PDA

View Full Version : Les Paul '77



Orpheo
15 september 2006, 18:41
Dudes en dudettes! wie heeft er een les paul custom uit '77? wil diegene voor mij even kijken of t een pancake body is?

edit: boeiend. ik heb 'm toch al :)

DREAMMACHINE
15 september 2006, 18:44
heb een '78 custom.... geen pancake body!....maarja, schiet je ook niks mee op....

Orpheo
15 september 2006, 18:48
heb een '78 custom.... geen pancake body!....maarja, schiet je ook niks mee op....


ik schiet er genoeg mee op :D

ik heb vandaag een aanbetaling gedaan voor een '76er/77er (77er met '76er serienummer), en dat ding is van mij dus :D kheb n dealtje gemaakt met de zaak. ik had er niet op moeten spelen. klonk en speelde TE geil.

Luke-wannabe
15 september 2006, 19:23
Wat voor dan? Wat voor kleur? En wat is een Pancake body?
Ten eerste gefeliciteerd en pics!

Orpheo
15 september 2006, 20:02
Wat voor dan? Wat voor kleur? En wat is een Pancake body?
Ten eerste gefeliciteerd en pics!

pancake body.

vroeger bestond een les paul body uit 3 delen. top (2 stukken hout, do'h) en 1 plank mahonie. Later, vanaf de jaren 70, meerdere delen. 2 planken mahonie met daartussen esdoorn, en meerdere delen esdoorn als top (soms 2 als t blank gelakt werd). das pancake. en ik vind dat super klinken (over t algemeen!) maar deze heeft t niet.

het is een custom uit 1977 (ik zeg nog steeds '76 maar de verkoper beweert bij hoog en laag '77, ondanks dat t serienummer dat niet zegt maar ok) in clearcoat. echt SUPERgitaar, nieuwstaat nog, geen kras te bekennen, klinkt super. heel goeie, perfecte, aanvulling op mn BB. ook in kleur! tis nl een clearcoat gitaar. PRACHTIG mahonie, PRACHTIG esdoorn, zonder vlam. gelukkig. past niet op n gitaar als dit. foto's komen later.

Dweezman
15 september 2006, 20:06
klinkt goed!

Solidkick
15 september 2006, 20:08
nieuwstaat nog, geen kras te bekennen

Ah, da's jammer. Van een oud vrouwtje?




Anyway, NICE! :D

Orpheo
15 september 2006, 20:13
http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/Afbeelding2.png

en nee, deze gaat niet een huwelijk aan met de straattegels!!!!! daar is ze VEEEL te mooi en duur voor!

Orpheo
15 september 2006, 20:14
ik weet, ik weet, tis gejat van de site van sacksioni, maar ik krijg 'm er niet mooier op.

Dweezman
15 september 2006, 20:23
Yep. ze is prachtig! Dit één van de mooiste lp's die ik ooit gezien heb!
(al vind ik 2 pups vaak mooier).

prachtig, orph!

Orpheo
15 september 2006, 20:29
Yep. ze is prachtig! Dit één van de mooiste lp's die ik ooit gezien heb!
(al vind ik 2 pups vaak mooier).

prachtig, orph!

dank je! :D als mn camera eens wat beter werkt ga wel n mooie familiefoto maken. but for the time being....


over t geluid. met deze gitaar klonk 'zelfs' een koch lekker! ja ik vind koch vaak te klinisch, maar deze gitaar...wow..... alles leefde, brulde, scheurde, zong. heerlijk!

drap
15 september 2006, 20:34
dank je! :D als mn camera eens wat beter werkt ga wel n mooie familiefoto maken. but for the time being....


over t geluid. met deze gitaar klonk 'zelfs' een koch lekker! ja ik vind koch vaak te klinisch, maar deze gitaar...wow..... alles leefde, brulde, scheurde, zong. heerlijk!

Probeer de Koch Classictone es. Die klinkt verre van klinisch. Verder gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Orph. Erg mooi gitaartje.

Orpheo
15 september 2006, 20:41
Probeer de Koch Classictone es. Die klinkt verre van klinisch. Verder gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Orph. Erg mooi gitaartje.

minder klinisch, maar mist alsnog iets. dan liever de fender twin ofzo. maar ik snap waarom mensen koch nemen hoor! solide als een BAKsteen!

Luke-wannabe
15 september 2006, 20:43
Tof Orf. Weer een 3 pup!?

Orpheo
15 september 2006, 20:46
Tof Orf. Weer een 3 pup!?

jep :) ik heb iets met 3 pups. speelt superlekker, klinkt superlekker. en t ziet er GAAAF uit, en deze gitaar heeft gewoon de X factor voor mij. dat zei harry ook al. er zitten btw nieuwe gibson '57 classics in. 2 stuks, en een gewone PAF in t midden. klinkt verdomd lekker!

Anders Destium
15 september 2006, 20:49
Gefeliciteerd, erg mooie plaintop :) ...alleen die drie pups :p

bass blom
15 september 2006, 20:56
75 pancake

Orpheo
15 september 2006, 20:58
Gefeliciteerd, erg mooie plaintop :) ...alleen die drie pups :p

ghehe tja. harry sacksioni zei al goh, de 3 pup LPCustoms, das echt jou handelsmerk aan t worden he! dat nog niet ZO extreem maar ik speel er wel graag op.

woutB
15 september 2006, 21:18
Ik post niet zo snel op nieuwe gear van leden. Maaaaarrrrrrrrrrrrrrr
Deze ist wel ubergeil.

Alleen op de foto heeft ie al MOJO!!!!!!!!

Dat moet een keeper zijn.

gefeliciflapsteerd

Orpheo
15 september 2006, 21:46
Ik post niet zo snel op nieuwe gear van leden. Maaaaarrrrrrrrrrrrrrr
Deze ist wel ubergeil.

Alleen op de foto heeft ie al MOJO!!!!!!!!

Dat moet een keeper zijn.

gefeliciflapsteerd

is t ook :) ik koop NOOIT n gitaar die geen goeie pinches eruit kan laten janken (ik kan ze nl redelijk tot zeer goed, maar t hangt af van de pups). pinches ala zakk wylde, niet zz top. maar deze gitaar... wowie! dit is er weer zo eentje die alles van me eist.

Bigfoot414
15 september 2006, 22:59
Jezus man, nóg een LP??
Als je zo doorgaat, blijft er niks meer voor ons over!
Maar iig gefeliciteerd ermee, veel plezier ermee.
Ik vind het dus echt geen porem, zo'n 3PU. Maar als jij er nou een harde piemel van krijgt, dan ben ik de laatste die je tegenhoudt.

PS...
Kostdanou?

Orpheo
15 september 2006, 23:03
Jezus man, nóg een LP??
Als je zo doorgaat, blijft er niks meer voor ons over!
Maar iig gefeliciteerd ermee, veel plezier ermee.
Ik vind het dus echt geen porem, zo'n 3PU. Maar als jij er nou een harde piemel van krijgt, dan ben ik de laatste die je tegenhoudt.

PS...
Kostdanou?

hoeveel t kost... tjaaa!!!!! ongeveer, deze, evenveel als een nieuwe lp. ik heb t budget voor een R9, maar waarom een R9 als ik deze kan hebben? ik vind een R9 niet lekker klinken. te warm, wollig.

nee deze was niet 5000 euro! :D ik zeg t maar.

Tupelo
15 september 2006, 23:30
Mooie gitaar!
Jaren geleden eens met een gitarist gespeeld die er ook zo eentje had.
Klinkt echt poepie lekker!

JeStO
16 september 2006, 09:07
is t ook :) ik koop NOOIT n gitaar die geen goeie pinches eruit kan laten janken (ik kan ze nl redelijk tot zeer goed, maar t hangt af van de pups). pinches ala zakk wylde, niet zz top. maar deze gitaar... wowie! dit is er weer zo eentje die alles van me eist.

eentje die alles van je eist, dus waar je veel moeite moet doen om hem te laten schreeuwen als een kat die gewurgd wordt?? (pinch harmonics)?

of wat bedoel je met alles eisend?

Prachtige gitaar btw, ik heb zelf een '79 gibson les paul, klinkt ook lekker

Agent_Smith
16 september 2006, 09:19
Congrats Orpheo! Dat doen me natuurlijk weer deugd zoals je weet.
Erg mooie LP (al ben ik ook geen 3pup fan). Veel plezier ermee.

EpiCenturiesAWAy
16 september 2006, 09:52
Oh god!
Hoe graag wil ik ook zo'n custom :o
De geilste gitaar op aarde !
proficiat man!

Orpheo
16 september 2006, 10:42
eentje die alles van je eist, dus waar je veel moeite moet doen om hem te laten schreeuwen als een kat die gewurgd wordt?? (pinch harmonics)?

of wat bedoel je met alles eisend?

Prachtige gitaar btw, ik heb zelf een '79 gibson les paul, klinkt ook lekker

pinches maken met die custom is lastig, maar das ook alles zeg maar. soleren, 2 hand tap, rhythm... super. voor solo genoeg laag en warmte en scheur, voor rhythm genoeg oompf en laag growl. heerlijk. en qua karakter lekker anders dan mn andere 3 pup.

over die pinches; ik denk dat t aan de amp lag. want ik ken die pup, die zat nl ook in mijn ouwe custom, en daar kwamen pinches heel makkelijk mee.

Ritch
16 september 2006, 10:54
Wow Orph! :o Ziet er ge-wel-dig uit, ook de drie pick-ups. (alleen vind ik het minder spelen) Veel plezier ervan, en de volgende meeting: present ;)

Orpheo
16 september 2006, 11:05
Wow Orph! :o Ziet er ge-wel-dig uit, ook de drie pick-ups. (alleen vind ik het minder spelen) Veel plezier ervan, en de volgende meeting: present ;)

ik denk van wel. tenzij ik weer zulk gezeik krijg als de vorige keer (nogmaals; niet van t forum, maar uit mijn 'echte' leven :) )

omni
16 september 2006, 18:16
Ik kan het niet nalaten;

http://img.photobucket.com/albums/v639/nielsvanommeren/silverburst.jpg

IMHO de mooste LP ooit gemaakt, maar customs zijn zowiezo Cool!
uit 81 en geen pancake. Wel zwaar ;-)

gefelicitteerd met die beauty!

bass blom
16 september 2006, 18:22
wat 1 vage burst..
is dat origineel?

dan de mijnes ook nog maar een keer spammen :D

http://www.hetgelegevaar.nl/lespaulpoets.jpg

(messing nut inmiddels vervangen door graphtec)
heel stoer, zit er gewoon los, goed klem in, geen lijm :D

BLOK182
16 september 2006, 18:28
Gefeliciteerd! Doet me denken aan de mijne, ik zie dat jouw hardware nog wel goud is:p

BLOK182
16 september 2006, 18:30
Das origineel ja, silverburst

Solidkick
16 september 2006, 19:05
Dit soort draadje zouden verboden moeten worden door de GASwacht...

ACSlater
16 september 2006, 20:27
Mijn '78 heeft ook geen pancake; body is een plank mahonie en de top is 3 stukken esdoorn. Een groot stuk in het midden vanaf het midden van de pickupselector tot debovenste volume/toonpots en twee kleinere stukken daarnaast. Heel apart.

De kleur van je Custom staat me niet zo aan maar ik geloof dat jij op je beurt wee niet zo leip bent van wine red :)

Orpheo
16 september 2006, 23:43
Mijn '78 heeft ook geen pancake; body is een plank mahonie en de top is 3 stukken esdoorn. Een groot stuk in het midden vanaf het midden van de pickupselector tot debovenste volume/toonpots en twee kleinere stukken daarnaast. Heel apart.

De kleur van je Custom staat me niet zo aan maar ik geloof dat jij op je beurt wee niet zo leip bent van wine red :)

onderhand wel hoor! kheb zelf een winered LP studio (met ebben toets)

drap
17 september 2006, 00:13
Vraagje hoor, wat wordt bedoeld met die pancake? (ik is blond)

Orpheo
17 september 2006, 00:18
Vraagje hoor, wat wordt bedoeld met die pancake? (ik is blond)

heb ik eerder in dit topic al gezegd :) scroll ff terug, en je ziet t :)

en jij bent niet alleen blond, mijn gitaar ook :D

post nr 5 is t.

Bigfoot414
17 september 2006, 02:41
Hey Orph,

ik ben ff de tel kwijt hoor, post nu es een foto van de hele familie, zodat we allemaal kunnen kwijlen van die Geile Gibsons

drap
17 september 2006, 09:22
heb ik eerder in dit topic al gezegd :) scroll ff terug, en je ziet t :)

en jij bent niet alleen blond, mijn gitaar ook :D

post nr 5 is t.

Eeeeeh.... ja maar dan moet ik helemaal terug klikken! Hallo! :D

Orpheo
17 september 2006, 13:49
Hey Orph,

ik ben ff de tel kwijt hoor, post nu es een foto van de hele familie, zodat we allemaal kunnen kwijlen van die Geile Gibsons

ik maak n lijstje voor je welke LP's ik heb gehad. mijn camera is nu finaal kapot, dus t duurt nog wel ff voor ik 'n nieuwe heb/kan ritselen.

op chronologische volgorde

'76 Gibson LP Custom winered (geruild voor:)
'76 Gibson LP Custom Black Beauty 3 pickup (main axe, nog steeds in bezit)

Gevolgd door:
'00 Edwards LP custom cream 2 pup (gesloopt)
'97 Gibson LP Classic (verkocht, nieuwe 6101 voor gekocht)
'91 Gibson LP Studio (aangepast met Air nortons, nieuwe tuners, binding, in bezit)
'76 Gibson LP Custom 3 pup Natural. nog onaangepast.

klein lijstje he! :D

marter544
17 september 2006, 13:54
Mooie gitaar, maar ik kan er nog steeds niet over uit dat je die Edwards hebt gemolt.

robert-gitarist
17 september 2006, 14:05
Die Edwards gesloopt?
Wat is eraan gesloopt?Doodzonde.
Overgens gefeli met je nieuwe LP.Ik vind 3 pups dus rond uit lelijk maar goed smaken verschillen :) Wel mooi z;n oude Custom.Ik wil nog eens een zwarte custom hebben met 2 pups dus ;)

Bigfoot414
17 september 2006, 14:18
Hoezo heb je die Edwards gesloopt? Daar heb je toch zo fokking lang op moeten wachten?
Dat vond ik nou wel een mooi ding...

marter544
17 september 2006, 15:27
Ik weet ook niet waarom, maar hij heeft em kapot gesmeten op de stoep, net zolang tot ie totaal vernietigd was, las ik in off-topic.

Orpheo
17 september 2006, 15:39
dat ding klonk nergens meer naar, ik had 'm al gekannibaliseerd, en hij had in 2 maanden tijd MEGA fretwear gekregen, en een refret was ie niet waard. vandaar.

robert-gitarist
17 september 2006, 15:43
serieus of...? :stop:

Basseytje
17 september 2006, 15:49
volgens mij meent ie t hoor. nog steeds zonde. khoop wel dat ie t heeft gefilmd want zowiets doe je denk niet zo snel

Orpheo
17 september 2006, 15:50
serieus of...? :stop:

echt waar. geen grap. de frets waren zo ingesleten (in 2 maanden!!!) dat je per snaar, tot zeker de 12e/13e fret, per snaar een gleufje zag. en t ding klonk voor geen meter. echt niet. ik heb alle hardware eraf gesloopt, verkocht, en er ongeveer 300 euro uitgesleept. ik vond een refret de gitaar niet waard. zeker niet.

marter544
17 september 2006, 15:54
Volgende keer als je zoiets doet, stuur mij ff een PM, ik had em nog wel over willen kopen, en opknappen.

grayfink
17 september 2006, 15:55
dat ding klonk nergens meer naar, ik had 'm al gekannibaliseerd, en hij had in 2 maanden tijd MEGA fretwear gekregen, en een refret was ie niet waard. vandaar.



een miniverslagje.

ik nam de doos aan, en dacht, verrek, wat licht! ja, de gitaar is HEEL licht vind ik! 'maar' 3.8 kilo! das echt superlicht. de PRS weegt 'maar' 200 gram meer, maar voelt veel zwaarder! maar goed. massa zegt niets over de sound zelf!

ze klinkt in 1 woord goed. ze klinkt echt goed. ik weet niet of t de seymours zijn, of t hout, of combi, maar ze klinkt heel warm, vol, toch helder, en OPEN! de gibson klinkt veel meer compressed dan de gibson. ik zou haast zeggen 'je hoort de mahonie hals' ipv de esdoorn hals van de gibson!

qua speelgemak... tja.. tja...dikkere hals dan de gibson, dikkere en hogere frets dan de gibson... met andere woorden: qua speelgemak speelt de edwards de gibson er finaal uit.

qua electronica: nog niet open gemaakt. die ik vanavond. maar ik kan wel zeggen: ze is VEEL stiller dan de gibson, en bijna even stil als de PRS! de switch werkt perfect. lekt niet. de pots werken super. geen kraak te bekennen. alleen jammer dat de pups echt TOTAAL mijn smaak niet zijn. de gibson is hotter dan de edwards, en de PRS helemaal. ja raar. de PRS heeft de mccarty pups en de gibson een '57 classic (ik denk de plus versie). de JB zou hotter moeten zijn dan beiden, maar is t niet. de '59 is ook mijn smaak niet. hij is te warm, en mist wat transparantie en helderheid. ik vind bv de halspup van mn gibson en van mn PRS veel lekkerder.

al met al: TOPgitaar!!! de volgende is al in bestelling.

Ik had hem wel laten refretten denk ik.

robert-gitarist
17 september 2006, 16:01
Volgende keer als je zoiets doet, stuur mij ff een PM, ik had em nog wel over willen kopen, en opknappen.

zelfde hier.
Paar nieuwe fretjes erin rammen en gaan :rockon:
En je was nog wel zo dol blij met die gitaar "speeld een Gibson finaal eruit"

hmm :stop:

Orpheo
17 september 2006, 16:11
zelfde hier.
Paar nieuwe fretjes erin rammen en gaan :rockon:
En je was nog wel zo dol blij met die gitaar "speeld een Gibson finaal eruit"

hmm :stop:

ik zei t goed :D SPEELT! (tot de frets begonnen te slijten). hij klonk als n natte krant.

en nieuwe frets erin rammen..doe ik niet zelf. laat ik liever doen. en ik vond t de gitaar niet waard.

marter544
17 september 2006, 16:15
Maar hoe kan een gitaar ineens slecht gaan klinken dan? Het hout verandert niet zoveel lijkt me.

Orpheo
17 september 2006, 16:18
Maar hoe kan een gitaar ineens slecht gaan klinken dan? Het hout verandert niet zoveel lijkt me.

hij klonk an sich al klote. ik sloopte de JB en de'59 eruit (seymour duncans dus) en zett er een superD in (brug) en air norton; minder slecht, maar nog steeds niet super.daarna een setje 490/498, beter, maar miste nog steeds een dosis karakter en complexiteit.

dat icm frets was de reden dat ie op de tegels belandde. en mijn wens om te weten hoe sterk n headstock nu eigenlijk is.

marter544
17 september 2006, 16:23
ze klinkt in 1 woord goed. ze klinkt echt goed. ik weet niet of t de seymours zijn, of t hout, of combi, maar ze klinkt heel warm, vol, toch helder, en OPEN! de gibson klinkt veel meer compressed dan de gibson. ik zou haast zeggen 'je hoort de mahonie hals' ipv de esdoorn hals van de gibson!


Hmm, raar hoe imands mening zo kan veranderen.

Orpheo
17 september 2006, 16:28
Hmm, raar hoe imands mening zo kan veranderen.

tja i know. maar soms is t hoe langer je erop speelt hoe meer t je gaat tegenstaan. zie maar mijn mening aangaande PRS-en (mijn ouwe mccarty) en strats, en sterker nog; zelfs tele's. ik blijf tele's lelijk vinden, maar ze klinken ongelooflijk lekker. (maar spelen weer als een bezemsteel)

Bigfoot414
17 september 2006, 16:28
Sorry Orph, maar ik vind jou echt raar...

Orpheo
17 september 2006, 16:34
Sorry Orph, maar ik vind jou echt raar...

hoe kan je een oordeel vellen over mij? je kent me niet eens :) je vangt wat op van me op t forum, maar krijgt niet t hele proces mee van spelen, de zoektocht naar tone. een paar forummers hier wel (o.a. iwamoto), en voor hen is t logisch(er), hoe t loopt. dan nog, die dudes vonden t kapotslaan ook raar, maar er zit veel meer achter die gitaar, de edwards, dan alleen tone of looks of speelgemak dat me tegenstond. veel meer. en dat krijgen jullie weer NIET te horen.

je kan niet oordelen over iemand aan de hand van een beeld dat je krijgt van een forum. no way. doe ik zelf ook niet.

robert-gitarist
17 september 2006, 16:39
Wat was er nog meer mis mee dan buiten om de klank etc?
Dat zou ik dan wel erg graag eens willen weten.
Ik vind het nogal een domme aktie al met al.
Je hebt als je mij vraagt dan behoorlijk verlies gedraaid.300 euro er voor terug is barweinig.Je had er veel meer voor kunnen vangen als je hem op marktplaats ofzo had gezet.Maar ja wie ben ik he.

Orpheo
17 september 2006, 16:44
Wat was er nog meer mis mee dan buiten om de klank etc?
Dat zou ik dan wel erg graag eens willen weten.
Ik vind het nogal een domme aktie al met al.
Je hebt als je mij vraagt dan behoorlijk verlies gedraaid.300 euro er voor terug is barweinig.Je had er veel meer voor kunnen vangen als je hem op marktplaats ofzo had gezet.Maar ja wie ben ik he.

als je had gelezen had je t geweten. enorme fretwear. en op marktplaats had ik er weinig voor terug gekregen. niemand kent edwards. en je weet dondersgoed dat gitaristen niet zomaar iets kopen van n ander merk (op de uitzonderingen na). ik ook niet meer. ik koop nu ook alleen maar gibsons.

Bigfoot414
17 september 2006, 16:46
hoe kan je een oordeel vellen over mij? je kent me niet eens :) je vangt wat op van me op t forum, maar krijgt niet t hele proces mee van spelen, de zoektocht naar tone. een paar forummers hier wel (o.a. iwamoto), en voor hen is t logisch(er), hoe t loopt. dan nog, die dudes vonden t kapotslaan ook raar, maar er zit veel meer achter die gitaar, de edwards, dan alleen tone of looks of speelgemak dat me tegenstond. veel meer. en dat krijgen jullie weer NIET te horen.

je kan niet oordelen over iemand aan de hand van een beeld dat je krijgt van een forum. no way. doe ik zelf ook niet.
Ja, ok. Met dat laatste punt ben ik het wel met je eens. Ik ken jou ook helemaal niet. Maar de dingen die je in dit topic beschrijft komen op mij toch een beetje vreemd over. Voor de rest lijk je me een hele verstandige jongen hoor. ;)

marter544
17 september 2006, 16:48
Even off-topic tussendoor, ligt het aan mij, of klopt er iets niet aan de vorm van deze custom: http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/51128265.html?return=eJwdyuEKgyAUBeB3CepnpjkMI0a9S LgmSzQVvbHW2LtP%2B3P5zjlXcMy%2Fijd95LhjvHgE946yXwE 8R0g7L229iaDBGyEg1tagbT%2BV1LO0s7IRwr5JC9KiaIUIVzO %2FFIiQdmmkhqDisqKF0a5eYTP3wwy4esYBXNmOuGwnk87ISJd JMulFSDyVzzwSyY1QSnP6pEQZw016nlxUeaz8gIv%2B9wfbB0I i&df=1&p=1&fta=

robert-gitarist
17 september 2006, 16:53
als je had gelezen had je t geweten. enorme fretwear. en op marktplaats had ik er weinig voor terug gekregen. niemand kent edwards. en je weet dondersgoed dat gitaristen niet zomaar iets kopen van n ander merk (op de uitzonderingen na). ik ook niet meer. ik koop nu ook alleen maar gibsons.

Tot zo ver snapte ik het dus wel.Behalve dat laatste.Er zijn genoeg mensen in NL die van het merk Edwards weten en zullen dus ook wel misschien intresse hebben veder ;) Maar goed dat tot zo ver(om een lange discussie ff achter wegen te laten).


maar er zit veel meer achter die gitaar, de edwards, dan alleen tone of looks of speelgemak dat me tegenstond. veel meer. en dat krijgen jullie weer NIET te horen.

Dat stukje bedoelde ik dus.

Orpheo
17 september 2006, 17:01
Tot zo ver snapte ik het dus wel.Behalve dat laatste.Er zijn genoeg mensen in NL die van het merk Edwards weten en zullen dus ook wel misschien intresse hebben veder ;) Maar goed dat tot zo ver(om een lange discussie ff achter wegen te laten).



Dat stukje bedoelde ik dus.

oh dat ;) laten we t houden op 'bepaalde manier van emotionele band' icm 'grote schoonmaak houden'.

Orpheo
17 september 2006, 17:03
Even off-topic tussendoor, ligt het aan mij, of klopt er iets niet aan de vorm van deze custom: http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/51128265.html?return=eJwdyuEKgyAUBeB3CepnpjkMI0a9S LgmSzQVvbHW2LtP%2B3P5zjlXcMy%2Fijd95LhjvHgE946yXwE 8R0g7L229iaDBGyEg1tagbT%2BV1LO0s7IRwr5JC9KiaIUIVzO %2FFIiQdmmkhqDisqKF0a5eYTP3wwy4esYBXNmOuGwnk87ISJd JMulFSDyVzzwSyY1QSnP6pEQZw016nlxUeaz8gIv%2B9wfbB0I i&df=1&p=1&fta=

hmm ik weet t niet... heeft inderdaad wat rare dingen. tailstop staat raar ver naar achter, en die dingen rond de brugstuds.

Luke-wannabe
17 september 2006, 23:51
Ik vind t ook raar...
Ik weet gewoon zeker dat die gitaar niet zo kut was als jij nu helemaal zegt.