PDA

View Full Version : Tele geruild voor Godin!



Veekeren
9 september 2006, 11:38
Ja ik weet het, ik heb die Telecaster nog maar net. En de Telepuristen zullen me wellicht voor gek verklaren. Maar ik kon met Snaarn Bennie van het forum een Godin LG Signature met AAA top ruilen, wat ik echt een enorm brute gitaar vind! En ik kan hem zeer goed voor mn band gebruiken. Al was ik ook blij geweest als ik die Tele had gehouden, deze gitaar is toch wel een kunststukje vind ik :D

http://i12.photobucket.com/albums/a210/Veekeren/Godin1.jpg

http://i12.photobucket.com/albums/a210/Veekeren/Godin2.jpg

Veekeren
9 september 2006, 11:39
Nog een fotootje:

http://i12.photobucket.com/albums/a210/Veekeren/Godin3.jpg

paulusdeBKB
9 september 2006, 11:44
Prachtig ding! Ik heb een LGXT, maar ik moet die mooie top van je missen...

wytz
9 september 2006, 14:06
Wat een prachtige gitaar! Werkelijk een van de mooiste gitaren die ik hier recentelijk voorbij heb zien komen!

BLOK182
9 september 2006, 14:26
Mooie top en mooie kleur!!

dunnoaname
9 september 2006, 14:57
WOW



dat wekt weer een ernstige GAS-aanval op :S

Tupelo
9 september 2006, 15:08
Oei oei oie, dilemma als echte telefan hier... maar toch mooi gescoord man. :p

SimonS
9 september 2006, 15:37
pimpin' gitaar

Reel Big Fish
9 september 2006, 15:38
Klootzak, nu heb ik weer een GAS-aanval :angry:

andoni
9 september 2006, 16:15
Klasse. 1233456

Luke-wannabe
9 september 2006, 16:29
Wat voor een Tele dan?

Veekeren
9 september 2006, 16:42
Wat voor een Tele dan?

Een standaard Fender USA Telecaster, met Fender tweed Koffer.

Snaar'n Bennie
9 september 2006, 16:52
Mooie Godin, maar doe mij maar een Tele... ;-)

Veekeren
9 september 2006, 16:54
Mooie Godin, maar doe mij maar een Tele... ;-)

Gelukkig maar :D

drap
9 september 2006, 17:06
Een standaard Fender USA Telecaster, met Fender tweed Koffer.

Dan heb je absoluut een goeie ruil gedaan. Ondanks dat mijn voorkeur bij Fender ligt had ik het misschien ook nog wel gedaan. Het enige wat me misschien nog tegen zou houden is de kleur van je nieuwe aanwinst. Ik ben wat conservatief op dat gebied. Maar ondanks dat een heel mooi gitaartje. Gefeliciteerd d'r mee! :)

Luke-wannabe
9 september 2006, 18:14
Een standaard Fender USA Telecaster, met Fender tweed Koffer.
Okee dan. Goede ruil. Weet niet wat de Godin doet, maar zal ook niet goedkop zijn.

Noid
9 september 2006, 22:27
Wow, mooie gitaar. Ik zou die tele ook geruild hebben.

Fox
10 september 2006, 01:53
Pracht van een gitaar! Gefeliciteerd met je aanwinst! 8-)

Fox

vulvasonic
10 september 2006, 02:04
Ik kan moeilijk ontkennen dat deze Godin een bloedmooie gitaar is. Maar zelf blijf ik toch meer een man van de telecaster.

En toch, GEFELICITEERD! :cheerup:

RS-Rik
10 september 2006, 03:46
De gemiddelde Godin is godselelijk, deze valt wel mee

Veekeren
10 september 2006, 03:52
Okee dan. Goede ruil. Weet niet wat de Godin doet, maar zal ook niet goedkop zijn.

Ja, het lullige voor Snaarn Bennie is dat hij z'n Godin gewoon niet verkocht kreeg, in principe is de nieuwprijs van die Godin hoger. En een Tele krijg je altijd weg, dat zal waarschijnlijk voor hem een reden geweest zijn dat ie met me heeft willen ruilen. Naast dat hij gewoon graag een Tele wilde natuurlijk.

Veekeren
10 september 2006, 04:16
Ik kan moeilijk ontkennen dat deze Godin een bloedmooie gitaar is. Maar zelf blijf ik toch meer een man van de telecaster.


Ja je weet toch dat ik alleen de mooiste wil ;) Maar een tele komt er ooit wel weer hoor, maar deze gitaar kan ik echt erg goed voor mn band en optredens gebruiken. Knettergeile combi met mn PRS toch, allebei in verschillende stemmingen, kijk er nu al naar uit :D

iwamoto
10 september 2006, 04:18
kan je er gewoon niet van slapen jonge? :D

Veekeren
10 september 2006, 04:23
Nee het is zaterdag. Of het was zaterdag, tis inmiddels zondag. Dan wil ik nog wel eens een sociaal geweest zijn met als gevolg dat ik later in bed lig :D

almarvk
10 september 2006, 10:58
Tering wat een geile gitaar!

Dweezman
10 september 2006, 11:27
Gefeliciteerd, Snaarn Bennie ;-)


(mooie Godin, dat zekers)

Snaar'n Bennie
10 september 2006, 12:48
Precies wat Vekeeren zei, raakte ik de Godin aan de straatstenen niet kwijt. Waarom weet ik niet. Het is een kwalitatief prima gitaar. Godin bouwd dondersgoede gitaren voor een donderse prijs! Doet niks onder de F en G. Mischien nog wel beter... Mischien dat het aan de naam ligt? Geen grote geschiedenis van beroemde gitaristen? You tell me...

Ik was op zoek naar een Tele. Het liefst een blanke, maar werd er een beetje moedeloos van. Deze suites me perfect. Die blanke Tele komt er ook ooit wel.

Voor mij hoeft een gitaar geen schoonheid te zijn. Begrijp me niet verkeerd hoor. Een Tele is gewoon mooi van lelijkheid. Het is simpel en eenvoudig en dat zoek ik in een gitaar. Mischien is het wel de meest eenvoudige gitaar ooit gebouwd. Als ik op m'n Godin speelde was ik als de dood als er een buts of kras op kwam. Is ook niet goed, maar dat is ook een beetje mijn valkuil. Deze Tele heeft al een flinke chip uit de body waar ik totaal niet mee zit. Het heeft ook nog wel iets. Mischien zijn er mensen die dit ook hebben...?

Ben trouwens ook weer eens m'n Tele-boeken in gedoken en de kleur is 'gun metal blue'. Pistolen-blauw zeg maar. Volgens de boeken wordt deze kleur niet meer aangeboden sinds eind 1990.


http://groups.msn.com/_Secure/0SgDfAhUVpAYnZZGNxPT2X8rQNVRyTgLfYqtoo8CFLceL9y5v7 !14avf4Ic4sMmNMM6KkvBa!C2sTRkPdpcSfRtg5EIIEEuLRgNi aIPHHSI6xOFaYvXgIUA/DSC02143.jpg?dc=4675588831925793817


Jeroen, veel plezier nogmaals met je Godin!

vulvasonic
10 september 2006, 12:58
Precies wat Vekeeren zei, raakte ik de Godin aan de straatstenen niet kwijt. Waarom weet ik niet. Het is een kwalitatief prima gitaar. Godin bouwd dondersgoede gitaren voor een donderse prijs! Doet niks onder de F en G. Mischien nog wel beter... Mischien dat het aan de naam ligt? Geen grote geschiedenis van beroemde gitaristen? You tell me...

Ik was op zoek naar een Tele. Het liefst een blanke, maar werd er een beetje moedeloos van. Deze suites me perfect. Die blanke Tele komt er ook ooit wel.

Voor mij hoeft een gitaar geen schoonheid te zijn. Begrijp me niet verkeerd hoor. Een Tele is gewoon mooi van lelijkheid. Het is simpel en eenvoudig en dat zoek ik in een gitaar. Mischien is het wel de meest eenvoudige gitaar ooit gebouwd. Als ik op m'n Godin speelde was ik als de dood als er een buts of kras op kwam. Is ook niet goed, maar dat is ook een beetje mijn valkuil. Deze Tele heeft al een flinke chip uit de body waar ik totaal niet mee zit. Het heeft ook nog wel iets. Mischien zijn er mensen die dit ook hebben...?

Ben trouwens ook weer eens m'n Tele-boeken in gedoken en de kleur is 'gun metal blue'. Pistolen-blauw zeg maar. Volgens de boeken wordt deze kleur niet meer aangeboden sinds eind 1990.


http://groups.msn.com/_Secure/0SgDfAhUVpAYnZZGNxPT2X8rQNVRyTgLfYqtoo8CFLceL9y5v7 !14avf4Ic4sMmNMM6KkvBa!C2sTRkPdpcSfRtg5EIIEEuLRgNi aIPHHSI6xOFaYvXgIUA/DSC02143.jpg?dc=4675588831925793817 (http://groups.msn.com/_Secure/0SgDfAhUVpAYnZZGNxPT2X8rQNVRyTgLfYqtoo8CFLceL9y5v7 %2114avf4Ic4sMmNMM6KkvBa%21C2sTRkPdpcSfRtg5EIIEEuL RgNiaIPHHSI6xOFaYvXgIUA/DSC02143.jpg?dc=4675588831925793817)


Jeroen, veel plezier nogmaals met je Godin!



Ik begrijp je volkomen!
Mag ik 'm nu hebben? :nervous:

Snaar'n Bennie
10 september 2006, 13:24
Ik begrijp je volkomen!
Mag ik 'm nu hebben? :nervous:

Ruilen voor een Godin...?

Veekeren
10 september 2006, 13:31
Ruilen voor een Godin...?

Hahahaha ja ik zou ook liever een mooie Godin dan zo'n simpele Tele hebben ;)

Maar als je net zo tevreden bent met de ruil als ik dan is het een duidelijke goede deal geweest. Jeroen, jij ook nogmaals veel plezier met je toch ook wel enorm mooie Tele en bedankt!

Om het lezen te vermakkelijken zal ik ook nog maar een foto van de tele in deze post plakken:

http://i12.photobucket.com/albums/a210/Veekeren/DSC02143.jpg

sebass
10 september 2006, 13:53
Supermooie gitaar. Ik heb hier ook nog mee in mijn handen gestaan alleen die hals was toch niet echt mijn ding.