PDA

View Full Version : haarlemmer



mauricehaarlem
7 september 2006, 11:21
Hallo allemaal,

Maurice is de naam, megadeth is mijn favoriete band, ik bezit 5 gitaren waarvan een heel goedkopen die ik samen met een kleine versterker gekocht heb bij alphenaar, een london city die ik ook bij alphenaar gekocht heb.
een linkshandige ibanez waar ik dus rechtshandig mee speel, een klassieke gitaar, en een heel oude die al 20 jaar of wat oud is. Dat beestje was mijn eerste liefde; contact; met gitaar spelen.
Ik heb heel lang geen gitaar gespeeld, maar zo'n anderhalf jaar geleden heb ik het weer opgepakt. Ik speel nummers van megadeth, metallica, (nog lang niet zoals zij doen), ik speel ook klassiek maar dan van bach en mozart.
Ik ben een persoon die wel een eigen band zou willen hebben maar dan zal ik eerst beter moeten spelen dan nu, ik denk dat ik wel talent heb, ik pik dingen snel op.
Ik hoop veel contact te hebben met mannen en misschien wel vrouwen die lid zijn van dit forum.

metal up your ass (slogan van metallica bij het eerste demo-album en oorspronkelijke titel van kill 'em all)

dimitri
7 september 2006, 11:28
Hoi,
welkom bij het forum. Ik zou zeggen kom regelmatig langs en wees niet bang om vragen te stellen.
Groeten