PDA

View Full Version : GFS Pickups JB/'59



Lexvandoef
10 september 2006, 23:33
Hallo

Ik wil nieuwe pickups in mijn Epi les paul standard zetten en ik zat de te denken aan GFS pickups. Ik heb op de site gekeken en ik vroeg me af of er een combinatie van GFS pickups bestaat die ongeveer gelijk is aan de JB/'59 combo van SD. Deze combo vind ik namelijk erg goed klinken, maar ik wilde dit keer GFS proberen.

Thnx

Alex

The Underdog
10 september 2006, 23:43
Ik denk een fat paf en een vintage paf.

Hendriks
11 september 2006, 13:24
Stuur deze vraag par mail naar Guitar Fetish en zullen jouw een advies geven.

The Underdog
11 september 2006, 13:44
...en laat ons dan weten wat ze geantwoord hebben :)

bert k
11 september 2006, 13:59
Stuur deze vraag par mail naar Guitar Fetish en zullen jouw een advies geven.
Fijn, van die nutteloze antwoorden...

G.G.
11 september 2006, 14:24
Fijn, van die nutteloze antwoorden...Deze opmerking heb ik ook eens in mijn GFS topic gehad, en is zeker niet nutteloos. Die gasten bij GFS hebben mij keurig terug gemaild met hun advies. Heb nu al 2 keer zaken gedaan met GFS en binnenkort komt de 3e keer. Ben tot op heden zeer tevreden.

Hendriks
11 september 2006, 14:48
Fijn, van die nutteloze antwoorden...

Die gasten hebben er wel kaas van gegeten en mijn ervaring is dat ze je altijd een eerlijk advies geven.

The Underdog
11 september 2006, 16:01
Die gasten hebben er wel kaas van gegeten en mijn ervaring is dat ze je altijd een eerlijk advies geven.
Da's waar, ze willen je zeker niet de duurste pickups aansmeren. Mij hebben ze een goedkoper model aangeraden dan ik in gedachten had.

Hendriks
11 september 2006, 18:45
Fijn, van die nutteloze antwoorden...

Volgens mij zijn er toch echt nuttelozer antwoorden (of opmerkingen)

Lexvandoef
14 september 2006, 00:35
Ik heb Jay van guitarfetish dus gemaild en gevraagd of het verstandig is om de vintage '59/crunchy paf samen in een gitaar te stoppen.

Hij zegt echter dat het niet verstandig is om een alnico en een keramische magneet in een gitaar te stoppen. Maakt dit verschil in magneten echt zo uit?

Lex