PDA

View Full Version : waar te vinden



kevin1994
14 september 2006, 18:29
hallo iedereen ik zou graag willen wete waar ik een jackson kan krijgen want ik heb gezien da da een amerikaans merk is dus kan ik ze in jacky claes krijgen enige winkel in mijn buirt :hippie:

Luke-wannabe
14 september 2006, 18:30
Leg eerst es in normaal Nederlands uit wat je bedoeld. Ik denk niet dat er iemand is die je begrijpt.

vulvasonic
14 september 2006, 18:33
Het gaat over de invloed van het Dadaïsme in de ontwikkeling van gitaardisign denk ik.

Ik vind het reuze interessant!

EN WELKOM OP HET FORUM!





En on-topic; een beetje Jackson kun je bij iedere grote muziekzaak toch wel vinden?

Hector_Tsolodimos
14 september 2006, 18:35
Leg eerst es in normaal Nederlands uit wat je bedoeld. Ik denk niet dat er iemand is die je begrijpt.
het komt er op neer dat ie van metal houd, ik herken de naam ''Jackson''

turboblues
14 september 2006, 22:38
hallo iedereen ik zou graag willen wete waar ik een jackson kan krijgen ...
Je zult er toch wel voor moeten betalen, vrees ik..

blademan
14 september 2006, 22:50
beetje flauwe reacties, heren. Lijkt me duidelijk wat onze Vlaamse vriend bedoelt.

hendrix2
14 september 2006, 22:51
Jackson wordt door de meeste muziekzaken verkocht hoor. Het is niet omdat het amerikaanse gitaren zijn dat ze hier niet voorkomen hé :).
Dus ga eens langs je plaatselijke winkel en vraag daar eens wat info, normaal zullen er wel jacksons binnen zijn.

vind je het te lastig om langs te gaan, kijk dan eens rond op deze site, daar zal wel ergens een email adres staan, dan kan je meteen een emailtje sturen of eens bellen om te vragen of ze jackson hebben.
http://www.jackyclaes.com/index.htm

Luke-wannabe
15 september 2006, 00:22
beetje flauwe reacties, heren. Lijkt me duidelijk wat onze Vlaamse vriend bedoelt.
Ja sorry ik snapte er gewoon geen hol van..

caliban
15 september 2006, 02:00
In de eerste reply stond al een schrijffout, een hele dikke dt-fout.
En die jongen is twaalf jaar, toen wist ik ook nog niet dat een amerikaanse gitaar hier zomaar te krijgen zou zijn.
De vraag was wel niet erg duidelijk zonder nodige leestekens.
En ja nu de verbetering voor de dt-fout. Je bedoelt is met een t en niet een d. Als je als onderwerp voor het werkwoord staat komt er t na de stam. Hier in België wordt het ons echt de stot ingeramd.
Ik ben trouwens zelf klant bij Jacky Claes. En ik heb het nummer van de winkel te Genk in mijn GSM staan
089/357736
Ik weet niet vanwaar Kevin is, maar stel dat je van Genk zelf bent, er zijn verschillende andere winkels in de buurt, in Hasselt is er ook een Jacky Claes, Music Market en JnR
Keuze genoeg, ik weet niet welke winkel er Jackson invoert, best telefoneren.

bert k
15 september 2006, 09:35
Nou, het was meer dat da da gekwek. Daar komt in het Nederlands echt een t achter.

caliban
15 september 2006, 20:56
Is dat hiëroglief rotterdams?? :D:D
Nee serieus wat zei je nu