PDA

View Full Version : Specifieke gitaar op voorraad in een winkel?



stumpy
22 september 2006, 19:54
Weet iemand misschien waar een Fender USA Standard Stratocaster in olympic white met maple hals op voorraad is voor een schappelijke prijs?

LaurentB
22 september 2006, 19:58
Weet iemand misschien waar een Fender USA Standard Stratocaster in olympic white met maple hals op voorraad is voor een schappelijke prijs?

Haha, that's the spirit: niet opgeven!

stumpy
22 september 2006, 20:04
Ja ik denk ook, dan maar gewoon naar een winkel. Weet ik ook zeker dat ik mijn gitaar kan inruilen :p

Jehuty
23 september 2006, 17:23
Weet iemand misschien waar een Fender USA Standard Stratocaster in olympic white met maple hals op voorraad is voor een schappelijke prijs?

Nederland Muziek in Almere - Ik geloof rond de 1100 Euro. Ik weet niet of ze hem nog steeds hadden, een maand geleden was ik er en was van plan die aan te schaffen, maar ze hadden nog een Butterscotch Blonde strat staan die beter klonk en speelde. Moet je ze effe bellen of ze em nog hebben hangen.

stumpy
23 september 2006, 18:14
Nederland Muziek in Almere - Ik geloof rond de 1100 Euro. Ik weet niet of ze hem nog steeds hadden, een maand geleden was ik er en was van plan die aan te schaffen, maar ze hadden nog een Butterscotch Blonde strat staan die beter klonk en speelde. Moet je ze effe bellen of ze em nog hebben hangen.

Dat is dus een relatief mindere strat.. Dan ben ik helaas niet echt geïntereseerd. Als zo van tevoren al blijkt dat hij niet echt lekker is, hoeft het niet. Maar misschien toch nog waard hem uit te gaan proberen als ik in de buurt zou zijn. Bedankt!

Jehuty
24 september 2006, 16:57
Dat is dus een relatief mindere strat.. Dan ben ik helaas niet echt geïntereseerd. Als zo van tevoren al blijkt dat hij niet echt lekker is, hoeft het niet. Maar misschien toch nog waard hem uit te gaan proberen als ik in de buurt zou zijn. Bedankt!

Dat zei ik niet. Hij speelde zeker lekker, maar die BTB strat was imo net iets lekkerder. Het is gewoon een goede gitaar. Je kunt het altijd proberen.

vulvasonic
24 september 2006, 18:05
Dat is dus een relatief mindere strat.. Dan ben ik helaas niet echt geïntereseerd. Als zo van tevoren al blijkt dat hij niet echt lekker is, hoeft het niet. Maar misschien toch nog waard hem uit te gaan proberen als ik in de buurt zou zijn. Bedankt!

Er is ook nog zoiets als smaak. Misschien had jij die witte juist beter gevonden.