PDA

View Full Version : Da's heel erg balen



tjvanderlinden
14 september 2006, 00:00
Tjering wat baal ik zeg...
Hetgene waar ik al heel lang op zit te wachten gaat gebeuren... Mr. Freakin' John Mayer komt naar ons kikkerlandje!...

EN IK BEN ER 1 ROTDAG TE LAAT ACHTERGEKOMEN

Voor deze man was ik in mijn slaapzak op de stoep gaan liggen van de plaatselijke posttoko. Of wat dan ook.

Maar nu... nu struin ik hopeloos rond op marktplaats waar de geldwolven, die waarschijnlijk nooit een nummer van hem gehoord hebben, de dikke winst vangen.
Maar ja, kan je het zo'n iemand kwalijk nemen. Ze vragen er het achtvoudige voor en krijgen het nog ook :|
Dat is pas cashen...

Och och... ik zet z'n nieuwste cd maar weer op en hoop dat ik morgen op straat 2 kaartjes vind ... : snik :
:(

Bruce
14 september 2006, 11:09
Tja..erg lullig voor je
Maar dat soort dingen moet je ook in de gaten houden!

Hoop dat je nog aan een kaartje kan komen!

Arjo
14 september 2006, 11:25
Voor een belachelijke prijs kun je hier (http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=5095) kaartjes kopen.
Staan nu op 165 euri

Maar eerlijk gezecht had ik er ook wel heen gewild :(

Volgende keer beter

Arjo

Michael Amott
14 september 2006, 11:36
[schots accent] Whell that's a brick in the face ain't it [/schots accent]

tjvanderlinden
14 september 2006, 15:47
Ik word een beetje gek volgens mij. Zo'n fout stemmetje in mij probeert me te overtuigen de dure kaartjes toch te kopen, hoe belachelijk dan ook.

Het lijkt me zo'n gaaf concert...

Maar m'n verstand zegt dat het veeeel te veel geld is. Die kaartjes kostten nieuw 20 euro, om daar nu dan het veelvoudige voor te betalen.
Erg is dat, als je met jezelf in strijd bent.

Maar ik wil zo graag...

Hoe lang zal het duren voordat deze gozer weer naar Nederland komt? Toch zeker wel een aantal jaren. Wanneer krijg ik nog zo'n kans.
Zo'n intiem concert in de melkweg van een van m'n favo artiesten... dat is toch wel een paar duiten waard?

Heeft iemand anders hier ooit wel eens, tegen zijn verstand in, een belachelijk bedrag betaalt voor een concertkaartje?

... Aiaiai... het duurt nog wel even voordat ik hier uit ben.

Sliver
14 september 2006, 16:03
ik begrijp helemaal wat je bedoelt, wilde zelf naar ryan adams in paradiso, maar was toen op vakantie dus kon geen kaarten halen, was binnen paar uur uitverkocht, op marktplaats enzo worden ze nu voor woekerprijzen verhandeld.

Wat je zou kunnen proberne is even bellen met de zaal, soms owrden gereserveerde kaartjes afgezegd (kleine kans gok ik, maar wie niet waagt...)
Mocht je wel die kaarten op de zwarte markt halen kijk dan goed uit, maat van me is pas nog bijna opgelicht en dat is toch dubbel kut als je dan voor de poort wordt weggestuurd lijkt me.

Vonk
14 september 2006, 16:14
...John... Mayer...?

tjvanderlinden
14 september 2006, 16:22
Nou ja... zwarte markt...
Ik heb een mailwisseling gehad met een rasechte John Mayer fan die een gokje gewaagd had door wat extra kaarten te kopen. Iets wat hem heel veel opleverde :p. Maar hem vertrouw ik in ieder geval wel. Hij verkoopt ze voor 150 euro en woont ook in Rotterdam. Maar het is gewoon zo ontzettend veel geld, dat red ik gewoon niet.
En dat over die reserveringen is een goede tip en een flintertje hoop. Bij het postkantoor zeiden ze dat ook, dus ik ga nog wel een paar keer langs om te kijken of er nog reserveringen afvallen.

Ennuh... @ Vonk... Meen je dat? Ken je John Mayer niet?
Ga 's even heel snel wat muziek van hem scoren dan!

DTmaster
14 september 2006, 16:42
Jammerz ik kon nog 4 kaarten kopen had ik dat nu gedaan had ik ze lekker kunnen verkopen....... maar iets geeft mijn een kut gevoel als ik iemand er 80 euro voor zou laten betalen toch best veel en tja zo'n concert was helemaal niet gepromoot dus wat kan je er aan doen !!!

Correctie: 120 euro per kaart das wel lekker verdienen (grappie) :)

tjvanderlinden
14 september 2006, 16:48
Precies! Ik zou me er ook niet lekker bij voelen om met mijn 20 euro-kaartje de Melkweg binnen te wandelen, wetend dat er anderen rondlopen die jij er het achtvoudige voor hebt laten betalen.
Maar ja, alles draait om geld. Zo is het nu eenmaal. En uiteindelijk weet ik ook niet hoe ik om zou gaan met een overschot aan tickets. 120 Euro is inderdaad lekker binnenhalen ;)

mdb
14 september 2006, 20:13
Ik word een beetje gek volgens mij. Zo'n fout stemmetje in mij probeert me te overtuigen de dure kaartjes toch te kopen, hoe belachelijk dan ook.

Het lijkt me zo'n gaaf concert...

Maar m'n verstand zegt dat het veeeel te veel geld is. Die kaartjes kostten nieuw 20 euro, om daar nu dan het veelvoudige voor te betalen.
Erg is dat, als je met jezelf in strijd bent.

Maar ik wil zo graag...

Hoe lang zal het duren voordat deze gozer weer naar Nederland komt? Toch zeker wel een aantal jaren. Wanneer krijg ik nog zo'n kans.
Zo'n intiem concert in de melkweg van een van m'n favo artiesten... dat is toch wel een paar duiten waard?

Heeft iemand anders hier ooit wel eens, tegen zijn verstand in, een belachelijk bedrag betaalt voor een concertkaartje?

... Aiaiai... het duurt nog wel even voordat ik hier uit ben.
Als je hem echt zo vet vind als je zegt in dit topic. Zou ik er voor gaan. Geld verdien je altijd wel weer terug, wie weet wanneer hij weer terug komt, misschien wel niet. Misschien jaren en kun je dan misschien niet. Geld heb je om uit tegeven:)

DTmaster
14 september 2006, 20:23
Ik denk het vooral de ontmacht is dat je zoveel moet betalen en dat eigenlijk vind dat het onrechtvaardig is maar ja .... als het concert voorbij is kom je weer bij ons zeuren ooooooo "hoe was het concert" en iedereen " ja dat was te gek hij speelde deze en deze enz enz enz" en dan zeg je : schit had ik maar een kaartje

DUS KIEZEN !!!! :)

treblemaster
15 september 2006, 14:26
Ik heb een mailwisseling gehad met een rasechte John Mayer fan die een gokje gewaagd had door wat extra kaarten te kopen. Iets wat hem heel veel opleverde . Maar hem vertrouw ik in ieder geval wel. Hij verkoopt ze voor 150 euro en woont ook in Rotterdam.

Sorry hoor, maar zo'n iemand vind ik de naam 'fan' niet waard. 150 euro vragen voor kaartjes die 20 euro gekost hebben! Als 'echte' fan moet ie toch begrijpen dat anderen ook graag naar de muziek van John Mayer willen luisteren........ die ga je dan toch niet enorm naaien?!

DREAMMACHINE
15 september 2006, 14:40
pff, idd....150E ...tja, je moet het er maar voor over hebben. Helaas gaat er dan wel 130E naar de 'fan' ipv. naar de artiest/organisater etc.

Kim Wilson
15 september 2006, 14:53
Het is wel gouden handel. Zeg nou eens eerlijk, is het nooit in je opgekomen om een stuk of 10 kaarten te kopen i.p.v. 2? Is toch een mooie zakcent hoor...

DTmaster
16 september 2006, 12:11
hahahaha ik had er meer van gekocht maar ik zit niet krap bij kas en waarom zou ik er over nadenken wat gedaan is IS gedaan , en ik hem mijn ticket maar het Belg ga jij ook JM ofzo ?

Bluesbreaker
16 september 2006, 12:54
Je kunt ze ook gewoon kopen voor heel veel geld, en bij een volgendeconcert zelf op tijd meer kaartjes kopen en zelf met dikke winst verkopen...

Bins
16 september 2006, 12:57
Ga gewoon voor de deur staan bij de melkweg. Er zijn altijd wel mensen met kaarten over, en een echte mede-fan verkoopt zo'n kaartje gewoon voor de normale prijs.. Bij de concerten waar ik naartoe ga wel iig.

GunMetalBlue
16 september 2006, 16:37
Ik word een beetje gek volgens mij. Zo'n fout stemmetje in mij probeert me te overtuigen de dure kaartjes toch te kopen, hoe belachelijk dan ook.

Het lijkt me zo'n gaaf concert...

Maar m'n verstand zegt dat het veeeel te veel geld is. Die kaartjes kostten nieuw 20 euro, om daar nu dan het veelvoudige voor te betalen.
Erg is dat, als je met jezelf in strijd bent.

Maar ik wil zo graag...

Hoe lang zal het duren voordat deze gozer weer naar Nederland komt? Toch zeker wel een aantal jaren. Wanneer krijg ik nog zo'n kans.
Zo'n intiem concert in de melkweg van een van m'n favo artiesten... dat is toch wel een paar duiten waard?

Heeft iemand anders hier ooit wel eens, tegen zijn verstand in, een belachelijk bedrag betaalt voor een concertkaartje?

... Aiaiai... het duurt nog wel even voordat ik hier uit ben.

Man, op een concert staat toch geen prijs joh... Kopen en genieten met die hap. En dat zeg ik niet omdat ik geld genoeg heb, ik geef het gewoon 100% uit aan wat ik wil en wat ik nodig zou moeten hebben (ja in die volgorde)

Man... leef toch gewoon :seriousf: KOPEN DIE HAP!

jarninho
3 oktober 2006, 18:36
Ach, geduld is een schone zaak... Toen de concerten van de Rolling Stones in de voorverkoop gingen was alles binnen een uur uitverkocht geloof ik, maar een maand voor het concert kon je ineens gewoon weer bestellen. En uiteindelijk was het enige concert niet eens uitverkocht.

ZO gaat het tegenwoordig volgens mij met bijna alle concerten. Handelaartjes kopen in 1x alle kaarten die ze kunnen krijgen en hopen die vervolgens met winst door te kunnen verkopen. Kijk een paar dagen voor het concert nog maar eens, dan zijn de prijzen alweer lager. En inderdaad kun je zeer waarschijnlijk voor de deur ook nog kaarten kopen.

patricia
3 oktober 2006, 18:49
hou anders deze site ff in de gaten:

http://www.ikannuleer.nl/index.php

succes!

Pegasus
7 oktober 2006, 19:50
Ach, geduld is een schone zaak... Toen de concerten van de Rolling Stones in de voorverkoop gingen was alles binnen een uur uitverkocht geloof ik, maar een maand voor het concert kon je ineens gewoon weer bestellen. En uiteindelijk was het enige concert niet eens uitverkocht.

ZO gaat het tegenwoordig volgens mij met bijna alle concerten. Handelaartjes kopen in 1x alle kaarten die ze kunnen krijgen en hopen die vervolgens met winst door te kunnen verkopen. Kijk een paar dagen voor het concert nog maar eens, dan zijn de prijzen alweer lager. En inderdaad kun je zeer waarschijnlijk voor de deur ook nog kaarten kopen.


De concerten van de Rolling Stones zijn nooit uitverkocht geweest.