PDA

View Full Version : max guitar



thekid
6 september 2006, 13:34
heeft iemand ooit van max guitar in den haag gekocht is dit een goede winkel kan iemand mij wat inlichten

Kim Wilson
6 september 2006, 13:36
heeft iemand ooit van max guitar in den haag gekocht is dit een goede winkel kan iemand mij wat inlichten
"Heeft iemand ooit van Max Guitar in Den Haag gekocht? Is dit een goeie winkel? Kan iemand mij wat inlichten?"

;)

Harry
6 september 2006, 13:43
het is nog maar een kind Kim!!

Kim Wilson
6 september 2006, 13:44
Je kunt niet vroeg genoeg leren. :D

Mitch
6 september 2006, 14:55
Vlaams bovendien.
Hoe dan ook: de site geeft een goede indruk van de winkel en de manier van verkopen. Redelijk ruim assortiment, meer gesorteerd in de hogere prijsklasse/hogere kwaliteits gitaren en versterkers, maar wel een beetje de bla bla waar Hollanders zo impopulair van worden in België ;)

Dirk_Hendrik
6 september 2006, 15:43
"Heeft iemand ooit van Max Guitar in Den Haag gekocht? Is dit een goeie winkel? Kan iemand mij wat inlichten?"

;)

Heeft iemand ooit iets bij Max Guitar in Den Haag gekocht? Is het een goede winkel? Kan iemand mij inlichten? ;)

Kim Wilson
6 september 2006, 15:44
Heeft iemand ooit iets bij Max Guitar in Den Haag gekocht? Is het een goede winkel? Kan iemand mij inlichten?
Tssss, miereNneuker... :sneaky:

fullorder
6 september 2006, 16:01
Tssss, miereNneuker... :sneaky:

Ja zeg, jij begon.
En volgens mij mij is het trouwens "Tsss" ;)

Kim Wilson
6 september 2006, 16:04
Ik was al tevreden met een redelijke interpunctie, je weet wel, hoofdletters en punten en zo...

Maar goed, als het dan zo moet...




;)

Johnny V
6 september 2006, 16:04
Heeft iemand ooit iets bij Max Guitar in Den Haag gekocht? Is het een goede winkel? Kan iemand mij inlichten? ;)


Tssss, miereNneuker...

"Owned by Dirk_Hendrik" :)

guitartub
6 september 2006, 18:22
Volgens mij heeft de TS nog niet echt een bevredigend antwoord gekregen, of gaat het echt alleen maar om de Nederlandse taal in woord en geschrift?

Welnu, ik (een ouwe hagenees) vind het een goede winkel maar dat is louter gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Iemand anders kan er heel anders over denken. De beste manier om daarachter te komen is SEE FOR YOURSELF. Moet je daar een stukje voor rijden dan lijkt mij dat best de moeite waard en dan kun je meteen een bezoekje brengen aan de andere grote zaken in deze regio (bijv Rock palace in Den Haag, Feedback en Key Music in Rotterdam of Vox Humana in Vlaardingen, ik doe maar een suggestie die ik zelf ook hardstikke leuk vind).

thekid
6 september 2006, 18:36
dank u guitartub.
ja bent de enige die een degelijk antwoord geeft want als je de rest leest spreek je wel van kinderachtig gedrag

Mitch
6 september 2006, 18:46
Mijn post was niet serieus ? :mad:

Nou ja, 't is inderdaad lastig zoeken tussen alle rommel :D

thekid
6 september 2006, 19:08
weet iemand mss een winkel waar ze usa import doen tege de kanten van belgie

guitartub
6 september 2006, 21:31
In Eindhoven zit ook een filiaal van Feedback en bij mijn weten zitten er in Limburg ook nog wel een paar (kleinere) zaken maar die ken ik verder niet. En Key Music in Belgie, is dat mss iets voor je?

heavy-metal-thunder
7 september 2006, 11:43
weet iemand mss een winkel waar ze usa import doen tege de kanten van belgie

Als het in België mag zijn, J&T guitars doet dat. http://www.jtguitars.be Hooguit 90 km van in Merskplas.

hugo
7 september 2006, 12:56
Ik vind het geen prettige winkel, te duur ze hebben weinig vakkennis en zijn ook niet echt behulpzaam. Ik kom er niet meer.

MSNL
7 september 2006, 14:05
Hoi,

Ik ben er slechts 1 keer geweest. Ik wilde een effect gaat kopen, wist al welk. Het was een 2e hands, dus wilde even controleren of het 100% in orde was. De manier waarop de verkoper probeerde te verkopen vond ik te 'aggressief' en na 10 minuten eigenlijk helemaal geen zin meer om dat effect te kopen.
Ook niet gedaan dus. Ik zal er niet zo snel meer komen.

Grt,

msnl

cardinal
30 september 2006, 09:37
op de gitaarnetsite staan tig winkels en dat is dus gewoon zoeken en kijken wel in de buurt zit.


1 keer max gitaren gebeld en keurig te woord gestaan. Ging over een mex tele fender. En hij gaf aan dat als ik erop wilde spelen ik kon bellen dan gooiden ze er even een nieuw setje snaren op. Toppie toch.

Dat zijn de kleine dingen die het hem doen.

Wat dat betreft ben ik ook erg te spreken over bass connection en kaat gitaren/zaandam. Goede service en niet moeilijk doen over ruilen/service.

Lacrymosa
3 oktober 2006, 09:40
Ik weet het nog niet helemaal over max
Ze hebben van heel den haag de mooiste spullen staan, en hij heeft er ook vaak wel wat verstand van.
Maar hij lult ook veel onzin en is soms rete duur (soms ook niet)
Hij heeft mij ooit een Dinky als Soloist willen verkopen.
Stond op het kaartje Jackson Soloist, dus ik naar de hals kijken, zitten er gewoon 4 schroeven in. dus die eigenaar komt naar me toe:"mooie gitaar heh, is een echt soloist ui de USA". Ik:"volgens mij is dat een dinky, met die bolt-on nek, een soloist is neck-through". Max:"Nou, uuhhhh, dit, uuhhh, is een hele oude, toen waren ze nog bolt-on"

Maar laatst ging ik er met JayCal shoppen, hij ging voor een Multitone, en we werder zeer goed te woord gestaan.

Dus ik weet het nog niet helemaal

hadv
4 oktober 2006, 00:29
ik heb er ongeveer een jaar geleden een 79 Gibson The SG gekocht. vooraf gebeld, ze hadden alles in orde gebracht. kon alles ruimschoots uitproberen, zeer behulpzaam. ik ben zeer tevreden over deze ene ontmoeting. ze hebben mooie gitaren, zeker in de duurdere prijsklassen.
voordeel is verder dat je er gratis kunt parkeren ;-)

ennuh....let maar niet op die azijnzijkerds hier, zo erg was het allemaal toch ook weer niet...

lampz
5 oktober 2006, 19:56
Ook een aantal keren geweest. Paar keer op een rustige middag, en 1 keer op een drukke zaterdagmiddag. Op die rustige middagen werd ik aardig geholpen, niet al te denderend, een beetje afwezig en te druk met z'n internetbusiness. Op die drukke zaterdagmiddag ging ik een VL Pedalpower II+ halen, waarbij de klantgerichtheid heel slecht was (voor een voeding van 200 euro lijkt me dat die toch wel goed moet zijn). Hij moest me binnen 5 minuten de deur weer uit hebben. Vond 't geen geweldige ervaringen en zal d'r ook niet zo snel meer terugkomen... Wel leuk om dingen te proberen, ze hebben vanalles (vooral de hele Kochlijn is :dance: :rockon: ) maar de service? Nee...

Jay Cal
7 oktober 2006, 10:56
Ik heb er mijn Multitone gehaald en kom er ook voor mijn Klotz cable.. Ze zijn errug duur maar het is dan ook de "Spyker-showroom" onder de gitaarzaken in Den Haag. De service is redelijk maar zeker niet top, al kan het nog veel slechter (mensen van Rock Palace). Het "kijk eens wat voor mooie shit wij hebben" gehalte is wel erg hoog bij Max en kan irritaties opleveren.

Al met al: om bijzonder exclusieve gitaren te kijken is het zeker leuk (ze hebben een bijzonder flinke collectie Gibson customshop modellen). Maar mijn vaste gitaarzaak is het niet geworden... Daar heb ik gelekkig elders in Den Haag een fijne stek voor.

Mzzltov,

savecracker85
7 oktober 2006, 11:23
ik heb er online mn onespot adapter met daisychain gekocht..Heeft alleen iets van 2 maanden geduurd voordat ik hem binnen had. Kort nadat ik het geld gestort had kreeg ik een mailtje dat hij op de post was gedaan. Na een week nog niks gehad te hebben maar gebeld, kreeg ik te horen.
"wacht nog maar 1 of 2 dagen, het moet er morgen of overmorgen zijn, want hij is toch echt verstuurd"
Na een paar dagen(niks ontvangen) weer bellen:
"oh wat is je telefoon nummer, dan gaan we het even uitzoeken en bellen we je terug"
Na 2 dagen nog niet terug gebeld, ben zelf maar weer gaan bellen.
"owja we zouden je nog terug bellen, maargoed er is gebleken dat er een aantal verstuurd zijn maar niet die van jou. En nu hebben we er geen een meer op voorraad, dus moeten we eerst wachten op onze leverancier"
2 weken verder werd ik gebeld dat ze ermeer bezig waren maar nog niks nieuw binnen hadden. Weer een week later hadden ze wel de adapter maar nog geen daisy chain. Had ik ook niks aan dus.

Uiteindelijk ben ik tussendoor nog op vakantie geweest, en de dag dat ik terug kwam werd ik gebeld dat ze de adapter + daisychain eindelijk binnen hadden en dat ze hem op gingen sturen. Ik kon het bijna niet geloven. En ja hoor de de dag daarop belden ze weer, bleek dat ze mn adres kwijt waren, opnieuw doorgegeven. En uiteindelijk 2 maanden na mn bestelling had ik mn 1spot met daisychain binnen.......

niet echt een al te positieve ervaring met maxguitars dus