PDA

View Full Version : jim harley?



iwamoto
20 september 2006, 02:29
jim wie? ja precies, naja, gitaarmerk dus, vriend van me wou er eentje overkopen, ik zeg "voor je dat doet, ga ik wel even kijken of het niet een slechte kopie van een stagg is ;)) maargoed, ffe ding gevoeld, ik was beetje wishy washy, dus wie heeft er nog meer ervaring met deze gitaren van dikke jim?

GunMetalBlue
20 september 2006, 11:06
jim wie? ja precies, naja, gitaarmerk dus, vriend van me wou er eentje overkopen, ik zeg "voor je dat doet, ga ik wel even kijken of het niet een slechte kopie van een stagg is ;)) maargoed, ffe ding gevoeld, ik was beetje wishy washy, dus wie heeft er nog meer ervaring met deze gitaren van dikke jim?

Ken 1 vriend die dat'r ook zo een heeft. Het merk is iets beter dan stagg... maar het lijkt me ook multiplex en foutjes aan de afwerking zoals een slecht geslepen topkam en kut-elementen zijn aanwezig...

iwamoto
20 september 2006, 11:09
Ken 1 vriend die dat'r ook zo een heeft. Het merk is iets beter dan stagg... maar het lijkt me ook multiplex en foutjes aan de afwerking zoals een slecht geslepen topkam en kut-elementen zijn aanwezig...
het is gewoon al n tijd geleden dat ik op zon ding heb gespeeld, wat ik nog weet was dat de frets me niet zo lekker zaten.

zal ik hem mijn groen licht geven of niet, ik weet het echt niet

Danny Drug
20 september 2006, 11:10
het is gewoon al n tijd geleden dat ik op zon ding heb gespeeld, wat ik nog weet was dat de frets me niet zo lekker zaten.

zal ik hem mijn groen licht geven of niet, ik weet het echt niet

hij moet er gewoon ff op spelen en dan moet hij het lekker zelf weten of hij die gitaar koopt..

iwamoto
20 september 2006, 11:37
hij moet er gewoon ff op spelen en dan moet hij het lekker zelf weten of hij die gitaar koopt..
hij heeftt nog nooit op een gitaar gespeeld, en heeft de "ik koop een goedkope, dan maakt het neit uit als ik het niet leuk vind" instelling

Danny Drug
20 september 2006, 11:50
hij heeftt nog nooit op een gitaar gespeeld, en heeft de "ik koop een goedkope, dan maakt het neit uit als ik het niet leuk vind" instelling

koop dan iets bij de wehkamp.....

hoofd
20 september 2006, 12:45
Jim Harley, Harley Benton, Johnson, Richwood, London City, allemaal dezelfde gitaren met een andere naam erop..

robert-gitarist
20 september 2006, 12:51
Alleen is London City niet zo crappy als de rest ;) Op de elementen na en tremelo's vind ik ook niet zo geweldig.
Jim Harley heb ik wel eens op gespeeld,een SG model of nja SG,verkrachte rip off er van,en speelde voor geen meter.Fretjes zaten niet goed in de hals,brug zat niet op de juiste plaats.En het geluid was kut.Waarom smeer je die knul niet een Squier aan of een goedkoepre Epiphone?Die 2 zijn over het algemeen niet verkeerd en nog redelijk prijs vast ook ;)

iwamoto
20 september 2006, 12:52
ik zal wel gewoon groen licht geven, mag ie n paar maanden daarna op mn RG spelen, issie helemaal verkocht :D

hij vond 150 voor een richwood eigenlijk al teveel, geloof me, i tried!