PDA

View Full Version : Steven stelt zich voor



Steven16v
13 september 2006, 16:14
Hallo,

Ik ben dus nieuw hier op het forum.
Ik ben Steven en kom uit het plaatsje Haaksbergen. Dicht bij Enschede.

Ik heb mij zojuist een gitaar gekocht en heb 1 keer in de week les van een beoefende gitarist.


Graag zou ik nog een dvd willen hebben waar ook nog les methoden op staan. Heeft iemand hier zo'n dvd en zou die iemand daar een kopietje van willen maken en mij die eventueel op willen sturen. Uiteraard tegen betaling.


Alvast heel erg bedankt. :)

Mithrandir
13 september 2006, 16:21
Hoi Steven, welkom op dit forum. Wij zijn hier vriendelijk en behulpzaam. Helaas heb jij de pech dat een voormalig plaatsgenoot van je (de heer Negative K3 Fan) een dubieuze reputatie op het forum heeft, dus we zijn wat wantrouwig jegens Haaksbergers.

Pais
13 september 2006, 16:42
Najah zeg! Baas, u praat nu wel heel bevooroordeeld :nervous:


Ook welkom voor Steven! Ik kom hier eigenlijk ook maar net om de hoek kijken, maar goed :)

Mithrandir
13 september 2006, 16:44
Nou ja, ik waarschuw hem maar even dat eventuele vreemde reacties op zijn aanwezigheid niet aan hem persoonlijk liggen.

Steven16v
13 september 2006, 16:48
Ah oke. Bedankt. Dan weet ik dat. Zit ook wel eens op andere fora en dan maak je dit soort dingen ook wel eens mee.

Maar nee, ik ben niet de vijandige k3 fan. Kom net kijken op het forum hier. :)

Parasite
14 september 2006, 18:10
Hallo,

Ik ben dus nieuw hier op het forum.
Ik ben Steven en kom uit het plaatsje Haaksbergen. Dicht bij Enschede.

Ik heb mij zojuist een gitaar gekocht en heb 1 keer in de week les van een beoefende gitarist.


Graag zou ik nog een dvd willen hebben waar ook nog les methoden op staan. Heeft iemand hier zo'n dvd en zou die iemand daar een kopietje van willen maken en mij die eventueel op willen sturen. Uiteraard tegen betaling.


Alvast heel erg bedankt. :)

www.freelicks.net

daar kun je goede oefen dvd's bestellen, zorg alleen wel dat je .net invoert in je url in plaats van .com want daar kun je andere dvd's bestellen als je begrijpt wat ik bedoel :hippie:

Tho
14 september 2006, 18:14
Ah oke. Bedankt. Dan weet ik dat. Zit ook wel eens op andere fora en dan maak je dit soort dingen ook wel eens mee.

Maar nee, ik ben niet de vijandige k3 fan. Kom net kijken op het forum hier. :)

hahahahaha :D

Steven16v
16 september 2006, 09:23
www.freelicks.net

daar kun je goede oefen dvd's bestellen, zorg alleen wel dat je .net invoert in je url in plaats van .com want daar kun je andere dvd's bestellen als je begrijpt wat ik bedoel :hippie:

Bedankt voor de tip. Zal inderdaad goed er voor zorgen dat ik .com invoer of ik bedoel .net. :)