PDA

View Full Version : Tonefactory.nl



jan jansen
16 september 2006, 11:08
Gisteren onderdelen ontvangen van tonefactory en om 16.00 uur toen ik thuis kwam gelijk bekeken.Bleken er 4 schroeven voor een neckplate te ontbreken.Gelijk een meeltje eraan gewaagd en wat blijkt....vanochtend om 10.00 uur bracht de post ze al....

grote klasse :rockon: :rockon:

(nee ik heb geen aandelen en het is ook geen familie)

JJ

oknarb180
16 september 2006, 15:39
Mijn bestelling was ook erg snel binnen.
Ik heb eens een vraag over een product gemaild op een zondagavond rond 20:00uur, 's avonds om een uur of 22:00uur nog eens de mail gekeken en toen had ik al antwoord terug.
En dat op een zondagavond!!!!!

Vr.gr.

Branko

PS.
Nee, ook geen aandelen en ook geen familie!

Stief
16 september 2006, 15:47
Diezeflde ervaring heb ik ook. Ook met artikelen die niet op de site staan, maar die ze toch kunnen leveren krijg je goed en snel antwoord. Dat geldt ook voor vertragingen in leveringen. Maar da's mijn ervaring

Geen aandelen, geen familie, maar sta overal open voor :)

G.G.
16 september 2006, 16:39
Ook geen familie of aandelen, maar wel veel positiefs meegemaakt. Diverse mailtjes gestuurd, altijd snel en goed antwoord. Net mijn tweede bestelling geplaatst, omdat de eerste bestelling boven verwachting was.

Robbert
16 september 2006, 21:25
Ik heb zelfs wat extra schroeven voor m'n neckplate meegekregen, het enige smetje dat ik kan bedenken is dat ze een 230V lampje voor mijn Fender hebben geleverd, in plaats van 6,3 Volt. Maar daar heb ik ondertussen ook een doosje van :) :sssh:

hassent
16 september 2006, 21:31
Ondanks het feit dat m'n spullen later komen dan ik gehoop had ben ik tot nu toe ook tevreden over TF. Ze reageren zeer snel en adequaat op e-mails en houden je prima op de hoogte.

DarknessAwaits
17 september 2006, 13:46
Alhoewel het zeker geen slechte zaak is moet ik toch een paar kleine puntjes van kritiek geven:


De witte slagplaat die ik had besteld bleek toch zeer duidelijk cremekleurig te zijn;

De elementringen die ik had besteld liepen schuin af, terwijl dat niet uit de foto danwel tekst op te maken was;

De knoppen die ik had besteld waren voor inleg, wat ook niet duidelijk was uit de producttekst;

Mails omtrent de retournering nadat ik het had teruggestuurd bleven onbeantwoord.

Maar goed, alhoewel het minder omslachtig had gekund leveren ze wel goede producten tegen redelijke prijzen in Nederland en blijven daarom dus nog mijn no.1 bron.

almarvk
17 september 2006, 15:19
Perfecte service, maarjah; het wordt ook bij mij op kantoor afgeleverd :)

G.G.
17 september 2006, 16:39
Heb net een mailtje van TF gehad. De stemmechanieken die bij mijn bestelling zaten waren niet meer leverbaar via de leverancier.

Oplossing van TF: duurder alternatief voorgesteld, zij betalen het verschil, of ik accoord ga?

Tuurlijk doe ik dat. Nette manier van zaken doen!!!

ben weer zeer tevreden, nu nog wachten tot het spulletje in huis is.

forceps
18 september 2006, 16:55
Pas ook wat spulletjes besteld, werden binnen no-time geleverd en voor best scherpe prijzen.... als ik nog eens wat nodig heb, dikke kans dat het van Tonefactory af gaat komen!