (zanger gitarist drummer bassist) zouden ze allemaal ongeveer rond de leeftijd van 4,5 jaar moeten zijn....

zal een flinke party worden dan !!!










;)

Wouter!
24 september 2006, 10:51
zo goed?:) :hippie:

Epipaul
24 september 2006, 11:33
Goed idee. Ben zelf ook met zoiets bezig. Helaas woon ik niet in de buurt van Limburg maar het lijkt me leuk om te komen spelen.

Nova
26 september 2006, 07:25
hey,

Wij zijn allemaal (op 1 na) 18, dus volgend jaar 19.. is dat een probleem? ;)

Wouter!
22 november 2006, 19:37
we zijn weer meer opgeschoten en hebben dus al wat geregeld:
om je op te geven of om meer te weten te komen kijk op: www.Quinck.nl/5live ook kun je me een PM sturen voor nog meer informatie!

Wouter!
22 november 2006, 20:10
5L!VE zoekt crew members, wil en kun jij op 17 maart in de crew van 5L!VE? kijk dan op www.Quinck.nl/5live en meld je aan!

Koekjes zijn lekker
22 november 2006, 20:38
Hmmm.. zoals je zelf al zegt; wij zoeken wel optredens maar wonen helemaal in Friesland. Mocht je toch nog interesse hebben: www.myspace.com/ASkinOff

Menneskedyr
22 november 2006, 22:00
Aangemeld...

Magic Bean
22 november 2006, 22:24
We zijn eigenlijk een beetje te oud, maar geestelijk nog niet!!!

Wouter!
23 november 2006, 11:58
Het is dus in Regio Midden-Limburg:)

Wouter!
23 november 2006, 17:24
Hallo,

We hebben diverse aanmeldingen gekregen van metalbands en bands die niet echt in de regio wonen. We zijn dus op zoek naar allemaal stijlen maar geen metal of Hardrock. Dus ben je een band wat geen metal speelt of hardrock meld je dan aan op www.Quinck.nl/5live

Gelieve alleen aan te melden als je in de regio midden limburg woont!

Groeten Wouter

Menneskedyr
23 november 2006, 17:26
Oh, geen metal dus :???: .

Meld ons dan maar weer af.

Wouter!
23 november 2006, 17:31
Oh, geen metal dus :???: .

Meld ons dan maar weer af.

Nee, sorry.