PDA

View Full Version : Muggen beperken mn artistieke vrijheid



Pais
17 september 2006, 14:43
Kennen jullie dat?
Ik word om de haveklap gestoken in mn handen door muggen! Echt vervelend. Ik hou er bijna een week op opgezette poot aan over waardoor ik dagenlang niet kan spelen.
Ik word vooral buiten gestoken, en muggenolie werkt niet. Mn gitaarleraar tipt me over het gebruik van groene leem na een muggensteek, maar ik kom er altijd te laat achter waardoor het niets meer uithaalt.

Het leven is toch zó oneerlijk!

Tho
17 september 2006, 14:44
Ben je er allergisch voor of zo? als ik een muggenbultje heb, heb ik nog nergens last van hoor

Pais
17 september 2006, 15:00
Allergisch niet, maar wel erg gevoelig.
Ben wel allergisch voor nikkel en andere onedele metalen. Ook al een handicap, want in de meeste snaren en frets zit nikkel verwerkt.

FruscianteFan
17 september 2006, 15:08
Ben je er allergisch voor of zo? als ik een muggenbultje heb, heb ik nog nergens last van hoorligt eraan wáár. Op de meeste plekken heb ik er niet zoveel last van, behalve dat het jeukt. Ik heb wel een muggenbulten op vingers gehad.. en da's echt geen pretje!

(overigens ben ik tot twee keer toe op mijn ooglid gestoken en dat is ook vervelend)

Bl44t44p
17 september 2006, 15:17
Probeer eens van die wierook (groene gedraaide dingen hehe). Afgelopen vakantie in Indonesië heb ik het gepresteerd de eerste nacht 10 keer gestoken te worden op één onderbeen. Daarna van dat spul gekocht en rest van de vakantie geen last meer van gehad.


(geen idee of je een oplossing wil maargoed)

joanna
17 september 2006, 17:43
Moet wel irritant zijn! Zelf heb ik al een hele tijd niet veel last meer van muggenbeten. Ik heb een muskietennet(of hoe noem je zoiets?) boven mijn bed hangen dus word ik 's nachts bijna niet gestoken, tenzij er een inzit natuurlijk.

Als je dan toch nog eens gestoken wordt kan je naar een kruidenwinkel gaan, daar hebben ze normaal wel middelen die helpen tegen de jeuk en de beet sneller laten genezen.
De apotheker gaat natuurlijk ook altijd maar als je veel alergieen hebt ben je beter met natuurlijke middelen.

Ow, en over die olieën, sommigen die je in de supermarkt koopt werken niet. Je moet echt opletten waar je dingen koopt. Soms worden spullen verkocht en ze zouden daarvoor moeten werken terwijl ze helemaal niets doen.
En anders kan je ook blijven testen met die spullen tot je er een vindt die voor jou werkt(veel plezier ermee :satisfie: )

hendrix2
17 september 2006, 17:47
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe een muggenbeet voelt. Ik zal ze ongetwijfeld al gehad hebben, maar je ziet ze niet en ik voel ze niet. Echt nog nooit last van gehad.

Pais
17 september 2006, 18:20
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe een muggenbeet voelt. Ik zal ze ongetwijfeld al gehad hebben, maar je ziet ze niet en ik voel ze niet. Echt nog nooit last van gehad.
mazzelkont :satisfie:

wietse
17 september 2006, 19:37
Probeer eens van die wierook (groene gedraaide dingen hehe). Afgelopen vakantie in Indonesië heb ik het gepresteerd de eerste nacht 10 keer gestoken te worden op één onderbeen. Daarna van dat spul gekocht en rest van de vakantie geen last meer van gehad.


(geen idee of je een oplossing wil maargoed)
poot onder je klamboe vandaan gestoken?
de muggen daar brengen wat meer en engere ziektes over dan die we hier hebben.

het muggen seizoen is direct toch voorbij hier dus zou me niet meer druk maken.

hoofd
17 september 2006, 20:33
Ik ben gistermiddag/avond helemaal lekgestoken. M'n benen zijn zo opgezwollen dat normaal lopen geen aangename bezigheid meer is. M'n rug en armen hebben er ook van langs gekregen, ik ben zelfs ook geprikt op mijn kont :o.

Hier in Nederland krijg ik echt grote muggenbulten. In Hongarije of Egypte (mijn twee favoriete vakantiebestemmingen) heb ik er niet zo last van. Vooral in Egypte zijn het echt maar kleine puntjes die ik eraan overhou.. Best raar, je zou toch zeggen dat de muggen daar heftiger zouden zijn dan hier.

Rockmo(ther)
17 september 2006, 20:36
Mijn rechterenkel hebben ze finaal te pakken gehad! Echt 5 a 6 bulten vlak bij elkaar. Jeuken en geen gezicht (allemaal knalrood)!
En sommige zijn echt heel uitgerekt.

@hoofd: laat zien die muggenbult.. Haha.

Pais
17 september 2006, 22:03
het muggen seizoen is direct toch voorbij hier dus zou me niet meer druk maken.
Maar helaas zijn ze in het najaar het ergst :angry: Mega-groot en vastbesloten om je te pesten, nu het nog kan.

ijzerbroot1
18 september 2006, 08:02
Heb er niet zo'n last van gelukkig. Qua bulten dan he....alleen dat godvergeten irritante gezoem, daar kan ik helemaal van doordraaien!
Als ik er een hoor zoemen 's nachts dan gaat het licht aan en MOET dat pokkebeest dood, eerder ga ik niet slapen.

Dus soms duurt 't effe voor ik zo'n mislukte messerschmidt te pakken heb....wordt erg gewaardeerd door moeder de vrouw kan ik U melden ;)

Kim Wilson
18 september 2006, 09:11
Mijn rechterenkel hebben ze finaal te pakken gehad! Echt 5 a 6 bulten vlak bij elkaar. Jeuken en geen gezicht (allemaal knalrood)!
En sommige zijn echt heel uitgerekt.

@hoofd: laat zien die muggenbult.. Haha.
Jij doet ook alles om Hoofd te ontbloten hè! :D

Rockmo(ther)
18 september 2006, 09:14
Jij doet ook alles om zijn Hoofd te ontbloten hè! :D

He, sh.... Gesnapt. :seriousf:
Maar het ging niet om z'n hoofd, hoor.. ;) :seriousf:

Kim Wilson
18 september 2006, 09:15
He, sh.... Gesnapt. :seriousf:
Maar het ging niet om z'n hoofd, hoor.. ;) :seriousf:
Hé pssst, verkeerde topic. :D

Rockmo(ther)
18 september 2006, 09:16
Hé pssst, verkeerde topic. :D

Weet ik, maar anders klopte het niet. :seriousf: :sssh: .
Maar als jij jezelf aanbiedt, ook goed, hoor. ;)

EDIT: mijn excuses, ik liet me een beetje gaan..haha.

hoofd
18 september 2006, 09:53
Mo, ik heb meerdere malen foto's van mijzelf gepost gekleed in enkel een onderbroek... Wat wil je nog meer van me?!? :nervous:


En om maar ontopic te komen.. Gestoken op m'n kont, waarschijnlijk gebeurd toen ik tegen een boompje stond te zeiken, en druk bezig was om tijdens het zeiken de muggen rond mijn piem weg te meppen. Het moet voor omstanders vast een erg grappig gezicht zijn geweest.. :dontgeti:

Rockmo(ther)
18 september 2006, 11:01
Mo, ik heb meerdere malen foto's van mijzelf gepost gekleed in enkel een onderbroek... Wat wil je nog meer van me?!? :nervous:


En om maar ontopic te komen.. Gestoken op m'n kont, waarschijnlijk gebeurd toen ik tegen een boompje stond te zeiken, en druk bezig was om tijdens het zeiken de muggen rond mijn piem weg te meppen. Het moet voor omstanders vast een erg grappig gezicht zijn geweest.. :dontgeti:

Die heb ik gemist... sorry!! :)
Verder hoef ik niets van je, wees maar niet bang, maar dat weet je best! Straks kom je me opzoeken of ga je me steeds bellen.. :D

Wil je nu nog wel???