PDA

View Full Version : jackson



kevin1994
21 september 2006, 20:47
ik zou willen weten waar je een jackson kan kopen ik vind er nergens een in belgie en ik ga nie naar nederland alvast bedankt
:rockon:en ik woon in opglabbeek en heusden zolder en het is niet omdat ze chick zijn of zo en niet laten opstuiren want kwil teste

Snarx
21 september 2006, 21:40
Waar woon je??

En alvast, In Eeklo is er een winkel die er een paar hangen heeft

Outrage
21 september 2006, 22:03
In Gent: de soundfactory
St.- Niklaas: wellicht heeft keymusic er wel in huis.

ps.: op 2de hands.be staat er een professional soloist xl te koop voor €650. Dat is een heel mooie prijs voor die gitaar.

Tho
21 september 2006, 22:06
ik zou willen weten waar je een jackson kan kopen ik vind er nergens een in belgie en ik ga nie naar nederland alvast bedankt
:rockon:

een wijze raad: Doe het NOOIT alleen maar voor de looks.. De gitaar moet écht bij jou passen, en het geluid moet je aanstaan. Anders krijg je er zeker spijt van

Snarx
21 september 2006, 22:11
In Gent: de soundfactory
St.- Niklaas: wellicht heeft keymusic er wel in huis.

ps.: op 2de hands.be staat er een professional soloist xl te koop voor €650. Dat is een heel mooie prijs voor die gitaar.


Bedoel je The guitar Shop??
Trouwens ook in gent: Bebop, op misschien 200 meter van Sint Pieters Station, makkelijk bereikbaar dus)

Wat we dus hebben:
Eeklo: Sonnor Musical Instruments
Gent: The Soundfactory (The Guitar Shop?)
Bebop
St.-Niklaas: Keymusic

caliban
21 september 2006, 22:26
Hey Kevin, je hebt nog eens een post gedaan over een jackson dacht ik
Je moet zeker opletten dat je niet alleen voor het uitzicht van gitaren gaat, zoals bij meisjes hè :D:D
Maar als je zo graag een jackson wil, kan je ook ineens eens kijken in duitsland
Daar kan je ze gewoon van laten opsturen
http://www.musicstorekoeln.de/de/global/0_0_G_0_A/1/powersuche/0/suchen/musicstore.html?such_abteilung_nid=3&such_hauptgruppe_nid=42&such_artikelgruppen_cid=GEGIT&such_hersteller_nid=0&preis_von=100&preis_bis=300&such_keywords=jackson&goPower=goPower
Hierop vind je normaal alle jackson die ze daar hebben
Als het meer als honderd euro kost is de verzending ook gratis
Garantie enzoverder schijnt daar zeer goed te zijn

lorenz
21 september 2006, 23:26
Music Maestro in Turnhout heeft ook Jacksons hangen.

Tho
21 september 2006, 23:31
voor mij word het er ook een binnen een half jaar.. sowieso een USA. of de sl2ht, of de sl2h.. Denken jullie dat je tot op zekere hoogte kan kiezen welke hardware zwart is of chroom? Ik vind die rand om die humbuckers iets té namelijk :satisfie:
dat zal wel weer op bestelling moeten zeker..

Riffcrusher
22 september 2006, 12:04
voor mij word het er ook een binnen een half jaar.. sowieso een USA. of de sl2ht, of de sl2h.. Denken jullie dat je tot op zekere hoogte kan kiezen welke hardware zwart is of chroom? Ik vind die rand om die humbuckers iets té namelijk :satisfie:
dat zal wel weer op bestelling moeten zeker..


Ik heb een SL2H. HEERLIJK ! Ivm de hardware: geen idee !

Oh, Bebop in Gent: vind ik nogal duur...
Ben heel tevreden over The Guitar Shop (Soundfactory). Is inderdaad ook in Gent !

Cheers !
Jo D.

Braindead
22 september 2006, 14:30
Voor het uitzicht van gitaren gaan? haha that's funny.....

Outrage
22 september 2006, 14:45
Ik zou in Gent eerder naar The Guitarshop (inderdaad, ik was even de mist ingegaan) gaan dan naar de Bebop. Ik vind de guitarshop betrouwbaarder en ik heb er niet het gevoel dat ze me erop willen leggen (itt Bebop).

Tho
22 september 2006, 15:03
voor mij word het er ook een binnen een half jaar.. sowieso een USA. of de sl2ht, of de sl2h.. Denken jullie dat je tot op zekere hoogte kan kiezen welke hardware zwart is of chroom? Ik vind die rand om die humbuckers iets té namelijk :satisfie:
dat zal wel weer op bestelling moeten zeker..

Kan je er ook echt hard op scheuren? vast wel 8-)

kevin1994
22 september 2006, 16:18
hebben ze niet

pol
22 september 2006, 16:27
die pickupringen zijn snel vervangen he.
Chroom vind ik mooier op een gitaar met gevlamd bovenblad.
Mijn SL1 staat te koop btw, maar je bent op zoek naar een SL2 ?

gorgasm
22 september 2006, 16:32
ik zou willen weten waar je een jackson kan kopen ik vind er nergens een in belgie
mss moet je maar es ZOEKEN!

Tho
22 september 2006, 17:25
die pickupringen zijn snel vervangen he.
Chroom vind ik mooier op een gitaar met gevlamd bovenblad.
Mijn SL1 staat te koop btw, maar je bent op zoek naar een SL2 ?

Okey! dat is handig om te weten.. Ja ik vind op transparant (want hij word trans black) chroom ook heel mooi, maar het moet niet te 'pimpy' worden..

Ik ben inderdaad persé op zoek naar een sl2h, omdat ik het geluid van 2 humbuckers het beste vind.. ben niet zo'n fan van single coils

Snarx
22 september 2006, 18:11
Ik heb een SL2H. HEERLIJK ! Ivm de hardware: geen idee !

Oh, Bebop in Gent: vind ik nogal duur...
Ben heel tevreden over The Guitar Shop (Soundfactory). Is inderdaad ook in Gent !

Cheers !
Jo D.


Ik zou in Gent eerder naar The Guitarshop (inderdaad, ik was even de mist ingegaan) gaan dan naar de Bebop. Ik vind de guitarshop betrouwbaarder en ik heb er niet het gevoel dat ze me erop willen leggen (itt Bebop).

@ Riffcrusher, bwah, niet echt ondervonden. Heb voor mijn gitaar wel iets meer betaald dan dat ik via internet zou doen. Het was wel een lefty

@ Outrage, Geef mij maar Bebop als ik in Gent ben. Plectrums wil ik nog wel halen in The Guitarshop. Maar een gitaar?? Nee bedankt. Heb indertijd toen ik de mijne wou kopen genoeg aan de telefoon gehangen met hem, hij verzekerde me iedere keer dat de gitaren die ik wou testen linkshandig gingen binnenkomen. Ik moest enkel einde van die week eens terugbellen voor te zien als die daadwerkelijk binnengekomen waren. Krijg ik plots te horen dat hij enkel linkshandige Jazzguitars binnenheeft, en die andere die ik wou tijdelijk niet meer gemaakt werden, en 1 ervan zelf volledig niet meer.
Ben dan maar naar Bebop geweest en die verzekerde mij dat hij eraan kon komen en dat ze nog allemaal in productie waren. Hij kon me altijd helpen, en werd het niet beu dat ik bijna iedere dag belde voor info te vragen bij mijn keuze. Toen ik eindelijk beslist had direct gebeld (18.30 's avond, normaal is hij dan al gesloten, maar hij moest wachten op zijn vertegenwoordiger). Hij heeft ze diezelfde dag nog besteld en zei tegen me volgende week heb je ze, en daadwerkelijk, de volgende week had ik ze. Bij the guitarshop kon ik evengoed nu nog zitten wachten. Geef mij dus maar Bebop.

Natuurlijk is dit wel persoonlijke keuze, ik verbied je niet om toch nog naar The guitarshop gaan.

Tho
22 september 2006, 18:48
Hey, weet iemand misschien voor hoeveel eurootjes een NIEUWE jackson sl2h nou kost met transparante top?

Davidian
22 september 2006, 19:12
Hey, weet iemand misschien voor hoeveel eurootjes een NIEUWE jackson sl2h nou kost met transparante top?

over de 1000 makkelijk.

Tho
22 september 2006, 21:08
Joh, sowieso over de 2000 euro :D maar zou hij meer kosten dan 2500? hoop 't niet :P

Riffcrusher
23 september 2006, 11:19
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=64662&page=3&pp=10&highlight=sl2h

Deze kostte mij meer dan een jaar geleden 2200 Euro.
Misschien even bellen naar Bebop en Guitarshop ?

Cheers !
Jo D.

Tho
23 september 2006, 11:28
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=64662&page=3&pp=10&highlight=sl2h

Deze kostte mij meer dan een jaar geleden 2200 Euro.
Misschien even bellen naar Bebop en Guitarshop ?

Cheers !
Jo D.

Ja ik las die post van je gister! Ik ben echt helemaal verliefd gewoon!!