PDA

View Full Version : Ik zoek....



Dude
18 september 2006, 01:31
Een multi effect...

maar dan zonder overdrive/dist modellen en ook zeker geen amp simulaties...

alleen modulatie (flanger/phaser/chorus/tremolo/vibrato enz) en delay. Wat ik van de modulatie ga gebruiken weet ik nog niet helemaal zeker, wellicht alleen de flanger / chorus maar ik wil graag voorzien zijn van alles (mutieffect dus en geen losse pedalen)


wat is wijsheid ? ik wil het live gebruiken icm mijn koch multitone waarmee ik geen overdrive/dist pedalen gebruik, alleen een boss EQ voor als ik effe iets dikker door de mix wil prikken... buget is ongeveer 250/300 euro.

wat is wijsheid ? geef me tips !

peter_heijnen
18 september 2006, 07:44
Rocktron intellifex of replifex.

Hector_Tsolodimos
18 september 2006, 08:29
Een multi effect...

maar dan zonder overdrive/dist modellen en ook zeker geen amp simulaties...

alleen modulatie (flanger/phaser/chorus/tremolo/vibrato enz) en delay. Wat ik van de modulatie ga gebruiken weet ik nog niet helemaal zeker, wellicht alleen de flanger / chorus maar ik wil graag voorzien zijn van alles (mutieffect dus en geen losse pedalen)
dit klinkt vrij onmogelijk.. hebben die dingen niet altijd een vervorming(Drive)
?

DREAMMACHINE
18 september 2006, 08:41
....niet gewoon zo'n line6 stompbox?...mm4 ofzo?

peter_heijnen
18 september 2006, 08:42
dit klinkt vrij onmogelijk.. hebben die dingen niet altijd een vervorming(Drive)
?

Psst, even boven je kijken......

FruscianteFan
18 september 2006, 09:26
Behringer FX-100, heeft het allemaal: chorus, flanger, phaser, delay en tremolo :p

Line6 MM4 lijkt me inderdaad wel een optie, alleen heeft die geen delay

Is het geen optie om distortionsectie van een willekeurige multi-FX voor lief te nemen?

Johannes
18 september 2006, 09:47
G-major?

(tientekens)

Dude
18 september 2006, 11:14
Behringer FX-100, heeft het allemaal: chorus, flanger, phaser, delay en tremolo :p


http://www.dolphinmusic.co.uk/shop_image/product/cde0a975e6c6fbd26a27db1648f27769.jpg

Effe serieus,... dit zou wel helemaal geweldig zijn. Heb alleen een flanger pedaaltje liggen van behringer en dat is rommel dus dat merk mot ik niet meer maar wellicht is dit een aftreksel van een ander "goed" pedaal ?? Zo ja welke ?

duckman
18 september 2006, 11:20
yamaha magicstomp2, 139 euro bij feedback

de interface is bagger, maar met pc editen is wel goed.Sound vind ik erg goed, vooral de delays.
http://www.magicstomp.com/eng_flash/audiodemo/index.html

robert-gitarist
18 september 2006, 17:42
Hmm misschien dat multi pedaaltje van Marshall?
Weet niet precies wat die er allemaal in heeft zitten.
Multi effecten zijn nieuw redelijk prijzig(althans vind ik),waarom niet gewoon 4 losse boss pedaaltjes á 50 euro per stuk?

Edit: ik zie dat je meer effecten zoekt dan flanger,chorus etc :D
Hmm dan ben je inderdaad goedkoper uit met een goedkoop multi ding..

MaxR
18 september 2006, 19:43
koop een boss me 50 ofzo. genoeg mogelijkheden qua effecten, naast jouw genoemde ook mad dingen als ring mod, harmonist en octaves enzo.

en ja ook distortion, maar als je die niet wil gebruiken doe je het toch gewoon niet.