PDA

View Full Version : Even voorstellen: Bob



BobB
15 september 2006, 22:25
Helleuj,
ik ben nieuw hier maar ik ben al 8jr bekend met de gitaar, in de zin van datk al 8jr speel. Eerst acoustisch en nu ook electrisch, verder speel ik soms nog wel piano en/of keyboard. Electrische gitaar bevalt me tot nu toe t beste, dat is misschien ook omdat ik t nog niet zo heel erg lang doe, maar ben al wel op zoek als beginnend gitarist naar n gothic-/metalband in de omgeving van Almelo, dus voel je vrij om me te tippen als je n vacature weet.
Eveneens als je n oefenmaatje zoekt.

Ciao

Emocide
18 september 2006, 18:56
Helleuj,
ik ben nieuw hier maar ik ben al 8jr bekend met de gitaar, in de zin van datk al 8jr speel. Eerst acoustisch en nu ook electrisch, verder speel ik soms nog wel piano en/of keyboard. Electrische gitaar bevalt me tot nu toe t beste, dat is misschien ook omdat ik t nog niet zo heel erg lang doe, maar ben al wel op zoek als beginnend gitarist naar n gothic-/metalband in de omgeving van Almelo, dus voel je vrij om me te tippen als je n vacature weet.
Eveneens als je n oefenmaatje zoekt.

Ciao

hey bob :D hoe oud ben je ongeveer ? ik kom elke zaterdag in almelo dus =P eventueel samen oefenen kan. en welke bands versta jij onder "metal" ?
greetz =D

BobB
19 september 2006, 11:58
Helleuj,
ik ben 20. Zou wel leuk zijn als we s n x samen zouden oefenen, wat is jou kennen en kunnen?
Bedoel dan richting After Forever, Metallica, Lacuna Coil enz maar zal nog heel wat oefening aan vooraf moeten gaan wilk me daarmee kunnen meten! haha

Emocide
19 september 2006, 14:11
Helleuj,
ik ben 20. Zou wel leuk zijn als we s n x samen zouden oefenen, wat is jou kennen en kunnen?
Bedoel dan richting After Forever, Metallica, Lacuna Coil enz maar zal nog heel wat oefening aan vooraf moeten gaan wilk me daarmee kunnen meten! haha

ikzelf ben 16 :D speel nu ongeveer 2.5 jaar ofzo? mijn kennen en kunnen is wel redelijk wat =D zeker die bands moeten geen probleem zijn. ben je eventueel ook in voor wat harder werk te spelen :P ? (the berzerker, prostitute disfigurement, wormed, carcass? )

BobB
20 september 2006, 08:41
ikzelf ben 16 :D speel nu ongeveer 2.5 jaar ofzo? mijn kennen en kunnen is wel redelijk wat =D zeker die bands moeten geen probleem zijn. ben je eventueel ook in voor wat harder werk te spelen :P ? (the berzerker, prostitute disfigurement, wormed, carcass? )

Helleuj,

moet eerlijk zeggen dat k die namen niet ken maar kan me er wel 'n voorstelling van maken als je zegt 'wat harder werk' haha! Kben er niet vies van en gitaar spelen, blijft gitaar spelen.

Emocide
20 september 2006, 10:14
Helleuj,

moet eerlijk zeggen dat k die namen niet ken maar kan me er wel 'n voorstelling van maken als je zegt 'wat harder werk' haha! Kben er niet vies van en gitaar spelen, blijft gitaar spelen.

haha ok mooi =) hoelang speel je ongeveer al dan?

BobB
20 september 2006, 18:03
Kspeel dus 8jr acc. en net n maandje electrisch. Heb je n e-mail en/of msn adres? Cummuniceerd wat makkelijker!

Emocide
20 september 2006, 18:41
Kspeel dus 8jr acc. en net n maandje electrisch. Heb je n e-mail en/of msn adres? Cummuniceerd wat makkelijker!

jah hoor ik voeg jou wel ff toe ;)

Reel Big Fish
20 september 2006, 20:07
Ik wilde net www.msnmessenger.nl in gaan tikken. Hoe dan ook, welkom Bob!

sembo
20 september 2006, 20:33
goeden avond

welkom op het wonderbaarlijke maar toch leuk forum

groet sem

thomas112
26 september 2006, 19:50
GEGROET GITAARDINGETJE :hippie:

Chrizzz
27 september 2006, 00:56
Heey, ik ben ook redelijk nieuw hier en ben een 18-jarige student uit Enschede, ook redelijk in de buurt, en mocht ik nou ook net op zoek zijn naar een bandje in de metal-hoek :speed:
Ik heb 2 jaar akoestisch en 4 jaar electrisch gespeeld, beetje Metallica/Iron Maiden stijl.