PDA

View Full Version : Tip! Wolfmother!!



Floyd_Zeppelin
14 september 2006, 17:36
Hallo allemaal laat ik me is even voorstellen.
Ik ben Steven en kom uit Ridderkerk (dichtbij Rotterdam). Ik ben een ontzettende muziek fanaat en speel dan ook uiteraard gitaar. Zojuist heb ik nog een hele mooie Stagg Acoustische gitaar met stalen snaren gekocht (Jumbo) :cooler: . Klinkt erg goed al zeg ik het zelf. :)

Hoe dan ook het leek me wel leuk om hier is even rond te kijken naar mensen die dezelfde passie delen als ik!
Ik ben overigens nog steeds op zoek naar een band dus mochten er nog mensen zijn met hetzelfde idee ik hou me aanbevolen :satisfie:

Laterr Steven

Tho
14 september 2006, 17:55
hoi steven! welkom, en gooi je stagg uit het raam!

haha, nee hoor, als hij lekker speelt ;) hoe lang speel je al?

ExRxIxC
14 september 2006, 18:00
lol, altijd weer stag he :satisfie:
en welkom dan maar :hippie:

marter544
14 september 2006, 18:13
Wat mij is opgevallen, dat de akoestische van Stagg (iig de nieuwe lading) best wel goed is, voor de prijs dan. Dit in tegenstelling tot de elektrische. En nee, ik heb zelf geen stagg.

Floyd_Zeppelin
14 september 2006, 18:14
hoi steven! welkom, en gooi je stagg uit het raam!

haha, nee hoor, als hij lekker speelt ;) hoe lang speel je al?

Haha nee ik was helemaal geen stagg fan maar ja toen ik hem eenmaal hoorde begreep ik dat die gozer uit die gitaarwinkel niet slap ouwehoerde klinkt echt erg vet! Ik speel inmiddels al zo'n 3 jaar maar nu wil ik er een beetje serieus mee gaan, (niet iedereen vind het leuk als je gitaar speelt) :mad: Dus vandaar lijkt een bandje me erg leuk dan kan ik die passie voor spelen een beetje delen

DI-OEN
14 september 2006, 18:24
mensen denken al gouw dat je goth bent.. bij de woorden "ik speel" en "gitaar"

maar dat ben je niet... gok ik...

Floyd_Zeppelin
14 september 2006, 18:35
Nee dat ben ik zeker niet, het spijt me voor de mensen die het wel zijn maar ik moet er altijd een beetje om lachen om die kettingen en halsbanden enzovoort. Maar goed ieder zijn ding ik hou meer van lekkere rock. Metal is alleen bij metallica en masterplan ok.

Steven16v
15 september 2006, 14:42
Hey naamgenoot. Welkom hier.

Gr Steven