PDA

View Full Version : Nederland Muziek



Kitaarhiero
4 december 2002, 22:18
Gisteren was ik dus bij Dirk Witte in A'dam.

toen ik vanmiddag bij Nederland Muziek kwam... vond ik dat eigenlijk helemaal niet zo'n leuke winkel meer... goede service, dat wel, en dichtbij... maar... ze hebben zo verdomd WEINIG in vergelijking met andere zaken.
De keuze tussen versterkers, effecten, gitaren etc. die je er hebt is eigenlijk zó beperkt.

Dan mogen ze wel de landelijke importeur van Gibson zijn... maar... eigenlijk hebben ze helemaal niet zoveel modellen gereed staan in de winkel.

dus ik heb besloten alleen nog maar voor snaren, plectra en snoertjes naar NM te gaan en voor de rest naar a'dam of utrecht uit te wijken.

oh... en heb je wel eens die foto's gezien van alle artiesten die daar geweest zijn?
daar sta je liever niet tussen :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kitaarhiero op 2002-12-04 22:19 ]</font>

sash
4 december 2002, 23:48
Wat fantastisch dat je dit feit met ons deelt :grin:
Voor snaren en plectra ga ik altijd naar speelonk in Rotterdam centrum, kben d'r inmiddels vaste klant aan huis en krijg per 10 setjes eentje gratis. Aardige mensen :grin:

FragDaddy
5 december 2002, 20:36
je hebt gelijk. nederland muziek heeft veel te weinig echte gitaren in de winkel hangen. ze motten die gibsons eens uit het magazijn trekken en ophangen. als je nu een gibson wilt bespelen moet je het eerst vragen, waarna een medewerker een kwartier het magazijn induikt en terugkomt met een gitaar. dan durf je dat niet nog een paar keer te vragen.. terwijl ik potentieel wel een hoop centjes aan een gibson wil besteden.

geen goede manier van verkopen dus. trouwens in Utrecht hebben ze ook niet veel!? ga eens bij KeesDee langs in Amersfoort. die heeft wat meer. hijs wel wat duurder, maar dat mag de pret niet drukken. (wel proberen, niet kopen :razz:)

Dila
7 december 2002, 17:06
Op 2002-12-04 22:18, schreef Kitaarhiero:

oh... en heb je wel eens die foto's gezien van alle artiesten die daar geweest zijn?
daar sta je liever niet tussen &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_razz.gif"> &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">


nooooooh je had toch remi en brian van green lizard daar gezien??? geen kwaad woord over hun hoor!! :wink:

Ibanez
7 december 2002, 17:26
Ja want hij heeft van dat lekkere haar dat jij gevoeld hebt :grin: