PDA

View Full Version : Nieuwe Member



DarkBillie
5 september 2006, 13:04
ey mensen

ik ben 15 en speel sinds 2 jaar of ander half jaar gitaar (Fernandes Burny MG-145s en een Fernandes MG-120x en een Volcano nummer weet ik nie) in ieder geval ik zocht gewoon ene plek op het net waar je over alles van gitaren kunt vragen en praten of wat dan ook en ik kwam dit tegen :cooler:

cya guys at the forum :rockon:

iwamoto
5 september 2006, 13:51
hey billie, laat me raden, jij komt vast uit belgië, hoe ik dat weet? beroepsgeheim ;)
heb je die fernandez laten importeren? die Fernandes Burny MG-145 is toch een mockingbird model?
enne, we zijn al "at the forum" :D

tabmaniac
5 september 2006, 17:16
Welkom!:D

1234567890

sembo
5 september 2006, 17:48
goeden dag


welkome op deze forum

DarkBillie
6 september 2006, 14:49
hey billie, laat me raden, jij komt vast uit belgië, hoe ik dat weet? beroepsgeheim ;)
heb je die fernandez laten importeren? die Fernandes Burny MG-145 is toch een mockingbird model?
enne, we zijn al "at the forum" :D


hehehe neej ik kom niet uit belgie kom uit rotterdam...yep heb um laten importeren die mg-145s uit een gast uit engeland ergens en die mg-120x uit japan koste wel wat maar dan heb je er ook wat voor :hippie: zijn ook mockingbird's ja ik ben nogal van fan een japanse gitaarist en alles die in 1998 zelfmoord pleegde voor een onverklaarbare reden niemand weet of wist waarom die ut heeft gedaan.