PDA

View Full Version : GT 3 Problemen Help



dko
4 december 2002, 16:44
Luitjes,
Ik heb een groot probleem.Ik ben de "gelukkige" bezitter van een GT 3,maar ondanks de manuals kom ik er niet uit.Ik ben dan ook zeer ongeduldig.Wat is het probleem.Allereerst het aansluiten.Ik heb een Fender Blues Deville,en probeer hem via mijn send en return aan te sluiten,maar dat gaat niet op de manier zoals met andere effecten gaat dus ik sluit hem op de volgende manier aan.Gitaar input gt3/Out mono naar Send in versterker.Dan heb ik inderdaad geluid,maar dan kan heb ik niets meer aan mijn mogelijkheden van mijn versterker.Ik wil de mogelijkheden ook van mijn versterker kunnen gebruiken.Hoe doe ik dit?.Mijn tweede probleem is,het veel te grote geluidsvsershil tussen de verschillende patches,dat is niet normaal.
Ik hoop dat iemand die in het bezit is van een Gt3 dit alles bekend in de oren klinkt,want ik begin nu wel een beetje radeloos te worden.Als iemand er helemal los in is wil ik graag telefonisch kontakt mee hebben.

Dick.

Lacrymosa
4 december 2002, 21:30
Ik heb zelf ook een GT-3 en ben er redelijk in thuis, als je wil kan je me van et weekend of zo ff bellen of doordeweeks voor 1 uur

mn nummer is 06-15104296
dan geef ik je mn huisnummer wel als we ff een goede afspraak hebben

CheerS!!

dko
4 december 2002, 22:51
Bedankt Lacrymosa voor de snelle reaktie.Vrijdag avond moet ik oefenen met de band,maar dan neem ik mijn pedaaltjes nog wel even mee.Ik neem morgen Donderdag kontakt met je op.Ik ben hier heel blij mee.

Gr
Dick

dko
5 december 2002, 21:17
Vanmiddag bij Lacrymosa thuis geweest,en hierbij heeft hij mij de kneepjes uitgelegd
om met de GT 3 om te gaan.Er komt werkelijk een waanzinnig geluid uit.De truc is inderdaad om hem goed in te regelen,en dat kan hij als de beste.Thuis aangekomen,en gelijk uitgeprobeerd natuurlijk,want bij hem thuis is hij uit geprobeerd op een Koch Multitone[wat een geluid heeft die versterker].Ik moet zeggen op op mijn Fender Blues Deville klinkt tie ook wel lekker hoor.Lacrymosa nog bedankt,en tot horens.

Ic3gl0vE
7 december 2002, 23:16
voor de mensen die dit probleem ook hebben:
zoals ik het hier heb gelezen (in half slapende toestand :smile:) lijkt me de beste oplossing voor dět probleem om gewoon een kabel van de mono out naar de normale input van je versterker te doen

volumeverschil kan je gewoon allemaal afstellen

dko veel plezier met je gt3

Lacrymosa
7 december 2002, 23:45
Dat ding is niet zo moeilijk als ie er uit ziet

Je moet alleen ff klooien
En de beste methode is idd om em gewoon in de input van je amp te zetten en niet in je line ingang of fX ingang of zoiets vaags

CheerS!!