PDA

View Full Version : Pais stelt zich voor



Pais
10 september 2006, 23:07
Omdat het moet :satisfie:

Ik ben Pais, studente van 19 jaar. Beginnend gitarist, vooral accoustisch maar met een beetje geluk staat er volgende week ook een versterker en een elektrische gitaar op mn studenteflatje.
Verder ach... tja. Ik zal voornamelijk wat lezen hier, en weinig posten.
Groets,
Pais

Trocar
10 september 2006, 23:51
Hey hallo, en welkom!

vox
10 september 2006, 23:52
elektrische gitaar op mn studenteflatje.

ben benieuwd...

bass blom
11 september 2006, 00:27
moet t?
oei..

vox
11 september 2006, 01:03
dan mag ik me ook weleens voorstellen..

iwamoto
11 september 2006, 02:09
een versterker en een elektrische gitaar op mn studenteflatje.

en wel op 12 he, dat je de buurman hoort "hey kan die herrie zachter?" en dan trap je je talk box in, en schreeuw je "welke herrie? ik hoor alleen een virtuoos aan het werk" terwijl je een dikke AH aanslaat waardoor bij de andere buurvrouw de porselijnen poedels barsten, en als de politie komt je ze de deuropening uitblaast met puur vermogen! :seriousf:


welkom, je bent nu volgens mij pas het 3e studerende gitaristen meisje van het forum, want jorien doet nog middelbare toch?

Pais
11 september 2006, 08:21
hahah eigelijk was de elektrische gitaar de bedoeling voor herrie-beperking, omdat mn buren al lopen te huilen vanwege mn spaansje. :sssh:

iwamoto
11 september 2006, 09:59
hahah eigelijk was de elektrische gitaar de bedoeling voor herrie-beperking, omdat mn buren al lopen te huilen vanwege mn spaansje. :sssh:
gewoon je 4x12 JCM 2000 TEGEN de muur aan, dan zullen ze blij zijn als je op je accoustje speelt.

even iets serieuzer, ik heb een pod xt, en dat ding is ideaal voor de koptelefoon, dus wellicht zou jij het ook wel handig vinden :) ik weet dat mijn buren het anders niet fijn zouden vinden als ik om 2 uur nog zit te spelen

almarvk
11 september 2006, 10:59
Omdat het moet :satisfie: