PDA

View Full Version : Pais stelt zich voor



Pais
10 september 2006, 23:07
Omdat het moet :satisfie:

Ik ben Pais, studente van 19 jaar. Beginnend gitarist, vooral accoustisch maar met een beetje geluk staat er volgende week ook een versterker en een elektrische gitaar op mn studenteflatje.
Verder ach... tja. Ik zal voornamelijk wat lezen hier, en weinig posten.
Groets,
Pais

Trocar
10 september 2006, 23:51
Hey hallo, en welkom!

vox
10 september 2006, 23:52
elektrische gitaar op mn studenteflatje.

ben benieuwd...

bass blom
11 september 2006, 00:27
moet t?
oei..

vox
11 september 2006, 01:03
dan mag ik me ook weleens voorstellen..

iwamoto
11 september 2006, 02:09
een versterker en een elektrische gitaar op mn studenteflatje.

en wel op 12 he, dat je de buurman hoort "hey kan die herrie zachter?" en dan trap je je talk box in, en schreeuw je "welke herrie? ik hoor alleen een virtuoos aan het werk" terwijl je een dikke AH aanslaat waardoor bij de andere buurvrouw de porselijnen poedels barsten, en als de politie komt je ze de deuropening uitblaast met puur vermogen! :seriousf:


welkom, je bent nu volgens mij pas het 3e studerende gitaristen meisje van het forum, want jorien doet nog middelbare toch?

Pais
11 september 2006, 08:21
hahah eigelijk was de elektrische gitaar de bedoeling voor herrie-beperking, omdat mn buren al lopen te huilen vanwege mn spaansje. :sssh:

iwamoto
11 september 2006, 09:59
hahah eigelijk was de elektrische gitaar de bedoeling voor herrie-beperking, omdat mn buren al lopen te huilen vanwege mn spaansje. :sssh:
gewoon je 4x12 JCM 2000 TEGEN de muur aan, dan zullen ze blij zijn als je op je accoustje speelt.

even iets serieuzer, ik heb een pod xt, en dat ding is ideaal voor de koptelefoon, dus wellicht zou jij het ook wel handig vinden :) ik weet dat mijn buren het anders niet fijn zouden vinden als ik om 2 uur nog zit te spelen

almarvk
11 september 2006, 10:59
Omdat het moet :satisfie:

Ik ben Pais, studente van 19 jaar. Beginnend gitarist, vooral accoustisch maar met een beetje geluk staat er volgende week ook een versterker en een elektrische gitaar op mn studenteflatje.
Verder ach... tja. Ik zal voornamelijk wat lezen hier, en weinig posten.
Groets,
Pais

Eindelijk ook iemand uit Leeuwarden! :)

En een elektrische gitaar op een flatje kan prima hoor. Werkt bij mij prima! :)

_Slash_
11 september 2006, 13:07
gewoon je 4x12 JCM 2000 TEGEN de muur aan, dan zullen ze blij zijn als je op je accoustje speelt.


Werkt inderdaad altijd :D

Pais
11 september 2006, 13:15
Tja ik zou inderdaad een trainingsprogramma kunnen uitstippelen hoe ik mn buur zover krijg dat ze mn spaansje leuker vinden.
:gitarist:


Dus meer mensen uit leeuwarden hier? Tuurlijk, place to be! :rockon:

Pais
11 september 2006, 13:16
Nee wacht eens... dat meende ik niet

Kim Wilson
11 september 2006, 13:19
Nee wacht eens... dat meende ik niet
Ik dacht al. :D

Welkom hier op het meest dynamische forum van het Westelijk halfrond! :cheerup:

Mithrandir
11 september 2006, 13:21
Hoi en welkom. Ik ben Mithrandir, 26 en de baas van dit forum.....

Kim Wilson
11 september 2006, 13:22
Ho en welkom. Ik ben Mithrandir, 26 en de baas van dit forum.....
*proest*

WHAAAAAHAHAHAHAHAHAA!!! :seriousf:

Mithrandir
11 september 2006, 13:25
Let niet op Kim. Hij is jaloers op mijn status, mijn natuurlijke charme en mijn ranke doch erotiserende lichaam.

Kim Wilson
11 september 2006, 13:27
Let niet op Kim. Hij is jaloers op mijn status, mijn natuurlijke charme en mijn ranke doch erotiserende lichaam.
:seriousf:

Je wordt met de dag leuker! Ga zo door en op een dag mag je misschien een keer aan mijn roem rúiken!

Pais
11 september 2006, 13:33
Mithrandir, was dat niet de naam van die ouwe sik uit The Lord of the Rings, die zich zo nu en dan verkleed in het rood en dan ineens Sinterklaas heet, maar algemeen bekend staat als Gandalf (ofzo) ?

Vreemde naamkeuze dan

Mithrandir
11 september 2006, 13:36
Ach en wee, je prikt nu al door mijn doorgaans onwrikbare imago heen. Het is waar, ik ben slechts een schraaie nerd die zich op het internet veel stoerder voor doet dan hij in werkelijkheid is.

Don Capo
11 september 2006, 13:36
ik voel een BAN aankomen :D

Pais
11 september 2006, 13:39
Ach en wee, je prikt nu al door mijn doorgaans onwrikbare imago heen.

Geeft niet knul. Illusie's koesteren maakt men ongelukkig.

Mithrandir
11 september 2006, 13:56
Knul? :o . . . .

Kim Wilson
11 september 2006, 13:57
Ja, Pikkie klinkt zo kleinerend...

Don Capo
11 september 2006, 13:57
Omdat het moet :satisfie:

Ik ben Pais, studente van 19 jaar.
Pais

Had er al iemand om je foto gevraagd trouwens?

Kim Wilson
11 september 2006, 13:59
Inderdaad! Foto's willen we zien!

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=34676

almarvk
11 september 2006, 14:07
Ach en wee, je prikt nu al door mijn doorgaans onwrikbare imago heen. Het is waar, ik ben slechts een schraaie nerd die zich op het internet veel stoerder voor doet dan hij in werkelijkheid is.

What else is new?! 8-) :soul:

Mithrandir
11 september 2006, 15:47
Wat is Kittyradio?

Pais
11 september 2006, 16:14
Inderdaad! Foto's willen we zien!

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=34676

Oke vooruit... Als ik thuis ben. Op mn pc op mn stage staan alleen foto's van chemisch analytisch apperatuur (niet leuk).

Pais
11 september 2006, 16:15
Knul? :o . . . .

Oke herkansing:

Het deert niet Baas. Heeft U al ter kennis genomen dat het koesteren van illusie's het geestelijke gestel krenkt?

Beter?

Kim Wilson
11 september 2006, 16:16
Oke vooruit... Als ik thuis ben. Op mn pc op mn stage staan alleen foto's van chemisch analytisch apperatuur (niet leuk).
Je bent een schat! http://smileyjungle.com/s/555.gif (http://smileyjungle.com)

Mithrandir
11 september 2006, 16:25
Bedankt Jorien.

@Pais, ja dat is beter, vooral dat "baas" bevalt me.

glennshred
11 september 2006, 16:42
Ik speel hier dikwijls met men podxt in men ruime studio en zeker niet hard
maar hard genoeg dat de onderburen een beetje kunnen meegenieten, misschien int vervolg toch ééns wat harder spelen, die polen slagen de deur
dicht beneden dat het niet mooi is, dat deden ze al van int begin en toen
maakte ik nog geen muziek :hippie:

Pais
11 september 2006, 18:32
Een foto dan:


Let was, absolute primeur, de eerste foto gemaakt in mn studentenhok. Foto is bagger kwaliteit - donker hier.

http://137.224.239.40/nh/forum/files/pic0022_862.jpg

iwamoto
11 september 2006, 20:09
mithrandir, jongeman! heb jij weer zonder mijn toestemming belangrijk gedaan? tjonge jonge zeg, ik kan niet heel even weggaan, en gelijk moet meneer al weer doen he!

wie ik dan ben? ik ben iwamoto, de ECHTE baas, kijk, dit ben ik:
http://img130.imageshack.us/img130/655/architect2cv2.jpg

en zoals je ziet, ben ik de mega chef van deze toko


oké, eigenlijk ben ik gewoon een gekke knaap van 20 die niet volwassen of verantwoordelijk wil zijn en aleen maar gelukkig wil zijn, ipv een belastingbetalende werkvent

hoofd
11 september 2006, 23:12
Wat een geneuzel weer. Let maar niet op ze, Pais! Als ze iets verkeerds doen, gewoon melden en ik kick ze er keihard uit. Dit subforum is mijn subforum, éenieder die zich niet weet te gedragen krijgt onherroepelijk en zonder pardon een schop onder de kont en een ban voor de kiezen!

This is my hood! :rockon:


Ohja, en welkom he!

Pais
12 september 2006, 08:36
Ik ben allergisch voor authoriteit en hou wijzelijk mn mond :hippie: Nah niet altijd

iwamoto
12 september 2006, 11:13
Ik ben allergisch voor authoriteit en hou wijzelijk mn mond :hippie: Nah niet altijd
authoriteit is er toch om te ondermijnen, achja, eigenlijk is hoofd niet eens de echte baas, de ECHTE baas heb ik nog nooit echt ontmoet jammer genoeg.

weet je nu al wat je voor set gaat kopen, als je nou deze:
http://www.espguitars.com/images/guitars/MII-Duncan.jpg

en deze:
http://www.proaudio.com.au/imports/photos/40972af9c0734.jpg
koopt, kan je zo weer accousten :D

almarvk
12 september 2006, 12:04
Een foto dan:


Let was, absolute primeur, de eerste foto gemaakt in mn studentenhok. Foto is bagger kwaliteit - donker hier.

http://137.224.239.40/nh/forum/files/pic0022_862.jpg

Waarom zie ik nix?

iwamoto
12 september 2006, 13:00
Waarom zie ik nix?
ik zie hem ook niet meer, en ik ben vergeten hem in het grote stalk archief te hangen :(

mischien mocht het niet van dr vriend, want jij woont toch bij dr in de buurt? en die kitten van jou kan geen meisje weerstaan :D

almarvk
12 september 2006, 13:20
...die kitten van jou kan geen meisje weerstaan :D

True, alleen is die kitten wel erg groot aan het worden. Nu al 2 kilo! En hij vindt metal en gitaarspelen tof! Een senseo wat minder...

Pais
12 september 2006, 16:43
Waarom zie ik nix?
Omdat de foto offline is gehaald door de beheerder van de server die ik heb misbruikt, ben ik bang... Zal hem thuis wel ergens anders uploaden dan. Voor de stalkarchieven.

Pais
12 september 2006, 18:47
Oh nee sterker nog, die hele server ligt plat.
Nou das niet mijn probleem. Dat lossen ze wel weer op.

iwamoto
12 september 2006, 19:25
Oh nee sterker nog, die hele server ligt plat.
Nou das niet mijn probleem. Dat lossen ze wel weer op.
door die ene foto? *bedenkt een boel foute versier opmerkingen*

@almar, FOTO'S! :D

Wormaap
12 september 2006, 21:05
Mooie gitaar, mooie meid... Ik geloof dat ik een beetje verliefd word :satisfie:

Welkom op Gitaarnet!

Edit: Is iemand al eens opgevallen dat topics waarin meiden zich voorstellen altijd pagina's lang volgeluld worden met zinloos gelul :hippie:

almarvk
13 september 2006, 09:08
@almar, FOTO'S! :D

Je wil deze zien?!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=TMVLZ8PS

iwamoto
13 september 2006, 09:24
tjakaa. almaar heeft weer een meisje aan de haak, ik denk dat pais je binnen een paar minuten zal mailen :D

Negative K3 fan
13 september 2006, 19:18
Een forum net als Gitaarforum (dus met VBulletin). Was eerst een Hole/Courtney-forum maar is door een rechtzaak nu een gewoon koetjes/kalfjes-forum geworden. Is berucht omdat Courtney zelf wel eens paginalange tirades over van alles en nog wat schrijft (ze heeft toegegeven dat zij het is), die meestal meteen angstaanvallig worden verwijderd omdat ze echt te ver gaan meestal.

haha geniaal, ben ik vroeger volgens mij wel eens langsgeweest

grayfink
13 september 2006, 22:52
Een foto dan:


Let was, absolute primeur, de eerste foto gemaakt in mn studentenhok. Foto is bagger kwaliteit - donker hier.

http://137.224.239.40/nh/forum/files/pic0022_862.jpg

Ben je autodidact? Een open G kun je beter met middelvinger, ringvinger en pink pakken. Heb je nog een wijsvinger over om er een Gsusdinges van te maken...

Pais
13 september 2006, 23:18
Ben je autodidact? Een open G kun je beter met middelvinger, ringvinger en pink pakken. Heb je nog een wijsvinger over om er een Gsusdinges van te maken...
Deels autodidact, maar de reden dat ik open G zo speel ligt anders. Heb hele korte, stugge (en ehm ongeschoolde) vingers, al wordt het steeds beter. Op een steelstring gaat het wel, maar op zo'n brede hals als bij deze kan ik openG alleen zo spelen. Je wilt niet weten hoeveel moeite ik heb gehad met het aanleren van de simpelste barre's.

iwamoto
13 september 2006, 23:35
komt er nog een foto van jou en de huur gitaar in actie? :D

Pais
13 september 2006, 23:39
Met of zonder hoge e? :seriousf:

Tupelo
14 september 2006, 00:26
Ben je autodidact? Een open G kun je beter met middelvinger, ringvinger en pink pakken. Heb je nog een wijsvinger over om er een Gsusdinges van te maken...

Ik doe het meestal ook zo.
Speel liever het octaaf D dan B. :)

Kim Wilson
14 september 2006, 08:09
Ben je autodidact? Een open G kun je beter met middelvinger, ringvinger en pink pakken. Heb je nog een wijsvinger over om er een Gsusdinges van te maken...
Het kan allebei. Als je van plan bent om naar G7 te veranderen, kun je idd beter met middel, ring en pink spelen, maar het is niet verplicht. Zo mag ie ook.

iwamoto
14 september 2006, 08:19
any will do, just show it off 8-)

Pais
14 september 2006, 13:00
Oke de eerstvolgende keer dat ik me verveel, regel ik een foto van mezelf met mn groene gedrocht.

iwamoto
14 september 2006, 13:16
Oke de eerstvolgende keer dat ik me verveel, regel ik een foto van mezelf met mn groene gedrocht.
NU! NU! :D welk merk? :D

Pais
14 september 2006, 15:12
NU! NU! :D welk merk? :D


Enneh... Peavey Nogwat
http://www.sound-live.com/shop/images/uploads/C32.JPG.JPG

bass blom
14 september 2006, 15:17
een predator?

ExRxIxC
14 september 2006, 16:26
nee raptor

Pais
14 september 2006, 17:21
Nee predator plus, lees ik hier.

Wormaap
14 september 2006, 22:52
In ieder geval een humbucker in de brug, zodat je wrede death-metalriffs kan spelen :jam:

iwamoto
14 september 2006, 23:01
In ieder geval een humbucker in de brug, zodat je wrede death-metalriffs kan spelen :jam:
precies, aan die foto te zien is pais echt iemand die harde metal speelt, en gezien ze beter is in lager als hoger stemmen (:D) is ze de ultieme metal queen van de flat :D

Mufftin
14 september 2006, 23:14
Een foto dan:


Let was, absolute primeur, de eerste foto gemaakt in mn studentenhok. Foto is bagger kwaliteit - donker hier.

http://137.224.239.40/nh/forum/files/pic0022_862.jpg

ja weet het zeker ben jou nog niet tege gekomen in Leeuwarden

Pais
14 september 2006, 23:19
ja weet het zeker ben jou nog niet tege gekomen in Leeuwarden
Dat heb je he, met een wereldstad als dit. :satisfie:
Misschien zul je een keer tegenkomen. Omdat ik niet tevreden ben met het gedoe over gitaarspelen op mn huidige kamer, is het mogelijk dat ik dit najaar verhuis naar boven de winkel van Bob. Die heeft binnenkort misschien een kamer vrij.
Leuk toch :) wonen boven de muziekwinkel.

iwamoto
15 september 2006, 00:16
Dat heb je he, met een wereldstad als dit. :satisfie:
Misschien zul je een keer tegenkomen. Omdat ik niet tevreden ben met het gedoe over gitaarspelen op mn huidige kamer, is het mogelijk dat ik dit najaar verhuis naar boven de winkel van Bob. Die heeft binnenkort misschien een kamer vrij.
Leuk toch :) wonen boven de muziekwinkel.
ik wil ook wel boven een muziek winkel wonen :D en dan zou ik allemaal bestellingen doorgeven waar ik op wil spelen :D

vox
16 september 2006, 02:25
en dan helemaal geen commentaar hebben over herrie..

iwamoto
16 september 2006, 02:33
sterker nog, dat er klanten vragen of pais even een demo kan geven, ik zat donderdag ook echt de vetta II te spelen, zodat er meerdere klanten geintereseerd stonden te kijken :D

en bij foregames staan er altijd klanten mee te kijken als ik op de xbox 360 bezig ben, en dan kan ik altijd goed vragen beantwoorden :D

Pais
17 september 2006, 22:48
sterker nog, dat er klanten vragen of pais even een demo kan geven, ik zat donderdag ook echt de vetta II te spelen, zodat er meerdere klanten geintereseerd stonden te kijken :D

en bij foregames staan er altijd klanten mee te kijken als ik op de xbox 360 bezig ben, en dan kan ik altijd goed vragen beantwoorden :D

Was dat toen je je Pod xt wegbracht en (met jou woorden) een half uur met een erectie zat te spelen??

Waren het manlijke of vrouwlijke klanten die geintresseerd kwamen kijken?

iwamoto
17 september 2006, 23:14
Was dat toen je je Pod xt wegbracht en (met jou woorden) een half uur met een erectie zat te spelen??

Waren het manlijke of vrouwlijke klanten die geintresseerd kwamen kijken?
helaas mannelijke, en ja, ik had eerst de pod xt weggebracht, maar ik had nog een plichtgevoel, zo van, ik wil nog iets doen, nou, vetta II, RG erbij, en allemaal klooien met de mogelijkheden, bijv. heel gave reverb effecten, maar ook het volume pedaal leende zich voor gave smash effecten :D

en aangezien die RG niet alleen voor metal is, maar idd heel mooie cleane geluiden kon maken, heb ik gewoon niet 1 keer gescheurd :p wel een beetje gespeeld met de wss al veel vakker uitgevonden 2 octaaf E e techniek, waarbij ik mn plectrum wegdoe, en speel met de 2 e snaren tegelijk

tabmaniac
18 september 2006, 08:38
Ja hoor er is weer een dame die zich voorsteld op het forum en er worden gelijk hele pagina's aan besteed..:D ik kon het ook wel raden...

Welkom:D

iwamoto
18 september 2006, 10:54
Ja hoor er is weer een dame die zich voorsteld op het forum en er worden gelijk hele pagina's aan besteed..:D ik kon het ook wel raden...

Welkom:D
hey, niet zomaar een dame he, eentje met een onedelmetaal alergie :rockon: dan heb je pas gave snaren

Usitarie
18 september 2006, 10:56
hey, niet zomaar een dame he, eentje met een onedelmetaal alergie :rockon: dan heb je pas gave snaren

Roze snaren?

Welkom trouwens :hippie:

Pais
18 september 2006, 13:01
Ja hoor er is weer een dame die zich voorsteld op het forum en er worden gelijk hele pagina's aan besteed..:D ik kon het ook wel raden...

Welkom:D
Misschien doordat vrouwen een ehmm... uitgebreidere communicatieve vaardigheden tot hun beschikking hebben.

Ofwel - de oren van je kop kletsen

Kim Wilson
18 september 2006, 13:04
Misschien doordat vrouwen een ehmm... uitgebreidere communicatieve vaardigheden tot hun beschikking hebben.

Ofwel - de oren van je kop kletsen
Ja, inderdaad. Hou je kop eens te kleppen!








Oh ja, had ik je al welkom geheten? :cheerup:

Pais
18 september 2006, 13:11
Ja dat had je al gedaan




Welkom hier op het meest dynamische forum van het Westelijk halfrond! :cheerup:

Kim Wilson
18 september 2006, 13:13
Ojee, ik praat teveel. Ik lijk wel een vrouw. :D

Pais
18 september 2006, 13:14
Het is sowieso (in nederland) een beetje risky om jezelf Kim te noemen.

(of heet je echt zo?)

Kim Wilson
18 september 2006, 13:18
Nee hoor. Ik heet Hans. Kim Wilson is de zanger en bluesharpspeler van mijn favoriete bluesband, The Fabulous Thunderbirds. Tja, en nadat ik me geregistreerd had, kwam aan het licht dat er nog wel eens wat verwarring ontstond. Maar ja, ik had me al geregistreerd...

iwamoto
18 september 2006, 13:44
ik ben ook net een vrouw, ik klets veel, soms heb ik echt chocolade nodig, ik kan goed zeiken en moeilijk doen, maar! ik ben wel makkelijk in sommige zaken, maar ik hou dan weer niet van voetbal bier en lichaamshaar :p

Kim Wilson
18 september 2006, 13:46
En je hebt lang haar! Geef nou maar toe, je zit gewoon in een verkeerd lichaam!



;)

iwamoto
18 september 2006, 14:03
En je hebt lang haar! Geef nou maar toe, je zit gewoon in een verkeerd lichaam!



;)
ziet dit er uit als een meisje? HE?! nou dan!
http://img112.imageshack.us/img112/8194/iscamielweleenjongexq3.jpg

Kim Wilson
18 september 2006, 14:04
Oh nee, sorry Pippi.

iwamoto
18 september 2006, 14:22
Oh nee, sorry Pippi.
hoe wist je dat ik een kind van astrid lindgren ben? :O

Mithrandir
18 september 2006, 14:50
Stelletje postcount hoeren zijn jullie ook.

En Iwa, jij bent echt het lelijkste meisje wat ik ooit gezien.

tabmaniac
18 september 2006, 14:53
nee hij lijkt op patrick!:P

iwamoto
18 september 2006, 16:20
nee hij lijkt op patrick!:P
patrick wie? patrick ster?

iwamoto
18 september 2006, 19:55
hey, pais topic moet wel boven blijven!

ExRxIxC
18 september 2006, 20:09
moet t?
oei..
(10 lettertjes)

Pais
18 september 2006, 20:19
Misschien wacht hij nogsteeds tot ik me verveel, en een foto plaats van mij met mn 5 snarige groentje, zoals ik beloofde.
Maar ik heb me nog niet verveeld...

iwamoto
18 september 2006, 20:21
Misschien wacht hij nogsteeds tot ik me verveel, en een foto plaats van mij met mn 5 snarige groentje, zoals ik beloofde.
Maar ik heb me nog niet verveeld...
je weet dat ik daar heeel goed in ben he, mensen vervelen, dan kom ik langs, en ga ik allemaal dierengeluiden door de brievenbus maken "uhweuuuuu! uhweuuuuh!", en dat 3x per dag, hoe ik wel vol hoor, alleen leeuwarden is zo ver :p

Pais
18 september 2006, 20:26
Het ellendige is dat je niet weet wat mn brievenbus is. En ook al is leeuwarden niet zo groot, de kans dat je MIJN brievenbus eruit pikt, is toch nog redelijk klein ;)

Pais
18 september 2006, 20:29
SHIT ik ben je stalk-archieven vergeten http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/konfus/n015.gif

iwamoto
18 september 2006, 20:37
SHIT ik ben je stalk-archieven vergeten http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/konfus/n015.gif
onze beste forumgenoot almarvk heeft al een heuse stakeout gedaan, jij bent toch dat meisje met rood haar?

Pais
18 september 2006, 20:44
Op de foto lijkt het bruin :nervous:

tabmaniac
18 september 2006, 21:29
Ok iwa komt ie:

http://www.mijnalbum.nl/Foto=NP8L7Z4I

verdacht veel;)

iwamoto
18 september 2006, 21:37
Ok iwa komt ie:



verdacht veel
er is maar 1 echte bankman
http://img212.imageshack.us/img212/5453/p5130072bl6.th.jpg (http://img212.imageshack.us/my.php?image=p5130072bl6.jpg)

vox
18 september 2006, 22:01
Nee hoor. Ik heet Hans. Kim Wilson is de zanger en bluesharpspeler van mijn favoriete bluesband, The Fabulous Thunderbirds. Tja, en nadat ik me geregistreerd had, kwam aan het licht dat er nog wel eens wat verwarring ontstond. Maar ja, ik had me al geregistreerd...

toen werd er ook een hele pagina aan besteed, tot dat ze te horen kregen dat je een man was...

Pais
18 september 2006, 22:01
Ik wacht eigenlijk nog steeds op een verklaring mbt mn rode manen :dontgeti:

However, mn brievenbus is op begane grond en ik woon op 2 ;) dus dat scheelt dan weer

iwamoto
18 september 2006, 22:05
Ik wacht eigenlijk nog steeds op een verklaring mbt mn rode manen :dontgeti:

However, mn brievenbus is op begane grond en ik woon op 2 ;) dus dat scheelt dan weer
ja sorry, de spycam geeft soms slecht beeld :(

maar ik heb deze altijd bij, kunnen je buren meegenieten
http://www.sevenfm.nl/images/nieuwsbrief/megafoon.jpg

Pais
18 september 2006, 22:08
Ze zijn agressief, kijk uit Iwa ik waarschuw je kijk uit!

iwamoto
18 september 2006, 22:13
Ze zijn agressief, kijk uit Iwa ik waarschuw je kijk uit!
vertel eens meer over ze :D ik ben zo iemand die geniet van programma's als "probleemwijken" :D

Pais
18 september 2006, 22:32
Sorry kan er moeilijk over praten, het zit tè diep. http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/traurig/c020.gif Al ben ik wel serieus aan het overwegen om te verhuizen (al woon ik hier verd** nog maar ruim een maand)
Nah, voordeel is dan weer dat ik mn stalkers kwijt ben. Mammie zei nog zo, kijk uit met dat internet!

iwamoto
18 september 2006, 22:42
Sorry kan er moeilijk over praten, het zit tè diep. http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/traurig/c020.gif Al ben ik wel serieus aan het overwegen om te verhuizen (al woon ik hier verd** nog maar ruim een maand)
Nah, voordeel is dan weer dat ik mn stalkers kwijt ben. Mammie zei nog zo, kijk uit met dat internet!
nu al verhuizen? sow, gaat lekker daar in leeuwarden! ben maar blij dat het hier in tilburg lekker fris is, wij hebben maar iets van 10 moorden per maand :D

vox
18 september 2006, 22:43
10 maar???

iwamoto
18 september 2006, 22:46
van ander forum


Zexy.Poo.Maker
08-05-2003, 17:12
Net zat ik lekker ff te Xboxen, hoor ik opeens 2 schoten! Ligt er een doodgeschoten gast bij het winkelcentrum. Mijn stiefvader werkt bij de politie dus ik heb net van hem, het verlopige verhaal, te horen gekregen wat er was gebeurd:

De eigenaresse van een restaurant had een beetje moeilijke klant. Ze liep kwaad naar binnen en pakte een pistool. Vervolgens ging ze weer naar buiten en schoot de man 1 keer in het hoofd en 1 keer in het hart! Gewoon midden op het terras rond een uur of 16.00!

Zoiets is toch gewoon hartstikke ziek!! Je gaat toch geen klant doodschieten omdat ie moeilijk doet!

Wat vinden jullie hiervan? Wat zal er met de dader moeten gebeuren?

het was dus in tilburg

vox
18 september 2006, 22:47
wat geen fooi??? BENG

Pais
18 september 2006, 22:50
Dat is niet erg beleefd nee.
Wat dat betreft is Leeuwarden maar saai. Ik woon tegenover een gevangenis dus als zoiets voor mijn deur zou gebeuren, zitten ze gelijk aan het goede adres.

vox
18 september 2006, 23:00
ze weten dat ze daar weg moeten blijven.. het is inderdaad dan wel saai bij jou..

Pais
18 september 2006, 23:01
Maar je vergeet mn buren :rockon:

vox
18 september 2006, 23:06
zijn je buren niet saai dan???

Pais
18 september 2006, 23:10
Met een hoog fries-burgelijk gehalte zijn ze er toch in geslaagd om de meest bijzondere buren te zijn, die ik ooit heb gehad.

vox
18 september 2006, 23:39
friezen zijn bijzonder...

iwamoto
19 september 2006, 00:05
friezen zijn bijzonder...
bijzonder als in mensen met witte jassen die verkeerd om zitten? :D

pais, ben jij eigenlijk een echte fries?

vox
19 september 2006, 00:15
in die zin bijzonder :P

Pais
19 september 2006, 08:28
bijzonder als in mensen met witte jassen die verkeerd om zitten? :D

pais, ben jij eigenlijk een echte fries?

Nééééé!!!

Ik woon hier sinds anderhalf maand. Daarvoor woonde ik in Groningen, maar mn vader is arabier en mn moeder amsterdammer.

vox
19 september 2006, 08:35
groningen, leuke stad..

iwamoto
19 september 2006, 09:32
Nééééé!!!

Ik woon hier sinds anderhalf maand. Daarvoor woonde ik in Groningen, maar mn vader is arabier en mn moeder amsterdammer.
cool, maar verlang je niet naar masterdam dan? daar is tenminste iedereen aso :D

Pais
19 september 2006, 10:59
Nee ik hou van achterstandsgebieden :sssh:

iwamoto
19 september 2006, 11:43
Nee ik hou van achterstandsgebieden :sssh:
http://video.google.nl/videosearch?q=probleemwijken+duration%3Along&page=1&so=0 heeerrrrrrrrlijk :D

vox
19 september 2006, 22:41
neem dan enkhuizen

iwamoto
19 september 2006, 23:47
neem dan enkhuizen
zo erg? veel tuig?

vox
19 september 2006, 23:49
ik woon er toch ;) valt grotendeels wel mee ik zie het niet.. boeren rondom ons jah die zien wel van alles..

station terroristen etc etc uitgebreid in het nieuws, wagon in de fik gestoken etc etc..

iwamoto
20 september 2006, 00:18
ik woon er toch ;) valt grotendeels wel mee ik zie het niet.. boeren rondom ons jah die zien wel van alles..

station terroristen etc etc uitgebreid in het nieuws, wagon in de fik gestoken etc etc..
jezus, wat een aso's, hier schieten ze mensen gewoon netjes binnenshuis neer over het algemeen :)

vox
20 september 2006, 00:52
over het algemeen ;) :p.. nah jah er zit wat tuig maar waar niet.. (blijkbaar niet thuis anders was alles wel heel gebleven) :P

het jammere is alle jongeren worden erop aan gekeken.. en dat is jammer..

iwamoto
20 september 2006, 01:00
over het algemeen ;) :p.. nah jah er zit wat tuig maar waar niet.. (blijkbaar niet thuis anders was alles wel heel gebleven) :P

het jammere is alle jongeren worden erop aan gekeken.. en dat is jammer..
nee, alleen die vuile vampieren met hun lange haartjes, hedde ge da geheurd? onze ferry, die rijd daar gewoon met zn opgevoerde scooter, komt er opeens zonne langhaar voorstoan, ze zode die echt eens een lejse motten leren, meej hun satan muziek, echt, geen goed woordje voor over, met al die schreeuw muziek



wat is tilburg toch een oppervlakkige kutstad, sorry dat ik het zeg, maar het is gewoon zo

vox
20 september 2006, 01:02
nee, alleen die vuile vampieren met hun lange haartjes, hedde ge da geheurd? onze ferry, die rijd daar gewoon met zn opgevoerde scooter, komt er opeens zonne langhaar voorstoan, ze zode die echt eens een lejse motten leren, meej hun satan muziek, echt, geen goed woordje voor over, met al die schreeuw muziek



wat is tilburg toch een oppervlakkige kutstad, sorry dat ik het zeg, maar het is gewoon zo

oke en nu??? je vind tilburg dus niks, nah dat ken he..

iwamoto
20 september 2006, 01:03
oke en nu??? je vind tilburg dus niks, nah dat ken he..
het vervelende is, die vuile aso's zijn overal, generaliseer ik nu? nee, ik spreek uit levenservaring, in mn 20 jaar heb ik al goed genoeg gezien hoe de wereld eruit ziet, en aso's zijn niet alleen londsdalers met goeden kettingen, ze zijn gewoon overal, miss zou het beste amsterdam zijn, of rotterdam, dan kan ik daar gelijk naar het conso :)

vox
20 september 2006, 01:10
gelijk heb je tuig is overal en in elke vorm..