PDA

View Full Version : Tokai Goldstar Sound Telecaster



Chroxy
8 september 2006, 12:42
Ik kan mijn Carvin Quad X-amp ruilen tegen een Tokai Goldstar Sound Telecaster.

Onder het logo staat: The QUality musical instrument of the world..
serienummer is E1504129 en made in korea

Nu hoor ik veel over Love rock lp's en goldstar suond japanse strats van tokai.. maar ik heb nog nooit gehoord van een made in korea telecaster..

hij is upgegrade met Fender USA elementen.. is het dus wat of niet? En hoeveel is dit waard?

Chroxy
8 september 2006, 21:55
niemand..?

MarkS
8 september 2006, 22:30
Google wel: tik in
Tokai Goldstar Sound Telecaster
en je hebt 14500 hits.

edit: dit betreft idd vaak strats, amper tele's.

Chroxy
8 september 2006, 22:53
precies.. en als het dan over tele's gaat .. gaat het over breezy sounds. en als het eens over een goldstar sound tele gaat komen ze weer uit japan.. :S

vandaar mijn vraag :)

Stratman70
9 september 2006, 10:48
Het enige wat ik je kan zeggen is: dat je een gitaar als zo één alleen maar kunt beoordelen als je 'm in je handen houdt.
Voor de rest berusten alle tips op gissingen, fabeltjes, etc. en als er al één berust op ervaring, dan hoeft dat nog niet dezelfde te zijn als de jouwe.

Oftewel: ga na of je 'm wil hebben. Zo ja: koop 'm en zo nee, koop 'm niet en beslis nadien of je er tevreden over bent of niet. Als je het goed doet en je niet al te veel pech hebt, verkoop je 'm voor dezelfde prijs weer door.

Qua waarde zit je rond de 300 euro (denk ik)....

hooguit!!!

Dweezman
9 september 2006, 11:07
Mijn gevoel zegt dat je bij Tokai met de oudere gitaren (tot '86-86) zowieso fijne gitaren in handen hebt. Hoe dat met de nieuwere zit, weet ik domweg niet.