PDA

View Full Version : een grote aanwinst!(denk ik)



thieske
12 september 2006, 18:21
Ha!
IK heb een fender blender! En hij klinkt rete-goed...helemaal over de top..of een hele warm pluizig fuzz dekentje...mhhh nice!
Als het goed is istie een 71'er en redelijk vintage dus...
Maarrrr..
Als ik m openmaak ziet ie er heel nieuw uit...niet vies of oud...
Ben een beetje bang dat t een nieuwe is met een oud hoesje...
Kan je dat nog ergens aan zien? Er zit in ieder geval geen adapter input op..maar misschien is die weggehaald??
zal binnenkort foto's en review plaatsen..

Aimé
12 september 2006, 18:31
Oooh! Ik had die zien staan in Brussel toen ik eens passeerde, maar was niet zeker van men aankoop, ook al omdat die jacks verkeerd staan..

Sommigen zeggen dat akkoorden erop (powerchords dan) nogal kut klinkt, klopt dat?

thieske
12 september 2006, 18:40
jacks verkeerd.. nouja.. ouderwets iig..
en t ding is eigenlijk niet gemaakt op akkoorderwerk denk is... maar mits goed afgesteld(wat een hele klus is) kan het wel..
Maar voor vreemde solo's en vette riffs is ie zeeeer ok..

Dirk_Hendrik
12 september 2006, 18:52
Oooh! Ik had die zien staan in Brussel toen ik eens passeerde, maar was niet zeker van men aankoop, ook al omdat die jacks verkeerd staan..

Sommigen zeggen dat akkoorden erop (powerchords dan) nogal kut klinkt, klopt dat?


Blender is een octave fuzz. Die werken nooit lekker voor accoorden.

Lucluc
13 september 2006, 10:43
Ik vind powercords erop juist wel lekker klinken.

Dirk_Hendrik
13 september 2006, 11:04
Dat weet ik luc. Jmmergenoeg ben jij nou net de uitzondering.

Lucluc
13 september 2006, 11:10
Wat mij nou juist opviel bij de blender was dat je niet van dat irritante overspringen had, waar sommige octavers en octafuzzen wel last van hebben.

thieske
14 september 2006, 21:14
ha! ben er achter gekomen dat t toch gelukkig wel een ouwe(71) is.. en ben nu misschien nog wel blijer mee!

Lucluc
14 september 2006, 21:24
ha! ben er achter gekomen dat t toch gelukkig wel een ouwe(71) is.. en ben nu misschien nog wel blijer mee!

Want.....? Klinkt beter, hogere resale waarde? Mojo?

Mitch
14 september 2006, 23:35
Oooh! Ik had die zien staan in Brussel toen ik eens passeerde, maar was niet zeker van men aankoop, ook al omdat die jacks verkeerd staan..


Ik ben niet zo van het gebruik van quotes in mijn sig, maar dit is voor de FX-nerd in mij (met een zwak voor seventies shit waar inderdaad de plaatsing soms anders is dan de huidige standaard) bijna onweerstaanbaar :D

thieske
15 september 2006, 00:11
Want.....? Klinkt beter, hogere resale waarde? Mojo?

Mhh.. ik denk vooral mojo..
1 ben niet van plan m te verkopen
2 klinkt misschien wel beter.. maar heb er geen nieuwe naast gehad
Dus mojo it is..het is gewoon een gaaf idee dat je weet dat er al zoveel jaar op gespeeld is, en te bedenken wat er wel of niet mee gedaan is..
mojo it is..