PDA

View Full Version : Gratis pickup ringen bij tonefactory!!



Keesz
20 september 2006, 20:37
http://www.tonefactory.nl/shop2/product_info.php?cPath=28_251&products_id=2576

KOPUUUUUHH

overgens zijn de neck's wel beangstigend in prijs gestegen.....

G.G.
20 september 2006, 20:52
Wow, die necks waren een heel stuk goedkoper (paddlehead had je voor €126 en die is nu €159). Begon al met de Swing pickups, die waren €55 voor een set, en ineens waren ze €90 voor dezelfde set. Ook de Diego tremelo is €5 duuder geworden (maar die blijf ik daar wel kopen, zal wel snel 1 of 2 extra exemplaren inslaan :) )

TF was interessant vanwege de prijzen, maar nu wordt het aantrekkelijker om dat spul uit de V.S. te halen (zeker met de dollarprijzen)

Ik hoop dat ze het bij TF snel doorkrijgen dat dit niet gaat werken.

G.G.
21 september 2006, 19:06
op hun site links onderaan kan je een reactie plaatsen. Vandaag weer een bestelling van hun binnen gekregen, gelijk een reactie geplaatst. Heb daarbij ook de kwestie van de sterke verhoging in prijs even vermeld. Hopelijk doen ze er hun voordeel mee.

Keesz
21 september 2006, 20:46
bestellen uit de states is idd makkelijk nu, alleen jammer dat je een creditcard nodig hebt voor stewmac... en TF heeft dingen die GFS niet heeft, en bij stewmac erg duur zijn...

group bestelling bij stewmac is een keertje doen?

Mattia
21 september 2006, 21:21
bestellen uit de states is idd makkelijk nu, alleen jammer dat je een creditcard nodig hebt voor stewmac... en TF heeft dingen die GFS niet heeft, en bij stewmac erg duur zijn...

group bestelling bij stewmac is een keertje doen?

W'rom niet? Voor de GBM, daar alles 'afrekenen'?

Mattia

DarknessAwaits
21 september 2006, 23:38
Lijkt me geen gek idee eigenlijk, ik wil nog steeds zo'n fretzaagsysteem... als het in Nederland was geweest had ik het al lang besteld.

G.G.
22 september 2006, 08:18
W'rom niet? Voor de GBM, daar alles 'afrekenen'?

Mattia

Gaat die dan nog door? Het is bijna de 24ste en de voorinschrijvingen gingen toch niet zo lekker? Heb eergisteren nog snel een overschrijfkaart op de bus gedaan om een voorinschrijving te doen omdat ze die tekort kwamen.