PDA

View Full Version : Dirk Witte rules!!!



Kitaarhiero
4 december 2002, 10:08
Gisteren was ik even in amsterdam... stap even binnen bij deze winkel. Boven zie ik een kast met pedaaltjes in de aanbieding staan... komt goed uit, ik zoek een flanger... en wat ziet mijn oog: een DOD stereo-flanger voor 35 euro... in perfecte staat!

ik blij en content met een nieuw effect :smile:

Bas
6 december 2002, 16:06
Koel man, das nog is een goeie deal! Toevallig ook wat Electro Harmonix spul zien staan? Zoek nog een reverb :grin:

Dirk_Hendrik
9 december 2002, 09:31
DW heeft het dus een keer goed gedaan. Ik kan ook een beerput van tegengestelde berichten opentrekken... jammergenoeg.

Kitaarhiero
10 december 2002, 13:42
nou ja...

en ze hebben geloofik wel wat EHX in de aanbieding hoor :wink:

hoofd
10 december 2002, 14:04
Ben het met Dirk_Hendrik eens, ben dus ook niet zo te spreken over Dirk Witte.

Dirk_Hendrik
10 december 2002, 15:03
Dijman in Amsterdam heeft verreweg het grootste aanbod van Ibanezzen in Amsterdam. Toch heb ik me daar nooit welkom gevoeld. Dat gebeurt waarschijnlijk pas als je eerst even met een stapeltje 100-jes zwaait.

Ik vind een groot aanbod van een bepaald merk dus geen referentie dat het ook een goede winkel is.

Verder vind ik 35 Euro voor een gewoon, non vintage, DOD pedaaltje ook geen superdeal.

Duane
10 december 2002, 15:52
Hier (verhaal dijkman) kan me volledig bij aansluiten!! Ze hebben veel, maar de service is slecht.

Kitaarhiero
10 december 2002, 16:36
Op 2002-12-10 15:03, schreef Dirk_Hendrik:
Dijman in Amsterdam heeft verreweg het grootste aanbod van Ibanezzen in Amsterdam. Toch heb ik me daar nooit welkom gevoeld. Dat gebeurt waarschijnlijk pas als je eerst even met een stapeltje 100-jes zwaait.

Ik vind een groot aanbod van een bepaald merk dus geen referentie dat het ook een goede winkel is.

Verder vind ik 35 Euro voor een gewoon, non vintage, DOD pedaaltje ook geen superdeal.

hmm... 70-80 euro korting en dat is geen goede deal?

En wat merken betreft... Dirk Witte heeft bijna alle merken, en niet alleen de standaard modellen.

Moonchild
10 december 2002, 17:30
Ik heb alleen goeie ervaringen met Dirk Witte tot nu toe, ik mocht gewoon van alles uitproberen daar.

Dijkman is wel een gare winkel, ze kijken iedereen de winkel uit met een boze blik.

skabouter
12 december 2002, 00:15
toch niet handig, he van die verkopers daar.je werkt er TOCH, waarom niet gezellig maken ?

jan hartman is gezellig. en spanjaard soms ook. maar verder geen goed woord over spanjaard !

qwerty
13 december 2002, 11:08
Dijkman is wel een gare winkel, ze kijken iedereen de winkel uit met een boze blik.

IDD heb dezelfde ervaring, ronduit een klotezaak.

Heb m'n nieuwe gitaar besteld via the string in A'dam

Op voorraad hebben ze bijna alleen vintage/gebruikte gear, maar ze kunnen alles voor je bestellen tegen goede prijzen, en de service is uitstekend!!!

hoofd
13 december 2002, 16:36
Juistem, The String is ook al jaren mijn favoriete winkel (en niet alleen omdat ik de eigenaar al jaren ken :razz:). Gewoon een leuke zaak waar je echt alles mag proberen, hang er soms gewoon echt een uur rond ofzo (en dan uiteindelijk een pakje snaren kopen :grin:).

ThePainMachine
31 december 2002, 16:15
Alleen al het feit dat je 40 euro cent per minuut moet betalen als je hun op belt.
Kutwinkel....

nilfisk
31 december 2002, 16:20
kheb bij dirk witte ook pedaaltje gekocht die k ff mocht proberen met de gitaar die k zelf ook had ... en opeens had k een dure gib es natuurlijk :grin:

BLOK182
31 december 2002, 18:38
dirk witte, is dat die zaak aan de vijzelgracht of vijzelstraat of whatever? Dan is het wel een relaxte zaak, heb er een POD 2 geprobeerd, best aardig dingetje, ook al zit er aan @)#^$ gitaar aan.

Ibanez
31 december 2002, 18:42
Pod is idd vet ding (ga er ook een kopen) Ik vind dirk witte wel coole zaak hoewel de feedback gewoon cooler is dan alle winkels. Ook vooral het voordeel dat je in hokjes alles kan uittesten en niet gewoon in de winkel waar je dus ook niet kan testen hoe hard ie kan gaan :grin:

sash
31 december 2002, 20:05
Jah maar bij Feedback verkopen ze voornamelijk Fender, Gibson, Epiphone, Dean en Ibanez, beetje saai en de amps die er staan zijn ook niet veel speciaals. Doe mij maar Musik Produktiv :grin:

pim1234
1 januari 2003, 13:59
Op 2002-12-12 00:15, schreef skabouter:
toch niet handig, he van die verkopers daar.je werkt er TOCH, waarom niet gezellig maken ?

jan hartman is gezellig. en spanjaard soms ook. maar verder geen goed woord over spanjaard !

wat is er mis met de spanjaard???....
ok boven is het beetje erg vol....maar k mag er altijd alles uitproberen.....peter johanzen in alkmaar is ook wel relaxt...

GuitarMaster
1 januari 2003, 22:25
Citymusic Alphen a/d Rijn!!!!!!! Kleine maar fijne winkel. Toen ik 4,5 jaar geleden mn eerste acoustische gitaar bij Dijkman kocht, werd ik erg aardig geholpen, en ik kreeg goed advies. Toen een vriend van me laatst zn gitaar daar kocht, werden we erg slecht geholpen, niemand gaf wat advies, alleen bij iedere gitaar: Jah, das wel een goeie voor die prijs.

PS: Toen ik bij Citymusic mn elektrische gitaar+amp kocht, voor meer dan 1000 gulden kreeg ik voormeer dan 100 gulden extra's. Bij Dijkman kreeg die vriend van me 3 plectrums, terwijl ie ook voor 400 euro kocht.

Marc Oblivian
9 januari 2003, 15:10
Op 2002-12-10 17:30, schreef Moonchild:
Ik heb alleen goeie ervaringen met Dirk Witte tot nu toe, ik mocht gewoon van alles uitproberen daar.

Dijkman is wel een gare winkel, ze kijken iedereen de winkel uit met een boze blik.


Nou dan heb ik waarschijnlijk net de enige echt goede verkoper daar gehad...
Heel aardige gozer..
Vroeg hem naar e.o.a. semi-hollow enz. en zie ik er niet rijk uit ofzoiets (ongeschoren, ouwe bontjas, riekend naar drank heheh..).
Heel behulpzaam: "Probeer dit effe" en "oh ja dit hebben we ook nog" (Gibs. LP)
Deed ie helemaal niet moeilijk over....
Versterkertje aansluiten en spelen maar...hij bleef er ook niet bijstaan enzo, wat ongeveer het vervelendste is wat ze kunnen doen vind ik.
Zei alleen maar dat als ik wat anders wilde bespelen, ik maar ff een gil moest geven.

Trouwens bij D. Witte ook geen problemen hoor met lastige verkopers: ik denk dat ik ze duidelijk laat blijken dat ik ze alleen nodig heb om een gitaar voor me (in) te pakken en dat ze me voor de rest met rust moeten laten....en dat werkt..
Soms moet je gewoon een beetje lomp tegen die gasten zijn.. :wink: