PDA

View Full Version : Omruilen van een net gekochte gitaar bij de feedback



Reb
17 september 2006, 12:46
Hey,

Afgelopen zaterdag heb ik een acoustische gitaar bij de feedback gekocht. Allemaal leuk totdat ik thuis kwam. M'n moeder kwam ook met een acoustische aanzetten. Deze heb ik ook even gestemd en speeld net zo lekker als de gitaar die ik die zaterdag gekocht had. Nu was ik eigenlijk van plan een elektrische gitaar te kopen, maar door de interesse ook nog een acoustische te willen had ik deze eerst gekocht. Ik zou dus graag de acoustische gitaar die ik gister heb gekocht willen ruilen voor een elektrische (zelfde prijs). Ik heb geen idee of Feedback dit doet. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Ik heb hem heel even geprobeerd, de gitaar. De kaartjes zitten er nog aan, en de folie nog op de slagplaat.

mustang16
17 september 2006, 12:53
hey


en de folie nog op de slagplaat

Ik weet niet of ze het doen, maar heeft een acoustische gitaar een slagplaat?
Misschien moet je eens op de site zoeken.

Daniël_san
17 september 2006, 12:58
ja dat hebben ze. Maar alleen niet allemaal.

nielsduursma
17 september 2006, 12:59
hey



Ik weet niet of ze het doen, maar heeft een acoustische gitaar een slagplaat?
Misschien moet je eens op de site zoeken.

en acoustische gitaar kan weldegelijk een slagplaat hebben!

en Reb, gewoon even bellen of langsgaan bij de feedback, ze zijn de moeilijkste niet. ik heb wel vaker wat geruild en dat ging altijd vlekkeloos. alleen een keerjte moest ik het verhaal een beetje veranderen en het een en ander verzinnen. :hippie:

mustang16
17 september 2006, 13:01
ik heb er al met slagplaat gezien, maar ik dacht dat die erop gelijmt waren? of niet, ik vond het vreemd dat er een folie op is.

nielsduursma
17 september 2006, 13:07
ik heb er al met slagplaat gezien, maar ik dacht dat die erop gelijmt waren? of niet, ik vond het vreemd dat er een folie op is.

als je een gitaar nieuw koopt wil er nog wel is een beschermlaagje plastic op de slagplaat zitten.

Pais
17 september 2006, 13:10
Steelstrings hebben bijna allemaal een slagplaat. De folie is alleen om het glanzende kunststof oppervlak te beschermen tijdens transport.
Ik ken de Feedback niet, maar een goede muziekwinkel neemt het vast wel terug! Vooral wanneer je geen geld terug wilt, maar een andere gitaar uitzoekt. Hier moedigen ze je juist aan om terug te komen als je instrument alsnog niet erg bevalt, omdat je dan langer doorgaat met muziek, en langer klant blijft ;)

sembo
17 september 2006, 13:30
bij feedback zijn ze wel zo aardig dat je hem kan inruilen.

DarknessAwaits
17 september 2006, 13:50
Ik heb een gitaar die ik al meer dan 4 weken in bezit heb nog om kunnen ruilen bij ze. De gitaar was op het moment dat ik 'm terugruilde nét in de aanbieding maar ik kreeg gewoon nog het oorspronkelijke bedrag terug.

Ze gaven me er dus meer voor terug dan waarvoor ze 'm zouden doorverkopen. Het feit dat ik er een G-major voor in de plaats kocht heeft natuurlijk wel wat geholpen.

Gearjunkie
17 september 2006, 13:57
Binnen 8 dagen zijn ze het in ieder geval verplicht.

Reb
17 september 2006, 14:00
als je een gitaar nieuw koopt wil er nog wel is een beschermlaagje plastic op de slagplaat zitten.

Dit bedoelde ik :) Sorry voor eventuele verwarring. Bedankt voor de antwoorden. Ik ga dinsdag (maandag gesloten :( ) gelijk bellen!

Oude Drummer
18 september 2006, 22:52
Binnen 8 dagen zijn ze het in ieder geval verplicht.
nietes....