PDA

View Full Version : gitarist zoekt melodic deathcore band



embryosphëres
9 september 2006, 13:14
Hallo, ik ben Severijn (16j.) en ben op zoek naar een melodische deathcore band. Ik woon wel in een nogal klein dorp Knesselare, tussen maldegem en aalter. Ik volg nu al zeven of acht jaar klassieke gitaarles, maar kan evengoed weg met metal. (toch eens zeggen, om de hoop voor een band te vindn te vergroten :p: ik heb nix van ervaring om in een band te spelen maar schijnt dat ik veel talent heb, heb dus nog nooit onder 90% had voor gitaarexamen), en ben wel redelijk creatief in maken van eigen deathcore nrs zo. Ik speel ook wa doom metal invloeden. De muziekgenres die ik graag hoor zijn: metalcore (deahtcore, sludgecore), doom metal, death&black metal, maar ook grunge en rare kunstmuziek:p. aja en klassiek gitaar ook wel.
Mag altijd mailen naar mij, severijndeneve@hotmail.com.
wat ik graag hoor van deathcore/metalcore bands zijn neaera, mortal treason, as i lay dying, heaven shall burn, caliban. sludgecore bands: acid bath, pelican, amenra. enzoverder hoor ik nog massas dingen graag. ma khoop dat er een band is die me erbij wilt :) of gitarist zoekt of dat'k tegen een drummer stoot.
Juw!

ruben knipping
11 september 2006, 11:07
als je bij mij in de buurt woonde.....

Michael Amott
11 september 2006, 11:18
Hey Ruben,

Probeer de plop in doetinchem eens misschien dat je daar mensen vind.. en hang briefjes op bij de kelder helpt ook nog wel :)