PDA

View Full Version : Ik wil ook mp3's posten!



drap
21 september 2006, 15:18
Kan iemand mij ook een goed alternatief bieden om mp3's te kunnen posten? Soundclick is geen doorkomen aan, Putfile stuurt gewoon geen activeringsmailtje terug en als ik via m'n eigen webspace mp3's wil posten, dan vraagt ie bij het bekijken van m'n link een wachtwoord, wat me nou niet echt handig lijkt.

Ik weet niet of de vraag hier goed gepost staat, maar pleur het anders maar in off topic. Krijg ik ook meer antwoorden :)

DTmaster
21 september 2006, 15:50
als ik jouw was zou ik gewoon even de posten van de mensen afgaan en kijken wat zei doen , ik zie er nu al genoeg met alternatieven , dus Succes


TIP: youvsendit !! is wel goed

drap
21 september 2006, 17:26
Wonder boven wonder denk ik dat ik toch uit Soundclick ben gekomen, dus een slotje mag wat mij betreft wel :)

Jeroensnake
24 september 2006, 03:16
DTMASTER ! :)

Niet te geloven, je zegt zowaar iets wat ergens op slaat; op JOU !

quote: "als ik jouw was zou ik gewoon even de posten van de mensen afgaan en kijken wat zei doen"

....

zie ook :
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=1028265#post1028265
en
http://www.gitaartabs.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Algemeen;action=display;num=11587972 73

LuukieRayVaughan
24 september 2006, 16:02
Jeroenssnake ik snap echt niet wat jouw probleem is...
Dat mensen zich aan zoiets kunnen ergeren kan ik me zo aan ergeren.
Laat hem toch ! Hij post veel goeie shit en hij zit niemand in de weg dus ga jij maar ff buiten spelen ofzo.

DTmaster
24 september 2006, 16:41
juist.. denk niet met niemand maar meer met zich zelf :)

DTmaster
24 september 2006, 16:45
[QUOTE=Jeroensnake]DTMASTER !

Niet te geloven, je zegt zowaar iets wat ergens op slaat; op JOU !

quote: "als ik jouw was zou ik gewoon even de posten van de mensen afgaan en kijken wat zei doen"


DOM DOM DOM DOM en nog eens dom IK BEDOELDE dat ie dus even moest kijken hoe mensen hun mp3's uploaden. moet ik dan alles zeggen

maar het maakt niet meer uit ik heb even een modje erop geatendeerd en die zei als je nog een keer zoiets uithaald (toevaliig ken ik hem) vlieg je er uit en kan je weer terug naar je yabstabs maar ja daar kwam je net vandaan , jammer dan !! :)

dus ga zo door

Jeroensnake
24 september 2006, 17:46
LuukieRayVaughan,

Lees eerste aub wat meer posts van zowel mij als DTmaster door, voordat je mij beveelt buiten te gaan spelen. Ik moet toegeven dat DTmaster heel wat discussie aan weet te slingeren, maar iets blijft er bij mij knagen. Ik heb geen zin om het NOGMAALS uit te leggen.

Dus voor iedereen; lees eerst eens goed voordat je oordeelt (dat probeer ik ook)

MusicManMaestro
24 september 2006, 17:57
Niemand is hier geïntresseerd in jullie bitchfight dus een vriendelijk verzoek om hier zo snel mogelijk mee op te houden

DTmaster
24 september 2006, 17:59
Ik ben al klaar maar iemand zich zelf even nader uitleggen als hij zulke uitspraken doet ..

get it :)

drap
24 september 2006, 20:21
Dames, ik ben d'r allang uit hoor, wat ik al aan had gegeven. Ik zou het leuker vinden als jullie in het andere topic van m'n band's nummer serieuse reacties leveren.

Mag d'r een slotje op mod?

Jeroensnake
25 september 2006, 01:38
Ik zal niet (zoals de paus) zeggen: "sorry dat jullie mij niet snappen"
Het ligt namelijk ook aan mij. Zoals ik op het andere forum (waar de botsing tussen mij en dtmaster plaatsvond) al zei: mijn probleem was vooral de manier waarop dtmaster op mij overkwam. Mijzelf uitleggen heb ik op het andere forum al genoeg gedaan (zie de linkjes onderaan).

Het probleem bestaat uit 2 partijen en een medium. Waar de fout precies ligt weet ik nog steeds niet, en daar wil ik ook niet meer over oordelen. Dtmaster zei al dat we (beiden dus!) ermee klaar waren. Als iemand nog ergens over wil oordelen, of doorzeuren, of gewoon het verloop van de "bitchfight" wil volgen, klik dan even op alle onderstaande linkjes. Ik ben er (net als dtmaster) klaar mee. Ik hoop wel dat we er allebei iets van geleerd hebben, en dat andere mensen er ook van kunnen leren.

www.gitaartabs.nl/... (http://www.gitaartabs.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Lessen;action=display;num=1157378670 )
www.gitaartabs.nl/... (http://www.gitaartabs.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Algemeen;action=display;num=11587972 73)

Verder geef ik MusicManMaestro helemaal gelijk, en zal ik eens wat rondkijken op dit forum. Over deze discussie: SLOT EROP !

Groeten, Jeroen (niet dezelfde "jullie" Jeroen)