PDA

View Full Version : Lag gitaren



cobhc
17 september 2006, 19:45
is er iemand bekent met dit merk want ik zach dit op het internet en hij leek mij echt fijn! :rockon: http://www.groove-factory.nl/catalog/product_info.php?products_id=2808&osCsid=d2a97b76cda26c7a1520c390117cff92

Herman
17 september 2006, 19:47
Volgens mij hebben de budget gitaren een erg goede prijs-kwaliteit verhouding, en de wat duurdere modellen zijn geloof ik ook niet verkeerd (ook qua prijs dacht ik)..maar verder weet ik er ook geen details van..

Mitch_mashinguard
17 september 2006, 19:50
Een vriend van me heeft dit gitaar :) hij vindt hem wel fijn spelen...alleen bij de groove-factory praten ze je geloof ik wel gauw een gitaar aan...

iwamoto
17 september 2006, 20:00
ik heb er op een gespeeld, iets duurder model, maar ik vond hem lang inet zo fijn als mijn ibanez kwa feel en geluid, maar kwa afwerking? niets mis mee! dus speel er een keer op overtuig jezelf

cobhc
17 september 2006, 21:10
nee dan blijf ik maar bij mijn oude vertrouwde dean :rockon: :rockon: :hippie:
want die is so chill :hippie:

Krull
17 september 2006, 21:27
Lag gitaren zijn erg goed. Ik heb er een paar keer opgespeeld en mijn ervaringen zijn erg goed, ook al is het niet mijn stijl.

alleen bij de groove-factory praten ze je geloof ik wel gauw een gitaar aan...
Zelf heb ik juist heel goede ervaringen met Groove-Factory. Ze hebben een erg goede service en goede prijzen.

mcannegieter
17 september 2006, 22:36
Ik heb zelf de oude versie van de budget Roxanne (zo rond de 700 euro). De nek is redelijk dun, vind ik lekker spelen, en ik heb in de afgelopen twee jaar nog geen probleem met de gitaar gehad. Ik zou zeggen gewoon uitproberen en kijken hoe die gitaar is want ik heb dus geen ervaring met die (nieuwere) nog goedkopere gitaren van Lag.

RS-Rik
17 september 2006, 23:45
wel stoer dat die hoorns zo lang zijn

hendrix_appendix
18 september 2006, 14:42
http://www.groove-factory.nl/catalog/images/dark%20cherry%20af200.jpg

Die vind ik geil!

GunMetalBlue
19 september 2006, 10:23
denk dat je zo fender mex kwaliteit moet denken

Nocki
19 september 2006, 12:26
Hoi,

Zelf heb ik een akoestische van LAG en ben erg tevreden. afwerking, klank enzo zijn dik in orde vor het geld!
Nocki

Kaïn
19 september 2006, 17:57
Niets mis met Lag gitaren! Ben begonnen op een model van Lag en ze zijn echt hardstikke goed. Die van jou is natuurljk niet top of the line, en daar moet je em dan ook niet mee vergelijken maar in z'n prijsklasse zijn dit prima planken. Proberen zou ik zo zeggen.

dunnoaname
19 september 2006, 19:42
Ik heb een akoestische LAG echt super, hoor. Goed gebouwd en lekkere hals.

Ethere
19 september 2006, 20:25
Zelf heb ik een Lag Rockline (nog een franse dus)

Perfect ding; seymour duncans af fabriek en een licensed floyd die onder alle omstandigheden goed gestemd blijft (dat had ik niet verwacht, toen ik hem net kreeg).

De goedkopere (en dus Koreaanse) heb ik geen ervaring mee, maar ik verwacht eigenlijk dat het ook wel prima zal zijn.

Fumi SG
19 september 2006, 21:15
nee dan blijf ik maar bij mijn oude vertrouwde dean :rockon: :rockon: :hippie:
want die is so chill :hippie:

Juist, jij komt er wel!