PDA

View Full Version : GT-6 patches



Oviv
5 december 2002, 21:28
hallo GT-6 bezitters,

Ik ben op zoek naar patches voor de gt-6, maar dan in text formaat in plaats van syx (of zoiets). Eigenlijk wil ik een verzameling maken van deze "text patches" en deze op internet plaatsen. Ik heb uiteindelijk een website http://www.ravivo.nl , waar ik niks mee doe. En zo kunnen we allemaal gebruik maken van de in gestuurde patches.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en hoop dat er patches opgestuurd worden zodat ik een begin kan maken aan de website.

Mail de patches naar info@ravivo.nl.
Groeten Richard

Oviv
5 december 2002, 21:49
Ik heb inmiddels ook een formulier geplaatst op m'n website (www.ravivo.nl) waar je de patches compleet kan invullen.

Groeten Richard
info@ravivo.nl

domie
6 december 2002, 15:15
wat een leuk initiatief.
Ik heb net een gt-6, dus nog geen patch zelf gemaakt. Maar leuk dat je dit gaat doen!

Oviv
6 december 2002, 20:08
Vondt het idd een leuke idee. Ik heb alleen de hulp van anderen nodig om de site te vullen. De reden dat ik het doe is dat ik vindt dat er weinig gt-6 patches (anders dan syx) te vinden zijn op internet.

Over de gt-6 patches breek je haast je nek, maar gt-6 valt erg tegen.

Oviv
6 december 2002, 20:10
Uh ik bedoel over de gt-5 patches breek je je nek, maar de gt-6 valt tegen.

domie
6 december 2002, 23:15
snap het.
skabouter heeft ook een gt-6
misschien kan je hem ook is vragen

Ic3gl0vE
7 december 2002, 15:59
waarom wil je ze in textformaat?
voor 20 euro ofzo heb je een midikabel en kan je de syx files naar je gt6 sturen, dat is veeeeeeel makkelijker! ook kun je zo de patches editen met je pc en ook dat is erg makkelijk en gaat veel sneller dan dat je aan al die knopjes moet draaien...

groeten van een gt3 bezitter met midikabel :wink:

Oviv
7 december 2002, 18:07
en wat voorsoftware ga ik daarvoor gebruiken? Ik heb het nl. al een keer geprobeert, maar alles wat ik deed mislukte.

domie
7 december 2002, 21:33
ja, dat zal ik ook wel is willen weten.
He oviv, er is ook zo'n forum op yahoo ofzo, over gt-6, ben alleen de site kwijt, en ik kan hem niet meer vinden.
Weet jij die toevallig?
En neem je wel is op met de gt-6?

Ic3gl0vE
7 december 2002, 23:14
Op 2002-12-07 18:07, schreef Oviv:
en wat voorsoftware ga ik daarvoor gebruiken? Ik heb het nl. al een keer geprobeert, maar alles wat ik deed mislukte.


op wat voor manier mislukte het? en welk besturingssysteem gebruik je voor de pc?

zelf heb ik dus een gt3 en daarvoor gebruik ik GT3edit.

Je moet trouwens de midi OUT stekker in de midi IN op je gt6 doen en de midi IN stekker in de midi OUT op je gt6... is vaag ik weet het, maar ja anders werkt het niet (is bij keyboards ook zo, vage mensen :smile:)

Oviv
8 december 2002, 09:04
Hier zijn wat links die ik regelmatig bekijk.

http://groups.yahoo.com/group/GT-6/
http://www.bossgt5.de.vu/
http://groups.yahoo.com/group/GT-3GT-5-NL/

De laatste is een Nederlandse gt-groep. De middelste bezoek ik niet meer zoveel omdat er veel popups zijn.

Ik weet helaas niet meer welk programma ebruikte voor die syx bestanden. Omdat het niet werkte heb ik het ook verwijderd.

Heb je misschien nog een tip dan?

Oviv
8 december 2002, 10:23
Ik was toch vroeg wakker dus ben even gaan zoeken. Ik gebruikte GT manager, maar het probleem was dat ik de bestanden niet van de computer naar de GT-6 kreeg, omdat op mijn geluidskaart geen din stekkers kunnen. Er zit alleen een 15 polig computer ingang (8 gaatjes en daaronder 7 gaatjes).

Nu weet ik niet of er van bovengenoemde stekker een verloop is naar twee keer din.

domie
8 december 2002, 12:33
hey bedankt voor de links oviv

Ic3gl0vE
10 december 2002, 20:52
oviv, bedoel je een gamepoort? voor joysticks enzo? daar kan je een midikabel op aansluiten, gewoon een kabel kopen met aan de ene kant 2 midistekkers en aan de andere kant een gameportstekker
zo doe ik 't ook

Oviv
11 december 2002, 18:04
Zo'n kabel bedoel ik ja! Ik heb naar die kabel gevraagd in een computerzaak, maar daar kende ze het niet. Ik ga morgen even langs feedback en/of verspuij om te vragen of ze het daar hebben.

Thx

Ic3gl0vE
11 december 2002, 21:07
mijne komt gewoon uit de muziekwinkel... Elke winkel met een fatsoenlijke keys/synth afdeling zou ze moeten hebben, ik denk dat 't zo'n 25euro kost

Oviv
13 december 2002, 20:44
Nou ik heb eergisteren een kabel gekocht en wat schets mij verbazing; HET WERKT!

Toch iets fout gedaan in het verleden. Bedankt voor alle tips.