PDA

View Full Version : V-amp / Pod XT



rudmerbruinsma
11 september 2006, 10:06
Hoi,

Ik gebruik momenteel de V-amp pro van Behringer. Is op zich een aardig apparaatje met hier en daar leuke geluiden. Wat ik vervelend vind is dat er niet echt veel mogelijkheden zijn om een mooi clean geluid te fabriceren. Zijn er mer mensen die hier mee in de clinch liggen? Ik zit te denken aan de Pod XT pro. Goede keuze?

vosarnout
11 september 2006, 10:41
Ik vind de Vox Tonelab van alle moddelers toch wel de beste cleane geluiden hebben. Even heel grof: Clean en crunch = Vox ; High gain = Line 6.

Wil je heel veel mogelijkheden en kunnen updaten etc moet je voor de line6 gaan. De vox is wat eenvoudiger (lees ook minder mogelijkheden) , maar wel weer een stuk dynamischer.

De nieuwste zoom heb ik nog niet gehoord....

rudmerbruinsma
11 september 2006, 10:55
Hey bedankt!

Ik was nog niet bekend met Vox. Ik zal het eens uitproberen. Wel mooi dat er een buis in zit. Zal wel een warme sound inzitten.
Thanx....:)

rudmerbruinsma
25 oktober 2006, 13:57
Nu hoor ik veel goeie reacties van de Boss GT pro. Deze is iets goedkoper dan de Pod xt pro. Iemand hier ervaring mee? Ik ben nogal een beetje kritisch wat betreft gitaarsound ( tja.. wie niet hier hehe). Alvast bedankt voor je reactie! Groetjes Rudmer

armageddon
25 oktober 2006, 17:01
Kwa ampsims, ga voor de Pod. Ik heb zowel de GT8 als de Pod 2.0 en de Pod klinkt veel beter.