PDA

View Full Version : Ik snap het niet meer hoor... multieffecten



Dude
19 september 2006, 15:04
sja... ik heb nu 2 vrije dagen over internet lopen struinen en hier een topic geopend eergister maar ik weet het nog steeds niet.

Ik heb het een beetje teruggebracht naar een Boss GT-6 / Boss ME-50


Tis dus voor live, speakersims/overdrives heb ik allemaal geen zak aan, ik wil puur de modulatie/delay effecten.

Godgloeiende... is 250 trouwens veel voor een nieuw in de doos tweedehandse gt-6 ??

SimonS
19 september 2006, 15:11
multi fx met modulatie en delay:

Yamaha UD-stomp

SimonS
19 september 2006, 15:12
btw, misschien is die een beetje buiten budget. ook redelijk gewild 2de hands. maar voor extra effecten: Yamaha Magic stomp.

robert-gitarist
19 september 2006, 16:00
ME50 heb ik gehad en voor de modulatie/delay is het een hele leuke bak..enigste wat klote is is dat je een mili seconde vertaging hebt als je over schakelt van patch..maarrrr als je hem manual gebruikt is het een prima ding..die vind je wel voor eurotje of 150 2de hands

Dude
19 september 2006, 16:59
btw, misschien is die een beetje buiten budget. ook redelijk gewild 2de hands. maar voor extra effecten: Yamaha Magic stomp.

Ok cool !

Dat is idd een leuk ding en nee niet buiten buget,

moet ik me hiermee voorstellen dat ik bijvoorbeeld onder 1 een setting kan zetten van Flanger/Delay En dan onder 2 bv Chorus/Delay onder 3 Overdrive/delay enz enz enz ??

SimonS
19 september 2006, 17:47
ja volgens mij kan dat (in normale mode is zijn de buttons Up, Down, select ofzo. Dat kun je dus in een andere mode stellen zodat je 3 sounds hebt)

over die combi´s weet ik niets, download en lees de handleiding anders eens.