PDA

View Full Version : BONK! again... filmpjes !



Dude
13 september 2006, 11:49
Jaja...

in Plan-C tijdens de kwartfinales van The Clash of the Coverbands afgelopen zaterdag,

Geluid is gewoon van het cameraatje zelf dus de bas drukt hier en daar wat weg maar goed..

Check www.bonkrock.nl en dan stukje:

9/9 YEAAAAAHHHH!!! BONK! naar de halve finale van the Clash!!!
Het was zo onwijs dankzij onze te gekke fans, bedankt!!
Het ging los...en ik zeg het je...in November maken we van

PlanC een cabrio!! Check hier een filmpje !!
hier nog een!!

hendrix2
13 september 2006, 12:11
héhé, song2 doet het altijd weer :)
Alive is ook erg goed gespeeld!

Veel succes nog!

Unicron
13 september 2006, 22:28
Alleen wel jammer dat bij Song2 een gitaar clean blijft en je niet die bak gruis en grom over je heen krijgt die je verwacht...

Mr.Bluesbreaker
13 september 2006, 22:35
Daar moet je eigenlijk 2 big muffs over de bas heen duwen...
En dan 1 gitaar wat grommend, en eentje licht vervormd die dezelfde toon aanhoud. Maar zo is ie ook tof.

Dude
14 september 2006, 00:05
Alleen wel jammer dat bij Song2 een gitaar clean blijft en je niet die bak gruis en grom over je heen krijgt die je verwacht...


beide gitaren gaan lekker overstuurd toch ?


En de bass klinkt normaal idd als een nilfisk stofzuiger ja, wellicht het crappy opname geluid nu...

iig bedankt voor de reacties ! ben er zelf best trots op ! kreeg van iedereen het commentaar dat ik arrogant overkom op het podium en als ik het zo terug kijk is dat ook wel een beetje zo hehe :cooler:

hendrix2
14 september 2006, 09:55
Arrogante zak!
















als compliment bedoelt hé! :hippie:

Kim Wilson
14 september 2006, 09:59
Arrogante zak!


als compliment bedoelt hé! :hippie:
Is dat hetzelfde als iemand met liefde een beuk op zijn kanis geven?

Luc-O
14 september 2006, 11:43
Goed gespeeld, no question. Alleen dat Blur-nummer kan wel wat heavier, volgens mij spelen ze de akkoorden na dat cleane intro een octaaf lager.
Alive klinkt erg authentiek, de zang had wel iets ruiger gemogen vind ik, ik mis de uithalen.
Jullie zijn een goede band!

sunday violence
14 september 2006, 11:53
jullie moeten ff wat aan jullie performance doen, dat is niet bepaald rock n roll en die zanger lijkt zn moves wel van lee towers tee hebben overgenomen

Dude
14 september 2006, 11:57
@hendrix2

en bedankt he ! :cooler:


En luc, ja hij zou idd misschien wat agressiever mogen, tipje om mee te nemen !

Dude
15 september 2006, 12:48
jullie moeten ff wat aan jullie performance doen, dat is niet bepaald rock n roll en die zanger lijkt zn moves wel van lee towers tee hebben overgenomen



Hahaha sja.... kom maar eens kijken zou ik zeggen dan zie je hoe het rockt ! :cooler: