PDA

View Full Version : twee korte vraagjes over marshall guvnor & pedalboard



jimihattricks
12 september 2006, 19:00
ff twee korte vragen:

heeft iemand hier een marshall guv'nor plus (GV-2) of een ander pedaal uit diezelfde serie? zoja, heeft het pedaal dezelfde boss-achtige adapter-opening? niet dat ik weer moet gaan prutsen met plugjes zoals bij mijn EH big muff..

tweede vraag:

aangestoken door het topic show je pedalboard ben ik van plan ook een eigen pedalboard te bouwen > probleem: ik heb nog niet alle pedalen bij elkaar die ik wil hebben.. nu kan ik 2 dingen doen: wachten totdat ik ze wel heb of: extra ruimte reserveren voor de nog aan te schaffen pedalen.. het gaat om een digitech turboflanger en een EH small clone.. nu de vraag: gooien jullie die pedalen in de fx-loop of gaan ze gewoon achter je od/dist pedalen? ik heb nog nooit modulatie-pedalen gebruikt dus vandaar..

the feable
12 september 2006, 20:48
Als je al weet welke pedalen je gaat gebruiken kun ja al beginnen en ruimte openhouden... Maar dan is het wel hadnig om het zeker te weten. Ik heb mijn delay en modulatie pedalen direct achter mijn dist. en voor mijn preamp. Klinkt misschien iets minder maar is wel veel makkelijker.

Over het marshall pedaal. Ik heb zelf een oudere Guv nor, die heeft gewoon een boss aansluiting, en ik kan me haast niet voorstellen dat die nieuwe een andere hebben!

jimihattricks
13 september 2006, 11:26
okee ik weet genoeg!