PDA

View Full Version : Iets metal.



Davidian
16 september 2006, 23:08
Ik was ziek en ik verveelde me dus wat ga je dan doen? Juist opnemen.

Hopelijk vinden jullie het een beetje cool, als de drums hier een daar wat raar klinken klopt dat want ik moet nog ff wennen aan dkfh(+ ik ben een drumnoob:P).


http://www.megaupload.com/?d=JUZXK5T1


tips en kritiek is altijd welkom :D

Davidian
17 september 2006, 17:34
Ow ja tis GEEN meshuggah :P

Noid
17 september 2006, 23:19
Je linkt werk bij mij niet, dwz: ik kom op een algemen site van megaupload, waar uitgelegd wordt hoe ik kan uploaden enz.

Davidian
18 september 2006, 11:08
Je moet rechts een paar letters in voeren en dan kan je downloaden :)

Davidian
19 september 2006, 21:14
Verder niemand?

Noid
20 september 2006, 22:36
Wat een site is dat zeg. Maar afijn, uiteindelijk is het gelukt om te luisteren. Ik vind het lastig om hier goede feedback op te geven: qua compositie raakt het me niet, ik heb het idee dat de drums en de gitaren niet synchroon lopen, de tempo's net niet overeenkomen of zo, het past in ieder geval niet echt bij elkaar (in my opinion). Je ragt wel lekker, maar het is gewoon mijn ding niet, sorry.

Davidian
21 september 2006, 21:47
Ok dat kan ik begrijpen:)

Denk dat ik voortaan dus geen megaupload meer gebruik denk ik.

Ome Roon
1 oktober 2006, 12:39
En hoe heb je het opgenomen?

Drums = DKFH
Gitaren... ?
Opname in...?

Davidian
1 oktober 2006, 16:16
Drums = DKFH 2 idd

Gitaar = Cube 30 en de Bass met guitar rig 2

Opname = Tracktion

cardinal
3 oktober 2006, 18:04
op zich wel leuk hoor voor een thuisdemo.

Zang en solos toevoegen en een echte drummer en dan komt het vanzelf tot leven. Drumsound ben ik niet gek op, gebruik nu ezdrummer van dezelfde fabrikant als dkfh, en dat klinkt echt te gek, alleen zijn de opties wat gering.

Werkt dkfh ook met die prefab midifiles die je in kan laden in je nummers in bijvoorbeeld cubase? Dat vind ik wel een verdomt handige optie. Heb een rocknummer geschreven en daar weinig tijd voor drums ingestopt, maar toch klinkt het erg smeuig.