PDA

View Full Version : Emu Emulator X gekocht en plannen voor de nabije toekomst



amon
14 september 2006, 14:10
Emu Emulator X gekocht afgelopen week.

Mn vader had nog een oude nieuwe computer staan en die word, samen met de emulator even naar onze pcboer gebracht die het allemaal erin zet en de oude nieuwe computer nog even voorziet van wat extra opvoeringen.

Op de rommelmarkt vorige week toevallig ook een akg studio monitor koptelefoon kunnen scoren voor 2 eurettes. Dus echte monitoren kunnen wat later komen (ik zit te denken aan 2 stuks Tannoy Elipse 8 ).


Dan nog op marktplaats een leuk (niet al te duur, maar wel goed) mengpaneeltje zien te scoren met +/- 12 kanaaltjes en in de loop van de tijd wat leuk 19" spul, patchbaytje erbij knallen en gaan....



Met die Emulator en mn koptelefoon kan ik iig al in Cubase aan de gang met wat opnemen van gitaar(/drums) en samplen.

Misschien, als ik weer geld heb, een M-audio kaartje voor 100 euro scoren zodat ik ProTools kan draaien.


Kan ik thuis mooi mn ding doen. Niet professioneel opnemen, maar wel lekker aankloten en lounge/drum n bass nummertjes maken en aan knoppen draaien (want dat is de reden dat ik niet helemaal digitaal ga, ik moet knoppen draaien!). :D