PDA

View Full Version : Nog Een Herintreder



TEDE
19 september 2006, 20:51
Hallo. Ja ook ik ben een herintreder, in mijn jeugdjaren heb ik wat aan gitaar spelen gedaan en met enkele akkoorden de planken op.
Heb toen gespeeld in een paar simpele bandjes nl.een gitaar bandje en een dansmuziek bandje.
Na het trouwen en het krijgen van kinderen en werk, is het zelf musiceren helemaal gestopt, en alles verkocht.
Toendertijd had ik een E gitaar een Japanse Tysco.
Nu ben ik de zestig gepasseerd, en in VUT, en ben weer aan het spelen geraakt met wat extra gitaarles.
Na eerst een semi akoestische te hebben gehad heb ik nu een Squier Standard en een Epiphone SG.
Ja er is veel veranderd in de sound wereld, destijds begon ik met een zelf gebouwd versterkertje en twee speaker kastjes van een vriend.
Even alweer in een echte gitaar band gespeeld, maar deze is terziele omdat de drijvende kracht, de solo gitarist, regelmatig in Indonesie verblijft.
Maar ik zou graag weer in een (Indo) Rock bandje spelen met leeftijd genoten.
Dus woon je in de regio Arnhem Doetinchem en heb je ook interesse, laat eens wat van je horen

speedjo
21 september 2006, 00:52
Ha Tede,
Welkom bij dit forum. Zit er zelf ook nog niet zolang bij maar ik heb al leuke tips en reacties op de postings gehad. Dus laat wat van je horen.

Speedjo