PDA

View Full Version : Knulletje van vijf, en de meesten van ons kunnen daar nog een puntje aan zuigen!



Picker
11 september 2006, 21:04
Echt de moeite waard.

http://blog.naver.com/jshdiamond (http://blog.naver.com/jshdiamond)

Negeer het Koreaans, even naar benden scrollen en op de start knop van de video's klikken. Vooral ook op de volgende pagina's.

Een jochie van 5 dat Angelina van Tommy beter speelt dan menigeen op dit forum (inclusief mijzelf).

GunMetalBlue
11 september 2006, 21:27
Ga dan oefenen, en doe het beter :satisfie:

kornelius
11 september 2006, 21:28
mijn browser en-of internet verbinding trekken het vandaag niet, dus ik hou dit wereldwondertje nog even tegoed.

Pure nieuwsgierigheid: hoe vind je zoiets? Je dacht "kom ik ga mijn koreaans even bijspijkeren" oid?

Picker
11 september 2006, 21:38
Pure nieuwsgierigheid: hoe vind je zoiets? Je dacht "kom ik ga mijn koreaans even bijspijkeren" oid?

Ik zat hier verveeld onderuitgezakt achter de PC en kwam op en linkje van het Taylor Guitar Forum terecht...

Nu maar hopen dat het kereltje de kans krijgt (en de discipline aanleert) er wat moois van te maken. Over een jaar of 20 nog maar eens naar die naam Googlen...

LaurentB
11 september 2006, 22:17
Tjezus, hij komt nauwelijks boven die gitaar uit, hahaha! Je zult als argeloze gitaarleraar er zo een op les krijgen; wil je even rielekst bij het begin beginnen, moet je gelijk van allerlei ingewikkelde nummers gaan uitzoeken. Niet te geloven dat zo'n wurm dat eruit krijgt...

gertdm
12 september 2006, 07:14
Dat filmpje is enkele maanden geleden door mij hier ook al gepost..er is meer van dit soort gitaartalentjes te vinden via google-video...
Ik schreef overigens ook al eerder dat dit forum in herhalingen valt....

kornelius
12 september 2006, 08:17
Ik schreef overigens ook al eerder dat dit forum in herhalingen valt....
dat hoort nu eenmaal bij forums, die hebben geen collectief geheugen

Harald
12 september 2006, 10:58
Dank je...

Het ging net weer wat beter met mijn zelfvertrouwen :(

Inderdaad hopen dat hij goed terechtkomt. Talent is geen probleem.

Don Capo
12 september 2006, 12:27
He vervelend... KLotekinderen.


Gitaar afpakken, doos lego geven en twintig jaar lang opsluiten en nooooit meer een videotje maken totdat zijn gitaarspel een beetje te rijmen is met een leeftijd.

Denk dat ik vanavond mijn vriendin maar eens ga voorstellen iets eerder met kinderen te gaan beginnen.

Kim Wilson
12 september 2006, 12:30
Je kunt allicht vast wat oefenen...

Picker
12 september 2006, 18:31
1. Ik schreef overigens ook al eerder...
2. ...dat dit forum in herhalingen valt....

Gert toch! Nu val je zelf ook al in herhalingen!
Gert toch! Nu val je zelf ook al in herhalingen!

:)

gertdm
12 september 2006, 19:25
maand na maand......

haha..maar je hebt gelijk. Trouwens zo'n filmpje is en blijft leuk.
Het was overigens niet mijn bedoeling het verder te bekritiseren of zo. Ik constateer enkel dat het filmpje al eerder is gepost door mij en toen kennelijk door weinig mensen is bekeken. En verder in zijn algemeenheid dat er soms herhalingen zijn. Ik vraag me gewoon af of dat nodig is.
En iemand schreef daarover dat er geen collectief geheugen is op een forum. Het zij zo.

Ik ga lekker een potje gitaarspelen. Een nieuw project staat op stapel en misschien is dat ook wel een herhaling.....

Buzz
13 september 2006, 09:09
Ter bemoediging:

Het geheugen is dat deel van de hersenen, waarmee men vergeet...