PDA

View Full Version : Gitaar Blokker



Wouter!
16 september 2006, 17:00
Hey,

bij blokker is nu een gitaar te koop voor €99.00 (het zal wel niet veel zijn) maar zou er van zo'n gitaar nog wat te maken zijn met andere pickups?
Het zit namelijk zo: Mijn neefje van 8 heeft mij gitaar zien spelen en wil ook wat spelen, nu laat ik hem vaker op mijn gitaar spelen. Maar die kan hij niet mee naar huis nemen. Zou het dan iets zijn om zoiets te kopen en er dan andere pickups in te zetten zodat het een wat betere gitaar wordt?

Groeten!

Emocide
16 september 2006, 17:01
Hey,

bij blokker is nu een gitaar te koop voor €99.00 (het zal wel niet veel zijn) maar zou er van zo'n gitaar nog wat te maken zijn met andere pickups?
Het zit namelijk zo: Mijn neefje van 8 heeft mij gitaar zien spelen en wil ook wat spelen, nu laat ik hem vaker op mijn gitaar spelen. Maar die kan hij niet mee naar huis nemen. Zou het dan iets zijn om zoiets te kopen en er dan andere pickups in te zetten zodat het een wat betere gitaar wordt?

Groeten!

voor 120 euro heb je bij een muziekwinkel een "goeie" beginners set en als je andere elementen inzet ben je dan even duur uit dus ik zou het niet doen ;)

stringer
16 september 2006, 17:08
Emocide heeft gelijk.

Jammer dat ze bij Blokkergitaren geen aanmaakblokjes bijleveren. In de open haard zijn ze best genietbaar.

Emocide
16 september 2006, 17:08
Emocide heeft gelijk.

Jammer dat ze bij Blokkergitaren geen aanmaakblokjes bijleveren. In de open haard zijn ze best genietbaar.

DUHHHHHHHHHH :dance:

MichaelSS
16 september 2006, 17:24
Op internet heb je voor 80 euro leuke gitaren, zou wel bagger zijn maja try it.

Pais
16 september 2006, 17:26
Voor een kind van 8 is het best leuk speelgoed toch?
Een kennis had die blokkergitaar gekocht, maar dr brug bleek te roesten :seriousf: Dus die ging weer terug

Emocide
16 september 2006, 17:28
Voor een kind van 8 is het best leuk speelgoed toch?
Een kennis had die blokkergitaar gekocht, maar dr brug bleek te roesten :seriousf: Dus die ging weer terug

NOUNOU die dingen van blokker blijken NOGAL wat te mankeren hier ook al 3 posts in gezien over dat die amp verrot was en gitaar

NIET DOEN DUS =D haal gewoon een behringer setje van 120 euro ofzo dan! kameraad van mij heeft die ook *gaat er schandalig mee om* maar het ding is nog steeds volledig heel en mankeert niets

Wouter!
16 september 2006, 17:30
Oké dan de volgende vraag: Noem een setje wat wel te gebruiken valt, hoeft geen amp bij te zitten, dat heb ik nog. En het is dus voor een kind dus het hoeft geen geweldige kwaliteit te zijn!

Emocide
16 september 2006, 17:31
Oké dan de volgende vraag: Noem een setje wat wel te gebruiken valt, hoeft geen amp bij te zitten, dat heb ik nog. En het is dus voor een kind dus het hoeft geen geweldige kwaliteit te zijn!

nou als je al amp hebt zijn er een stuk of 20 vershcillende gitaren van rond de 60 euro die dezelfde kwaliteit hebben als een beginner setje

Emocide
16 september 2006, 17:32
zoiets als dit dus

http://www.musik-service.de/Gitarre-Stagg-S-300-BK-E-Gitarre-prx395499138de.aspx

EDIT: AAAAAAAAAH EEN STAGG VERGEET PLZ DAT IK DAT OOIT GEPOST HEB =P

MichaelSS
16 september 2006, 17:32
Het is 80 euro vriend.

120 euro is 40 meer. Dit is voor veel mensen veel geld ( voor mij iig wel ). Dan te bedenken dat hij nog niet eens weet of hij het leuk vindt. Die gitaar blijft heus wel zo lang goed om erachter te komen of het iets voor hem is.

Wouter!
16 september 2006, 17:33
Ja bij musicstore duitsland voor €66. Maar het mag dus rond de €100 kosten en dan hoeft er niks bij te zitten alleen zou een tas handig zijn;)

MichaelSS
16 september 2006, 17:36
Dan zou ik gaan kijken bij de kijkshop. Heb je een leuke gitaar + tas voor 140 euro. ( jaja 100 euro kan wel lezen ).

http://www.kijkshop.nl/data/producten/zoom_images/KS109411b.gif

Wouter!
16 september 2006, 17:38
Dan zou ik gaan kijken bij de kijkshop. Heb je een leuke gitaar + tas voor 140 euro. ( jaja 100 euro kan wel lezen ).

http://www.kijkshop.nl/data/producten/zoom_images/KS109411b.gif

Kijk het maakt mij niet echt uit wat de gitaar kost. Zijn ouders betalen het toch, maar omdat hij net begint pas 8 jaar is enz enz heb ik gezegd dat ik geen dure gitaren ga kopen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat er iets van kwaliteit te merken is;)

Emocide
16 september 2006, 17:51
Kijk het maakt mij niet echt uit wat de gitaar kost. Zijn ouders betalen het toch, maar omdat hij net begint pas 8 jaar is enz enz heb ik gezegd dat ik geen dure gitaren ga kopen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat er iets van kwaliteit te merken is;)

waarom haal je geen leuk 2e handsje ?

Digitech
16 september 2006, 17:56
Misschien is Harley Benton wel iets voor je neefje.....
www.thomann.de
strat en tele's voor ongeveer 80 euro.
Ik heb zelf een tele van 99 euro (voor erbij) en die bevalt me prima (na wat afstellen natuurlijk)

AART
16 september 2006, 18:00
zoek een 2ehands ibanez grx 40.

kosten op marktplaats waarschijnlijk een euro of 120-130.

Wouter!
16 september 2006, 18:01
Misschien is Harley Benton wel iets voor je neefje.....
www.thomann.de
strat en tele's voor ongeveer 80 euro.
Ik heb zelf een tele van 99 euro (voor erbij) en die bevalt me prima (na wat afstellen natuurlijk)

En wat kost verzenden?

marter544
16 september 2006, 18:01
Als je 120 - 130 euro voor een GRX40 betaalt, word je hard genaait.

Wouter!
16 september 2006, 18:02
Als je 120 - 130 euro voor een GRX40 betaalt, word je hard genaait.

Ben ik ook mee begonnen, alleen andere elementen erin gezet.

LaurentB
16 september 2006, 18:06
Het is 80 euro vriend.

120 euro is 40 meer. Dit is voor veel mensen veel geld ( voor mij iig wel ). Dan te bedenken dat hij nog niet eens weet of hij het leuk vindt. Die gitaar blijft heus wel zo lang goed om erachter te komen of het iets voor hem is.

Een gitaarleerling van mij heeft een startersset voor 100 euro (dus incl. o.a. miniversterkertje en een set snaren). Merk is QTX, Stratocastermodel. Nooit eerder van gehoord, maar hij is bruikbaar. Wel eerst even de snaren een stuk lager zetten.

Ik sta er versteld van voor hoe weinig geld ze tegenwoordig bruikbare gitaren kunnen maken. Laatst kwam er ook een leerling met een klassieke gitaar voor 50 euro binnenlopen. Hij was niet vals, speelde niet zwaar en klonk zelfs nog redelijk ook!

marter544
16 september 2006, 18:11
Ben ik ook mee begonnen, alleen andere elementen erin gezet.

Ik bedoel ook niet dat ze slecht zijn, zijn prima gitaren, heb er zelf ook 1. Maar 120/130 euro is gewoon te veel.

Wouter!
16 september 2006, 18:13
Ik bedoel ook niet dat ze slecht zijn, zijn prima gitaren, heb er zelf ook 1. Maar 120/130 euro is gewoon te veel.

Laten we eerlijk zijn dat het niet de beste gitaren zijn maar om mee te beginnen zijn het goede gitaren:)

marter544
16 september 2006, 18:16
Ik bedoel ook, prima gitaren om mee te beginnen. Maar ik denk dat die gitaren, bij 80/90 euro moet het toch ophouden.

Emocide
16 september 2006, 18:20
man ooit mijn gitaar gezien toen ik 8 was ?! een amuse sgt33 maar lkkr boeiend door die gitaar heb ik wel mijn liefde voor gitaren gekregen en daarom speel ik nu lekker om mijn bc rich nj7wgwh wat ik wil zeggen is: lkkr boeiend wat je eerste gitaar is! als het maar snaren heeft!

olaf reijnders
16 september 2006, 18:22
Stagg, Harley Benton en Behringer links laten liggen. Check Richwood 2e hands. Die kom je regelmatig zeer goedkoop tegen op MP.

Wouter!
16 september 2006, 18:24
Ik heb nog tijd genoeg, het is voor sinterklaas dus:P

G.G.
16 september 2006, 18:42
Koop gewoon een squier, die gaat jaren mee, en kan iedere keer verder een upgrade krijgen. (zie onderschrift)

MichaelSS
16 september 2006, 19:36
Gaaf G.G

Hoe kom je aan die stickers?? heb alleen de plaatjes bekeken. Weet dus niet of het is vermeld.