PDA

View Full Version : Ideaal distortion pedaal



dacrow
6 september 2006, 23:11
Ik ben op zoek naar (ik weet het, stereotiepe vraag) een distortionpedaal wat lekker klinkt in combinatie met een Ts 808.

Ik heb al een overdrive pedaal 'Blue Boy' geprobeerd maar dat is op zich wel een goed pedaal maar niet in combi met -

Ook de T-rex Møller klonk op zich niet slecht maar weer niet goed in combi met ..

Iemand een ideetje ?

(Amp = Fender 75)

Chris Winsemius
7 september 2006, 00:05
Nog 'n TS808 of TS9 d'r bij :)

Zonder dollen; veel gebruikte optie.

hoofd
7 september 2006, 00:08
ProCo RAT!! Ik weet niet of het is wat je zoekt, maar het is (IMO) het beste scheurpedaal wat er is :D

vinni
7 september 2006, 00:18
Vorige week een Cusack Screamer geprobeerd.
echt sup0er geluid. Smeuig en heel weinig ruis.

Wel duur....

Vinni

shamehair
7 september 2006, 03:55
simpelweg een boss OD-3, die twee lijken voor elkaar te zijn gemaakt, als je ze allebei optrapt krijg je een soort SRV on speed!

interessander
7 september 2006, 10:45
Ik gebruik zelf de ibanez STL, MS10 en de tube king i.c.m. een tubescreamer, die gaan goed samen. (ik gebruik ze natuurlij niet allemaal tegelijk)

zoon van Piet
7 september 2006, 12:33
samen met een TS? dan gooi ik de SD-9 in de groep...
en de obscure, maar o zo geweldige Yamaha DI-01, die met de Ts een heerlijk huwelijk sluit...

dacrow
7 september 2006, 18:34
Vorige week een Cusack Screamer geprobeerd.
echt sup0er geluid. Smeuig en heel weinig ruis.

Wel duur....

Vinni

Ziet er wel lekker uit :):)

dacrow
7 september 2006, 18:35
ProCo RAT!! Ik weet niet of het is wat je zoekt, maar het is (IMO) het beste scheurpedaal wat er is :D


Heb ik al veel goede dingen over gehoord ..
Mmh eens uittesten .

Pun
7 september 2006, 18:40
Ik heb een Carl Martin Crush Zone en die combineerd goed met alles wat ik heb (Big Muff en DS-1), en ook met een Fender Blender. Misschien die eens proberen of dat hij goed samen klinkt?

nielsduursma
7 september 2006, 19:21
ProCo RAT!! Ik weet niet of het is wat je zoekt, maar het is (IMO) het beste scheurpedaal wat er is :D

en daar sluit ik me volledig bij aan!!!

nopster
8 september 2006, 17:41
Ik ook... Zelfs voor lead kun je er mooie geluiden uithalen.